Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi a8 4.2 220kw 1997- martin_t (Vastuseid: 62 | Vaatamisi: 15366)
martin_t
huviline



Registreerunud 25.12.13
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.19 14:36 Tsiteeri
Audi a8 4.2 220kw 1997- martin_t



Tere audi rahvas!

Täpselt nädal tagasi tõin hea hinnaga a8, olen alati tahtnud ja nüüd lõpuks sai diil ära tehtud! Masin on siis 4.2 220kw viie käigulise atm kastiga pre fl.
Liigub suht hästi ja erksalt, sai põhja alt ka üle vaadatud ja ilus ja puhas nagu audi ikka :cool:
Lisadest: katuseluuk, 2x istmesoojendused, püsikas, kliima , parkimis andurid. Autot on hooldatud ilusti, kuskilt ei leki midagi ilus puhas ;)
Vigadest nii palju et tulemas uus suunatuli, el vent uus, tundub et peab piduri supportid ära remontima, ees mingi kaigas läbi, tagumised kondid läbi aga need sain kaasa. Üks käetugi ka puudu kahjuks.Üks suur mõlk on ka tagumises nurgas.
Panen hetkel vanaomaniku pildid, Kui saan homme veljed alla siis lähen pessu ja teen veel pilte! :P

https://www.upload.ee/image/10820691/75231830_837356133410349_8896097079382769664_n.jpg
eelmise autoga:
https://www.upload.ee/image/10820694/77315321_442180656717738_5373686025023389696_n.jpg
https://www.upload.ee/image/10820696/74592345_2081626468606288_6547455283705151488_n.jpg
täna sai veljed ka toodud! :)
https://www.upload.ee/image/10820709/78630629_785612688533119_2526961609377579008_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 08.12.19 16:58 Tsiteeri


Heippa!

Mingi huvitav muster tekkimas, väga paljud klubikad-C4-huvilised on hakanud aakaheksaid rebima ligi... Ausalt, endalgi on olnud mõtteid ja mitte korra. Said poolmuidu? Jõudu-jaksu-saalekolksu!

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
martin_t
huviline



Registreerunud 25.12.13
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.19 18:02 Tsiteeri


Kle täitsa hea hinnaga, aga pre variant väga kallis ei olegi, Fl on kallim aga parem :) , Mina olen selle masinaga väga rahul, aint ei tea kui kauaks ta mulle jääb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.19 18:23 Tsiteeri


Mis siis on D2 kohta hea hind?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.19 18:30 Tsiteeri


Käisin isegi antud autot vaatamas, muidu tore, aga käigukasti tõttu jäi ostmata. Edu autoomanikuna ja paksu rahakotti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.19 14:49 Tsiteeri


See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 09.12.19 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te


Siinkohal vaidlen küll vastu, kui 5hp24a kast d2 peal on igati korras ja toimiv, siis on super kast ja kui lükata sport reziimi ja dsp off, siis on ideaalne.
Võrdluseks võin tuua d3 6hp26 kasti, mis sai remonditud, kuid kuni lõpuni välja ei hakanudki see kunagi meeldima.
Lisaks 6hp26 kastil iseõppivat reziimi (dsp) välja lükata ei saa.
Ja sai samuti vanem A8 5hp24a kastiga tagasi võetud, kuna esimene fl a8 oma 5se kastiga väga meeldis, oli tõsiselt sujuv ja pehme vahetusega. Tõsi pean oma sõnu sööma, pre fl ja recaro sisu osas, kunagi sai välja hõisatud, et recaro sisu ja pre kerega a8 never õuele ei tule...nüüd on ja rahul kui kunagi varem :D

Muidugi kui kast jaurab vms, see pole muidugi meeldiv. Ja 1k ostuhinnapuhul ei olegi mõistlik ideaal autot oodata, loodan, et teema omanik siis autot ilusti hoiab ja naudib.

Kui saladus pole, siis mis käigukastil viga?


