Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: k:2002.a audi a4 b6 2.5 tdi 114kw mootori kohta (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2295)
DuCore
huviline



Registreerunud 05.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.19 22:53 Tsiteeri
k:2002.a audi a4 b6 2.5 tdi 114kw mootori kohta



Tervist. mure järgmine, pakub väga huvi üks audi 2002.a a4 b6 mootoriga 2.5tdi 114kw

https://www.auto24.ee/used/3284681

palju laidavad, mõned kiidavad seda kompotti 2.5tdi ja automaat kasti. Ehk mõni targem jutustab mulle natukene selle mootori ja kasti kohta, kas tasub või millega peaks arvestama.

käisin ka sõitmas, mootor tundus hästi käivat, kuid tundus et mootor ei olnud võibolla kõige järsem. Päev hiljem proovisin 1.9tdi 96kw manuali mis astus natuke rohkem edasi, auto oli muidugi sedaan kerega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 26.12.19 08:40 Tsiteeri


Kui google-sse otsingusse panna 2.5 v6 tdi siis peaks küsimisele vastus tulema.
Loomulikult, kui nuka majandust ning sureva pumba uue vastu vahetada, sõidab vast korraliku hooldusega 150k vabalt. Lihtsalt lootus, et to isend saanud sellist hoolt, on väikene.

SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 26.12.19 09:05 Tsiteeri


Ise juba neli aastat sõitnud 2.5TDI-ga B6-e peal ja pole mitte mingeid probleeme. See nukkade kulumise jutt on mingi müüt, enda omal said ~230k peal kkk-d maha võetud ja nukad olid ilma kulumisjälgedetta. KS pumba aju maha põletamine on ka puhtalt kasutaja viga, kui sõidetakse ringi peaaegu tühja paagiga. Küll aga soovitaks hoiduda esiveolistest automaatidest (CVT ehk variaator on kõige ebatöökindlam kast, mis sellel kerel on).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 26.12.19 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
See nukkade kulumise jutt on mingi müüt, enda omal said ~230k peal kkk-d maha võetud ja nukad olid ilma kukumisjälgedetta.


Mitte see jutt ei olnud müüt, vaid neil oli tehase hooldusprogrammis punkt sees, et teatud läbisõidu juures tuleb nukad lihtsalt hoolduse käigus vahetada. (ma ei mäleta täpset numbrit, kas see oli 180t või 240t vms).
Täpselt sama nagu õhufilter või pidurivedelik.

Inimesed aga vaatasid nukkade hinda ja ei vahetanud neid. Lasti vanadega edasi, millest tekkis ka müüt, et "s..tt mootor, kuna nukad kuluvad".

.....

Ime, et neil ADR-i kohta samasugust müüti pole tekkinud, sest sel peab ju kah õli jne asju vahetama.
Ja kui ei vaheta, siis jookseb kokku rsk.
(Ma ei tahaks uskuda, et mõni ADR ühe õliga 100t sõidaks, ilma, et tiksuma ei hakkaks.)

.....

Mis puutub aga teemas mainitud autot, siis on ju kerge kindlaks teha, kui palju tal reaalne läbisõit on. (mingi raamatuga seal vist ju vehitakse).
Kui tõesti 188t km - siis on tegu maasikaga - osta kohe ära!
Kui 380-500t, siis nukad vahetada ja saab korraliku auto.
Kui 780t, siis vajab juba suuremat järeleaitamist ja kuulub tavaliste Eestis müüdavate B6 Audide klassi.

Tõenäoliselt on tegu ikka viimase variandiga; maasikas selline maksaks 10t€ ja peale...


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.12.19 13:50 Tsiteeri


Seal aias aitavad ainult oma silm, kõrv ja arvuti. Vahest on ka mõni korralik sattunud...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.19 16:27 Tsiteeri


Mul oli A6 Quattro 2.5tdi automaat ja selle iseloomustamiseks oli kolm sõna - aeglane, janune ja ebatöökindel. See 1.9 diisel ei tundunud sulle ergem sedaan kere pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.12.19 19:38 Tsiteeri


Võimalusel tasuks loomulikult eelistada 1.9TDI mootorit, kütusekulu põhimõtteliselt 2xväiksem ja linnaliikluses erksam.
Sellel 2.5TDI mootoril on mõtet ainult siis kui soovitakse selles hinnaklassis nelikveolist, siis lihtsalt pole väga valida midagi. Variaatorkastiga esiveoline on selline kahtlane asi, tavalisi automaate vist pole üldse neid B6 peal?
2.5TDI puhul häirib isiklikult suur mootorimüra ja lagin külma mootoriga, lisaks automaatkast venitab nagu rohkem külmalt, töösoojalt nagu auto ikka. Töökindlusega väga probleeme ei näe, lihtsalt palju ronte liigub ringi, mida põlve otsas kodus putitatakse, need ei saagi kesta. Just sellel põhjusel tasub eelistada otse Saksamaalt toodud autosid, neid pole veel ära näpitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 27.12.19 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Võimalusel tasuks loomulikult eelistada 1.9TDI mootorit, kütusekulu põhimõtteliselt 2xväiksem ja linnaliikluses erksam.

Ei maksa nüüd liialdada ka, et poole väiksem kütusekulu. Tahaks näha B6 1.9TDI Quattrot, mis saaks hakkama mnt-l möödasõite tehes 3.2-3.5liitriga ja Tallinnas linnavahel tiirutades 5-5.5liitriga. Reaalsuses on 1.9 kulu vast kuni 30% väiksem. Erksamaks ei tee seda mitte mootor ise, vaid ikka manuaalkast versus automaat.

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Variaatorkastiga esiveoline on selline kahtlane asi, tavalisi automaate vist pole üldse neid B6 peal?

Jah, kõik automaatkastiga esiveolised B6/B7-med sõltumata mootorist on variaatoriga ja kõik nelikveolised on hariliku automaadiga.

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
2.5TDI puhul häirib isiklikult suur mootorimüra ja lagin külma mootoriga...

Mis ajast 2.5TDI-l suurem mootori müra on, kui 1.9TDI-l? :O V6 peaks ju igal juhul vaiksemalt ja sujuvamalt käima, kui R4.
2.5TDI A4 B6 (AKE) käib igatahes vaiksemalt ja tunduvalt väiksema vibratsiooniga, kui peres olev 1.9TDI Passat B5.5 (AVF - ehk siis sama mootor, mis B6-e peal).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 27.12.19 14:59 Tsiteeri


B7 variaatorkastil pole midagi viga... Pereliikmel 150k+ km maha sõidetud (ls praegu 225k+ km) ja null probleeme kastiga. Kui jätta hooldamata, siis muidugi läheb laiali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 27.12.19 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
B7 variaatorkastil pole midagi viga... Pereliikmel 150k+ km maha sõidetud ja null probleeme kastiga. Kui jätta hooldamata, siis muidugi läheb laiali.

Õli peaks seal vahetama iga 60k km järel, aga ilmselt peaaegu mitte keegi ei jälgi seda eestis ja sealt need probleemid alguse saavadki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]