Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.19 20:33
|
|
|
Audi 100 C3 2.0E - 1990 - Siim
Sain endale lõpuks C3 Avandi, ise rahul . Sõitis niipalju hästi kuni paak
küttest tühjaks sai kuna kütusenäidik valetab ja seda ma eelnevalt ei teadnud. Mootor on R5 koodiga RT, käigukast manuaal, varustusest täiesti
lage=mulle sobib. Nokitsemist on omajagu: katkine kütuseandur, salongiradikas lekib, salong rääbakas, tagakoopad seestpoolt vajavad tähelepanu, mõned
roostepesad välisplekil, tagaluuk vist utiil. Üldiselt on kere olukord keskmine või natuke parem: esitiivad saab mingiks ajaks päästa, karbi ja
tagapõlle otsad korras, põhi aukudeta. Salongi võtan välja ja vaatan seestpoolt ka kõik üle. Mootor töötab ilusti ja käivitub poolest pöördest.
Pildid

Tagumised rattapoldid olid nii kinni, et oli vaja lisa toru

Juhipoolne esitiib oli paksult muda täis, sama lugu ka tagakoobastes. Logarid on olnud puutumata, kõik õiged kruvid ja plastosad alles.

Kütuseanduri trükplaat on ilmselt kulunud, uurin hetkel saadavust ida riigist

Kütusepaak on seest küllaltki puhas, panen uue pumba ka kui anduri saan.

Auto jääb talveks garaa˛i.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.10.19 20:52
|
|
|
Sisu pidi küll rääbakas olema, aga tee seest ka mõni pilt! Muidu jõudu ja jaksu nokitsemist!
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.10.19 05:11
|
|
|
Sul pole mitte andurit vaja, vaid uut kontaktplaati.
Nagu pildilt näha, on selle kood VDO 037.
Plaat eraldi näeb välja selline:

... nagu peal kirjas, soovitatakse taastada ka see hõbedast kontakt, mis sinna vastu käib.
Muidugi võid proovida romulast leida ka 30a vanust "uut" andurit, aga see võib mõnevõrra keeruliseks osutuda.
Forsis on see jupp pärisuuena üsna kallis.
.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.19 05:38
|
|
|
Just seda otsingi, nimi vdo037E. Selline leht nagu euro-dut.ru tegeleb nende plaatidega. Läheks maksma koos saatmisega ca 25.-, nende poolset vastust
veel saanud ei ole.
Salongist: lagi ripub, põrandavaip jahutusvedelikust läbi imbunud, istmed augulised. Uksepolstrid tarbitavad ja armatuur ka peaaegu ok. Sisse tahan
samu istmeid nagu mu c4-s, hall sportsamet. Ideaalis võiks sisu olla halli värvi aga see ei ole peamine.
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Sul pole mitte andurit vaja, vaid uut kontaktplaati.
Nagu pildilt näha, on selle kood VDO 037.
Plaat eraldi näeb välja selline:

