Pealkiri: 2.5 Tdi 110 KW peale rihmavahetust limp mode
(Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2864)
melon
huviline
Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal
postitati 10.10.19 09:57
2.5 Tdi 110 KW peale rihmavahetust limp mode
Sai siis vahetatud ära rihm koos veepumba termostaadi ja muu juurdekuuluvaga. Peale seda viskab auto vahel harva sõites avariire˛iimi. Eriti just siis
kui hakata kiirust maha laskma ja pöörded on madalad. Vahel koha peale seisma jäädes ja siis kohalt minnes on sama tunne, et auto on limp modes kuna
jõudu pole, siis teeb väikse jõnksu ja läheb normaalselt edasi jälle. Samuti ühtlaste pööretega sõites on tunda, et vahel viskab õrnalt jõnkse sisse.
Kui limp modes pole, siis käitub auto normaalselt nagu ikka.
Märgid on paigas ja süütenurk on 2.8 kraadi. Ideaalis peaks vist 2 olema. Kas see väike erinevus võib mõjutada?
Veakoodiks annab 00550 - Start of Injection Regulation.
Enne rihmavahetust seda viga polnud. Auto käivitub iga ilmaga normaalselt ja kui limp modes pole, siis jõukadu ka pole.
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 10.10.19 15:38
Arvutiga saad "basic setting" alt testida, et kas asi on füüsiliselt paigas ja pump keerab ilusasti ühest äärest teise.
Kui see ok, siis pigem pumba enda viga, pritshetke reguleerimine takerdub vahepeal, küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad. Kas rihm muidu
pingul ilusti, rullikut on võimalik valesti panna pinguti suhtes.
melon
huviline
Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal
postitati 14.10.19 11:07
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Arvutiga saad "basic setting" alt testida, et kas asi on füüsiliselt paigas ja pump keerab ilusasti ühest äärest teise.
Kui see ok, siis pigem pumba enda viga, pritshetke reguleerimine takerdub vahepeal, küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad. Kas rihm muidu
pingul ilusti, rullikut on võimalik valesti panna pinguti suhtes.
Rihm pingul ja muu ka füüsiliselt kõik õigesti pandud.
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
postitati 14.10.19 17:50
Tore et kõik on füüsiliselt õigesti pandud aga kas peale vigade lugemise ka arvutiga oskad midagi teha nagu teet82 kirjeldas? Basic settingut tehes
näed kas pritse nurk muutub ja sellega muutub ka mootori hääl. Kui numbrid muutuvad aga hääl mitte siis on pump tuksis ja reaalselt nurka ei muudeta.
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 31.10.19 19:15
Kirjutasin siia, et rihmapingutit on võimalik valesti panna.
Jäi just silma ühes FB grupis, et kellelgi härra Meitusel mootor hunnikus, pildi põhjal on tehtud sama viga pingutiga. Ei saa ise kirjutada seal, kui
keegi teab seda inimest, siis võib edasi öelda talle, muidu läheb järgmise mootoriga samamoodi äkki.
melon
huviline
Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal
postitati 12.11.19 06:57
Vaatasin üle füüsiliset kõik õigesti pandud, panin süütenurga uuesti paika ja kadus probleem ära, aga nüüd tekkis uus jama. Tühikäigul auto
väriseb/puterdab jubedalt ja viskab musta tossu ja vahel harva sureb täitsa ära ja teinekord jälle ei värista üldse ja oleks kõik nagu korras. Kui
sõita siis pole midagi viga ei tossa ja liigub ilusti.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.9% - SQL: 78.1%]