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.19 19:03 Tsiteeri


Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust :) Ja sport reziimi tal ka pole, ainult manual mode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 09.12.19 22:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust :) Ja sport reziimi tal ka pole, ainult manual mode.


Siinkohal jällegi vaieldav, töökindlus täiesti arvestatav, kui mõistlikult pruugid, kui ise lollusi teha, siis saab alati kastist võitu.

Sport reziim 5 käigulisel täiesti olemas, tehaseseades 0001 coding, sportreziim on 0011, st vahetab kohe kaks käiku alla, mitte ühe, ja käiguvahetused toimuvad varasema 1800 pöörde asemel 2200 juures. Lisaks saab iseõppivast reziimist lahti, mis on tüütu. Tüütu kui oled ammu ära kiirendanud ja kast hoiab endiselt 3-4k rauas, aga äkki tahad veel. Pikk jutt lühidalt kast teeb seda, mida parem jalg palub.

Tean mida räägin, kuna esimese d2ga proovitud teema ja toimis väga eduliselt.
NB: Sport reziim tuleb arvutiga progeda.
Eraldi S mode tal tõesti pole, selles on Sul täiesti õigus. S mode tuli hiljem FL mudelil.


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 10.12.19 07:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust :) Ja sport reziimi tal ka pole, ainult manual mode.


Kas tõega arvad, et siis käigukast, mida toodetakse alates 1996 kuni tänapäevani, pole eriti töökindel?

Kast, mida on pandud algusaegadest peale suurte mootoritega bemmidele (sealhulgas Alpina D10 Bi-turbo), Jaguaritele (k. a. V8 Supercharged) ja isegi L622 Range Roverile, rääkimata suurtest V8 ja W12 mootoritega Audidest, see pole töökindel?

Phaetoni peale tehti seda veel paar aastat tagasi.

Kast, mis kannatab 440N väänet, ok, see tänapäeva diislitele jääb pisut väheks, aga need tolleaegsed bensukad elas küll kõik vabalt üle.
.......

Kui keegi võtab ükskõik kui hea saksa a.kasti (seesama või siis MB pealt), mis on 1 milli sõitnud, laksab sellel maanteel 100km/h pealt reversi sisse ja kast lendab laiali, kas siis hakkate kohe rääkima rahvajuttu, et "see kast vist ei ole eriti töökindel"? :D:D:D

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 10.12.19 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust :) Ja sport reziimi tal ka pole, ainult manual mode.


Siinkohal jällegi vaieldav, töökindlus täiesti arvestatav, kui mõistlikult pruugid, kui ise lollusi teha, siis saab alati kastist võitu.



Kui D2 5HP24 kasti pole vähemalt korra juba remonditud, siis on ta remonti vajav.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.19 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te


Pidasin silmas seda, et antud autol olid mingisugused probleemid kastiga, aga eelmine omanik parandas vead. Vanad automaadid on nagunii aeglased-tuimad seda ei saagi oodata 25 aastat vanast tehnoloogiast ega rauast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.19 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te


Pidasin silmas seda, et antud autol olid mingisugused probleemid kastiga, aga eelmine omanik parandas vead. Vanad automaadid on nagunii aeglased-tuimad seda ei saagi oodata 25 aastat vanast tehnoloogiast ega rauast.


Jällegi täpsustan, et pidasin silmas töökindlust. 90ndad olid üldse kuidagi õnnetud aastad ZF'il. Ega selle aja Mersude ja Bemmide kastid ka just ei hiilganud töökindlusega aga Audide omad olid kuidagi eriti nõrgukesed veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 11.12.19 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Mingi huvitav muster tekkimas, väga paljud klubikad-C4-huvilised on hakanud aakaheksaid rebima ligi... Ausalt, endalgi on olnud mõtteid ja mitte korra.