... nagu peal kirjas, soovitatakse taastada ka see hõbedast kontakt, mis sinna vastu käib.
Muidugi võid proovida romulast leida ka 30a vanust "uut" andurit, aga see võib mõnevõrra keeruliseks osutuda.
Forsis on see jupp pärisuuena üsna kallis.
. |
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.10.19 06:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Just seda otsingi, nimi vdo037E. Selline leht nagu euro-dut.ru tegeleb nende plaatidega. Läheks maksma koos saatmisega ca 25.-, nende poolset vastust
veel saanud ei ole.
Salongist: lagi ripub, põrandavaip jahutusvedelikust läbi imbunud, istmed augulised. Uksepolstrid tarbitavad ja armatuur ka peaaegu ok. Sisse tahan
samu istmeid nagu mu c4-s, hall sportsamet. Ideaalis võiks sisu olla halli värvi aga see ei ole peamine.
|
Venelaste koopia jah. Sealpool piiri on need tsingitud Audid veel vägagi kasutusel, sest venelane vaatab rohkem asja praktilist külge, kui moodi.
(nagu eestlane)
Kui ma seda müüja aadressi nägin, siis mõtlesin, et kui ise sealt telliks, siis laseks mõnel venkust sõbral (paar tk mul ikka on) seda teha. Ehk vene
nimi ja õiges keeles jutt mõjub neile paremini?
Tema saaks ka vajadusel helistada ja sõimata, kui vaja...
Lagi on lihtne, tegu ju avandiga. (sedaanil oleks esi- või tagaklaas välja lõigata, et lage aiutost kätte saada)
Lagi luugi kaudu välja, vanast sodist puhtaks, kuivaks ja Noore Tehniku 100 kraadi kannatava spreiliimiga uus poroloon + riie lakke.
.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.19 06:32
|
|
|
Salong väga suurt peavalu ei valmista, b3-ga kogemus käes. Aga seda tellimust võiks koondina mõelda küll, siis rohkem motti tootjal.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.20 22:38
|
|
|
Mingi hetk hakkasin kerega tegelema, võtab veel omajagu aega, sest mul ei käi kõik nii kiirelt kui sooviks.
Tegevuslist:
1. Vahetasin salongiradika ja puhuri ning puhastasin korralikult korpuse.
2. Korrastasin esituled, mõlemad Hella omad nüüd.
3. Soetasin doonorauto, millelt tuleb mitu head asja. Korralikud ukseplekid ja kapott, tagapõll, halli värvi salong, mõned elektrilisad.
4. Silla osad ja kütusepaak liivapritsi.
Nüüd on korrastan põhja ja komplekteerin tagasilla uute pukside, lisaks mõlemale sillale uus vedrustus (-40mm). Välja vahetan tagumised piduritorud,
eemaldasin piduri regulaatori. Ei karda ega kahtlusta et tagaots pidurdades vibama hakkab, varasemalt proovitud lahendus. Kütusetorud olid päris mädad
ja nende korrastamine nõudis peamurdmist, sest polnud võimalik saada uusi torusi koos otsadega. Lõpptulemuse lisan kui asi koos, kuid peaks olema
turvaline lahendus. Lisaks nõudis korralikku nikerdamist mäda plekk kõrvalistuja poolses koopas. Pildil näha doonori plekk, taastatava oma oli õige
pisut vähem roostes. Mäda sisemine plekk ja kütusetorustik on tõenäoliselt ka teistele C3-dele omane, sool on teinud oma.









|
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.20 06:46
|
|
|
See oli ajutine pukk, tagaosa ei kaalu essugi. Vasktoru ei saanud kuna ükski ettevõte ei pakkunud otsasi ega nende valmistamist. Tehti raudtorudele
survetoru jätk, regulaator on nüüd kütusepaagis.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.20 20:27
|
|
|
Kokku olen saanud tagapõlle, sillad ja joondumise kontrolliks ka esiotsa kuna kasutan odavaid b-grupi tiibu. Vahetusse läksid ka rattalaagrid ja palju
muud mudru mida eraldi teha ei viitsiks. Seega põhjaalusega on tööd lõpetatud ja peaks pikemaks ajaks muretu olema. Plaan oli veel see aasta ülevärvi
saada aga tõenäoliselt see ei juhtu kuna tahaks veel mõned probleemid lahendada. Piduripomm andis alla ja vajab vahetust, lisaks koledalt pikk
käivitus kui mootor on soe, kuid mõnda aega seisnud. Pommi saan doonorilt ja kuna doonor tundub igast asendist parema käivitumisega siis võib ka
pihustid sealt vajadusel napsata. Kui viitsimist ja tahtmist liiga palju siis alla panekut ootab üks varu käigukast mis äkki ei unda.
Keegi hea inimene võiks jagada kogemusi, kuidas tõsta doonorilt ümber lisanäidikute ja kompu funktsioonid. Elekter on nõrk külg ja sellega vajan alati
abi.
Ülemised suunatuled jäävad vaid augutäiteks ja Kamei kulm on ka endale meelepärane. Pildi kvaliteet on nagu on. Esivõre vahetasin hiljem välja
korralikuma vastu (96.a toodetud).





|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.20 20:36
|
|
|
Küttenäidikust rääkides siis kas sigaril mitte ei saanud kellaplokis kütuseseierit keerata? Mu vennal oli prefacelift sigar kunagi ja ma nagu
mäletaks, et sai timmida seda nupust.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.20 21:18
|
|
|
Saab näidikut sättida kuuskandiga. Aga ei tea miks oleks vaja null liitri puhul näidata veerand paaki.
|
|
|