Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Webasto mure (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3243)
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 19.12.19 20:30 Tsiteeri
Webasto mure



Tere,
väike mure tehase webastoga,nimelt iga kord ahi ei käivitu(nii 1 kord 5-st) või lülitub ise paari minuti pärast välja(kütust on),kuigi puldil roheline vilgub.Auto C6 2010 D.Kas kellegil on sellise asjaga kokkupuudet või oskab aidata?
Arvi
5010659
Tallinn


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 19.12.19 20:42 Tsiteeri


Kaabel vaja külge panna. Võib-olla pihusti läbi ja leek kustub ära, võib-olla tsirkulatsioonipump või selle ühendus läbi. Mul oli pihusti oli ära ja nüüd jupsib pumba ühendus, seega tean omast käest :) Kindlasti mingi kolmas, neljas ja viies variant ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
koit46
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3.0

postitati 20.12.19 10:15 Tsiteeri


Mul ka sarnane mure. Keegi teab Tartus kedagi, kes vaataks ja parandaks?


Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 21.12.19 13:04 Tsiteeri


No vot,nüüd siis selgus,et kui ka käima läheb,siis ei hakka enam puhur tööle.Vist mingi elektroonika kala.Kas siin foorumis on
keegi kes teab kedagi kes asja jagab,parandab,oskab soovitada webasto remonti?Tallinnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 28.01.20 09:42 Tsiteeri


Tere.
Samuti mure tehase Webastoga! Autoks A6 C6 2010a. TDI 176kw.
Sai vahetatud põlemiskamber ja peale seda webasto läheb tööle ja töötab ilusti ainult siis, kui süüde on sees. Kui süüde välja keerata, jääb tööle vaid salongipuhur ja näidikud, aga ahi ise seisab. Samuti on mootoriga - kui mootor käima panna, siis webasto ahi jääb seisma.
Kellelgi ehk mingit kokkupuudet või kogemusi või mõtteid?
Veakoode ei näita mitte mingisuguseid peale selle, et süüteküünla töö katkestatud.
Parimat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 28.01.20 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvi
No vot,nüüd siis selgus,et kui ka käima läheb,siis ei hakka enam puhur tööle.Vist mingi elektroonika kala.Kas siin foorumis on
keegi kes teab kedagi kes asja jagab,parandab,oskab soovitada webasto remonti?Tallinnas.


Hilinenud vastus, aga ehk abiks ikka- TLN-5092156 Pääsküla, sai lahendatud probleem
Tal ka isikud el.osas (aju), kelle nr.-d ei tohi ma avaldada ilma nr.-i omaniku loata.
TLN Carhouse 5047169 Pet.mnt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teepapike
huviline



Registreerunud 26.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.20 15:22 Tsiteeri


Ei ole küll otsene vastus kummalegi esitatud küsimusele, kuid viimase kahe kuu aja jooksul olen pidanud ka enda facelift C6 webasto hingeeluga tutvuma.

mudeliks 2009 aasta 3.0tdi quattro, mis sai oktoobris ostetud mittetöötava webastoga. Arvuti näitas, et webasto juhtmoodul ei reageeri üldse, mistõttu sai uus muretsetud (ca 340 EUR, kui õigesti mäletan). Peale juhtmooduli vahetamist sai arvuti ühenduse, juhtpuldil vilkus roheline tuli ja webasto justkui üritas käivituda, visates välja valget auru (sellest eeldasin, et vähemalt küünal töötab). Samas ei olnud kuulda kütusepumpa (Webastol eraldi taktpump kundepoolse tagaratta juures) ja arvutiga sundkäivitus töötas kuidas kunagi. Kahtlustasin viga kütusepumbas (mille hind oleks olnud ca 200+ EUR), kuid maha võttes ja 12v peale andes sai see välistatud.

Jäi üle ainult põlemiskamber (või põlemiskambri sisu, sest ümbris jääb originaal), mis sisaldab tervikuna nii küünalt kui ka kütueavamise solenoidklappi. Sai põlemiskambri sisu tellitud ja ära vahetatud (270 EUR), peale mida hakkas lõpuks ka webasto tööle. Minu teooria on, et vanal põlemiskambril ei toiminud enam kütuseavamise klapp, mistõttu ei hakanud tööle ka kütusepump.

Webasto kallal tööd teha ei ole ka kuigi lihtne- eest tuleb maha võtta stange, juhipoolne esituli ja intercooler. Webasto istub raamil, mis omakorda kolme tikkpoldiga kere küljes. Kaks tikkpolti on suunaga nina poole ja üpris kehvas asukohas (ühte keerates võibki vanduma jääda) ning kolmas raami enda küljes ja suunaga rattakoopasse.

NB: kui keegi võtabki selle töö ette, siis ilmselt tasuks ära vahetada ka webasto summuti tord. Minu omad olid ajaga paberiks muutunud ja pudenesid sõrmede vahel. Originaalis eraldi torusid ei pakuta, ostma peaks terve summuti (jälle 300 EUR+). Tellisin summutitoru sisemõõduga 22mm ja klambrid (1m toru oli ca 14 euri, klambrid 5 euri tükk) mis istuvad kenasti. Kõige suurem probleem torude vahetamisel oli vanad torujäägid kätte saada, kuna need on summuti püti ja ka lõppväljalaske toru külge valtsitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teepapike
huviline



Registreerunud 26.07.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.20 16:00 Tsiteeri


Jäi veel mainimata- Webasto juhtmoodul moodustabki sisuliselt poole webastost ja nii sellel kui ka põlemiskambri sisul ei ole minu teada üksikosasid, mida saaks osta või vahetada. Peale juhtmooduli ja põlemiskambri on webasto komponentideks veel põlemiskamber/veesärk, temperatuuriandur, tsirkulatsioonipump ja helisummuti (vb keegi targem oskab veel täpsustada).

Äärmisel juhul võib ehk olla viga tsirkulatsioonipumbas aga lähtudes kogemusest oleks igasuguste tõrgete korral esimeseks kahtlusaluseks põlemiskambri sisu ning seejärel juhtmoodul.

Lisaks, spetsialist, kes minul probleemi lahendada aitas, nägi arvutiga üksnes seda, kas juhtmoodul töötab mitte, kas on veakoode ja kas käsklusi (näiteks küünla süütamiseks ja webasto kütusepumba käivitamiseks) saab anda. Arvuti abil ei saa aga veenduda (kuigi võimalik, et mõni spetsialist siiski seda oskab) kas küünal reaalselt süttib või kütuseklapp avaneb. Webasto kütusepump on erand, sest selle käivitumist on kuulda ühtlase tiksumisena. Mina ostsin põlemiskambri sisu lõpuks ehku peale, sest arvuti järgi paistis kõik korras olevat.

Lõpetuseks veel kolm punkti/märkust:
1. kui ma esimest korda vana webasto kallale läksin, siis põlemiskambri sisu pistikud olid juhtmooduli külge sulanud. Minu auto võis olla üksikjuhtum, mis koges mingil põhjusel ülekuumenemist, kuid mulle tundub pigem, et tulenevalt kehvast disainist need ajapikku sulavadki.

2. Juhtmooduli vahetamisel peab arvestama component protectioni mahavõtmisega, ehk uus juhtmoodul ei hakka enne tööle, kui see külge panna, auto forssi viia ja maksta ca 50 EUR-i;

3. Webasto küljest ära võtmine ja tagasipanek eeldab üldjuhul jahutusvedeliku väljalaskmist. Kui teist korda webasto kallale läksin, siis ostsin spetsiaalsed tangid, millega voolikud sulgeda, et see samm protsessis vahele jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]