Mul peaagu täpselt sama asi.
Suvel kui selline +20 ja peale siis pole probleemi aga muidu pole vahet kas on +10 või -10 siis ketrab ikka päris pikalt. Sai ka kett vahetatud ja
kõik uued pihustid aga see pikk käivitus hakkas pihta peale kütusefiltri vahetust.
Lõpuks kui ise hakkasin vaatama siis oli keegi services selle filtri küljes oleva tagasivoolu klapi ära lõhkunud ja katkise sinna otsa ikkagi pannud
vana klambriga. Vooliku klamber oli üldse lahti jäetud.
Vahetasin selle ära algul mingi odava B osa vastu. See oli sama saast nagu katkine ja hiljem natuke kallima vastu. Nädal aega käivitus ilusti aga siis
hakkas uuesti sama asi pihta. Võimalik,et kuskil seal peenikestes plastik torudes on selle vana lõhutud klapi murtud jupid sees või siis vajub ikka
kuskilt mujalt küte alla.
Kui käima ära panna ja seisab näiteks 3-4h siis pole mingit muret. Käivitub koheselt. Nii kui öö aega ära seisab on nali tagasi. Pika ketramise peale
käima läheb siis viskab korraliku valge tossupahmaka välja. Tutikas 110 varta aku midagi paremaks ei muutnud. Proovisin eelsüüteküünalde relee uue
panna. Küünaldest 1 silinder veel vahetamata. Kuigi olulist vahet käivitusel +10 kraadiga sellega polnud kui ainult 6 silindrist 1 küünal töötas.
Hetkel olen loobunud ja arvan,et ikkagi kütte viga.
|