Eksole. :D Minu otsuse tingis lõpuks sisuliselt lõpuks exceli tabel (koos teatava koguse emotsiooniga muidugi). Kätte on jõudnud hetk, kus C4 hakkab ka meie soolastele talvedele alla vanduma. Jah, järgmised 5+a oleks veel kalanäoga võinud ju ringi lasta, aga...hakkasin mõtlema, et äkki suunaks ressursse oluliselt soolakindlama kere peale, mis ühtlasi juhuse tahtel näeb välja ka C4 moodi. Boonuseks veel V8, mille järgi oleks niikuinii sügelema hakanud varem või hiljem. C4 keretööd + püstakud, talad ja palju kohti veel üle käia - see kõik oleks tähendanud seda, et auto oleks pikemalt kasutusest maas (kui mitte üle pee teha) ja see ei ole valik pere igapäevasteks sõitudeks mõeldud auto puhul. Ja kuidas peale seda kõike C4-ja soola sisse leotama lähed? See ei oleks aus enda, ega auto suhtes ma leian.

Pre-fl D2 pole veel õnneks ratastega facebook ka, niiet miks mitte. Seega ka siinkohal teema- ja autoomanikule jõudu-jaksu!


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar90ndad olid üldse kuidagi õnnetud aastad ZF'il. Ega selle aja Mersude ja Bemmide kastid ka just ei hiilganud töökindlusega aga Audide omad olid kuidagi eriti nõrgukesed veel.


Ma ei mõista antud juhul, et millest selline arusaamine. Minu C4-de kastid olid ikka väga toimivad asjad, mis sest, et uimased. Ühel autol oli 350.000+ ls ja teisel läks vist juba krt teab mitmes ring ümber gloobuse, aga kast töötas alati. Ja ma sõitsin C4ga väga kaua ja väga palju. Sama lugu mu venna 80-ga, jpt. tuttavate Audidega. Märksõna on elementaarne hooldus minu arvates. Teiste markide kohta ei ole pädev kommenteerima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.19 09:26 Tsiteeri


C4 ja B4 jms on tegemist 4 käiguliste kastidega. Problemaatilised on C5 ja D2 peal olnud 5 käigulised kastid. C6 puhul tehti suur hüpe töökindluse suunas ja kuuldavasti on C7 jälle problemaatiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 11.12.19 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Mingi huvitav muster tekkimas, väga paljud klubikad-C4-huvilised on hakanud aakaheksaid rebima ligi... Ausalt, endalgi on olnud mõtteid ja mitte korra.


Eksole. :D Minu otsuse tingis lõpuks sisuliselt lõpuks exceli tabel (koos teatava koguse emotsiooniga muidugi). Kätte on jõudnud hetk, kus C4 hakkab ka meie soolastele talvedele alla vanduma. Jah, järgmised 5+a oleks veel kalanäoga võinud ju ringi lasta, aga...hakkasin mõtlema, et äkki suunaks ressursse oluliselt soolakindlama kere peale, mis ühtlasi juhuse tahtel näeb välja ka C4 moodi. Boonuseks veel V8, mille järgi oleks niikuinii sügelema hakanud varem või hiljem. C4 keretööd + püstakud, talad ja palju kohti veel üle käia - see kõik oleks tähendanud seda, et auto oleks pikemalt kasutusest maas (kui mitte üle pee teha) ja see ei ole valik pere igapäevasteks sõitudeks mõeldud auto puhul. Ja kuidas peale seda kõike C4-ja soola sisse leotama lähed? See ei oleks aus enda, ega auto suhtes ma leian.

Pre-fl D2 pole veel õnneks ratastega facebook ka, niiet miks mitte. Seega ka siinkohal teema- ja autoomanikule jõudu-jaksu!


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar90ndad olid üldse kuidagi õnnetud aastad ZF'il. Ega selle aja Mersude ja Bemmide kastid ka just ei hiilganud töökindlusega aga Audide omad olid kuidagi eriti nõrgukesed veel.


Ma ei mõista antud juhul, et millest selline arusaamine. Minu C4-de kastid olid ikka väga toimivad asjad, mis sest, et uimased. Ühel autol oli 350.000+ ls ja teisel läks vist juba krt teab mitmes ring ümber gloobuse, aga kast töötas alati. Ja ma sõitsin C4ga väga kaua ja väga palju. Sama lugu mu venna 80-ga, jpt. tuttavate Audidega. Märksõna on elementaarne hooldus minu arvates. Teiste markide kohta ei ole pädev kommenteerima.



Eeldan, et oled üsna värske d2 omanik, kas kuskilt muljeid autopäeviku näol ka lugeda saab :)


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.12.19 13:33 Tsiteeri


5HP RS6 peal üldse ei taha kesta.
6HP kestab 1200 Nm.
8HP samuti.

Minu arvates on 6HP kestvuse ja momendi ülekandmise poole pealt oluliselt parem kast.
5HP peaks vabalthingava mootori peal kestma 300000 kapremontide vahepeal. Mis tegelikult ei ole ka eriti midagi hullu ja remont ning varuosad on võrreldes uuemate kastidega odavamad.
Kõik mis liigub, see kulub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
martin_t
huviline



Registreerunud 25.12.13
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 17:09 Tsiteeri


Nonii, eile sai lastud tehnikul kõik asjad üle vaadata, testida, proovida ja õnneks või kahjuks tuli ikka hulga probleeme välja, hetkel jääb auto mõneks ajaks seisma kui leiab uue diffri ja veovõlli. Täielik mahlakast ei ole :D Lisaks oli ühe anduri viga ka et auto sai aru et koguaeg on -46 kuigi tegelt ei ole, vea parandasime nii et panime pistiku külge tagasi :D . Käigukasti õhutuse panime ka paremini kinni ja nii nagu peab olema.
Täna tegin väikse pesu et jätan puhtana seisma ja nagu kiuste hakkas lund sadama teel koju, nii kahju et palju vigu on. Olen eelmised autod korda teind, teeb ka selle ;)
Mõned pildid ka:
https://www.upload.ee/image/10838245/76689059_696854734472052_8897323421394796544_n.jpg
https://www.upload.ee/image/10838247/78839134_1627380604092101_5158030743519100928_n.jpg
https://www.upload.ee/image/10838249/79757205_484502259088394_4006854000656777216_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 12.12.19 17:59 Tsiteeri


Pole seal väga hullu miskit teha, suht tavalised kuluosad vaja vahetada. Kui Sa just turu ühte kallimatest prefl D2 ei ostnud (Kuigi ei või iial ka nende puhul teada) siis täitsa norm, et tahab mingit hooldust ja näppimist saada, vanake ka ju ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 13.12.19 12:48 Tsiteeri


Pole üldse midagi katastroofilist viga, natuke investeerimist ja saab väga hea auto :)

Kui kärukonksust huvi loobuda, siis ps :D


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.19 13:42 Tsiteeri


Pikemat teemarendust siit oodata pole, rändkarika staatus alaku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin_t
huviline



Registreerunud 25.12.13
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.19 14:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Pikemat teemarendust siit oodata pole, rändkarika staatus alaku!

Palun mine mängi liivakastis kui pole targemat teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 14.12.19 08:07 Tsiteeri


Huvipärast küsiks, et kas müüki läks nende vigade pärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.19 08:13 Tsiteeri


Kuskohast see müügijutt nüüd alguse sai? Auto24 ja foorumis ma kuulutust ei näe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin_t
huviline



Registreerunud 25.12.13
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.19 09:16 Tsiteeri


Alguses sai proovitud korra müüki, aga turgu vaadates siis väga polegi autosi mida tahaks võtta järgmiseks. Nüüd võtsin müügist maha igaltpoolt ja teen korda selle. Varsti tulevad tähtsamad jupid ära siis saab tegema hakata!
Aga kui kellegil on pakkuda kõrvalistuja logarit täies pikkuses siis võib postkasti kirjutada!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]