Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A3 mootori temp. 110 kraadi. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 743)
climbatize
huviline



Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.19 15:17 Tsiteeri
Audi A3 mootori temp. 110 kraadi.



Tere. Mul selline probleem vaevab juba pikemat aega et autol läheb pikka otsa sõites mootori temperatuur 110 kraadi. 110 kraadi püsib mingi 20-30 min ja siis läheb tagasi 90 kraadi peale. Linna sees sõites sellist probleemi ei ole. Kui ohtlik nii sõita on ja mis võib autol viga olla ?
Audi A3 2002. bensukas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
climbatize
huviline



Registreerunud 26.03.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.19 08:53 Tsiteeri


kas äkki termostaadi viga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 20.10.19 13:32 Tsiteeri


Esialgu sa ju ei tea, kas ongi 110 kraadi või lihtsalt näitab 110 kraadi.
Ehk andur valetab.

Kui infrapuna termomeetriga mingit kindlat kohta (anduri pronksosa, plokikaas, termostaadi korpus jne, mis iganes seal nähtaval on) mootoril mõõta, kas siis on samasugune 20 kraadine vahe, kui toas seier alla kukub?
Kui endal pole, saad lähima ÜV punkti ukse taga katseid teha, neil on need termomeetrid olemas. Kui seal ka samuti temp kõigub, siis vast termostaat jah.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.10.19 14:37 Tsiteeri


Kuna temp. andur on üldjuhul kaheosaline, oleks tark võrrelda, mida näeb mootori aju ja mida näeb kellaplokk. Tavaliselt rohkem polegi vaja, et järeldusi teha, mis vigane.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.2). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda ja omaloominguliste aretustega ei tegele. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 20.10.19 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna temp. andur on üldjuhul kaheosaline, oleks tark võrrelda, mida näeb mootori aju ja mida näeb kellaplokk. Tavaliselt rohkem polegi vaja, et järeldusi teha, mis vigane.

"Diagnostikust sõber vaatas kaabliga, veakoode pole, seega ei saa ju andur vigane olla." - oleks ilmselt keskmine vastus selle jutu peale. :D


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) | O: Istme siinide katted | Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 21.10.19 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna temp. andur on üldjuhul kaheosaline, oleks tark võrrelda, mida näeb mootori aju ja mida näeb kellaplokk.


Need kaheosalised andurid sisaldavad kahte täiesti sõltumatut termistori.
Kui üks on pekkis, kuidas see teise vaatamine midagi aitab? Mootori oma võib täiesti korras olla...

Põhimõtteline skeem on kaheosalistel selline:



https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520547294797.jpg

Lihtsalt vahetamisel on teema, et ühte korraga ei saa, peab mõlemad panema.
Aga need maksavad 5-15€/tk, et pole hullu.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 21.10.19 06:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Need kaheosalised andurid sisaldavad kahte täiesti sõltumatut termistori.
Kui üks on pekkis, kuidas see teise vaatamine midagi aitab? Mootori oma võib täiesti korras olla...

Põhimõtteline skeem on kaheosalistel selline:



https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520547294797.jpg

Lihtsalt vahetamisel on teema, et ühte korraga ei saa, peab mõlemad panema.
Aga need maksavad 5-15€/tk, et pole hullu.

Aitabki nii lihtsalt, et kui need näidud on erinevad, kui siga ja kägu, siis järelikult on andur surnud. Kui mõlemad näidud on samad, siis ilmselt andur korras ja sõltuvalt siis sellest, kas näidud on samad, mida kellaplokk näitab, siis on viga kusagil jahutussüsteemis või kui näidud on normis, siis on kellaplokk rikkis.

Nende 5-15€ anduritega pole muud teha, kui lutsu visata. Kui tahad toimivat asja, siis tuleb sammud seada esindusse või Forssi ja originaal andur osta (lisaks mainin, et Aeros originaali pähe müüdav ~7€'ne andur EI OLE ORIGINAAL). Originaal andur maksab ~41€ ja lisaks kindlasti võtta ka uus tihend.


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) | O: Istme siinide katted | Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 21.10.19 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Aitabki nii lihtsalt, et kui need näidud on erinevad, kui siga ja kägu, siis järelikult on andur surnud.


Nõus, juhul kui on kindel, et need kaks termistori peavadki täpselt ühesuguste nominaalväärtustega olema.
Kuni seda ei tea, siis ka ei saa neid üksteise alusel hinnata.
(mina viskaks oomeetri nii külmalt kui kuumalt peale, oleks kohe mingi pilt olemas)

Need 7€-sed töötavad ka. Lihtsalt korraliku eksemplari õnnestumise % on väiksem.
Proovisin oma autol kunagi mingit 1€-st Maxgeari oma, mis oli teha lastud hiinakatel, kes omakorda olid selle teha lasknud krtteabkellel.

Aga töötab, rsk....:D, tänapäevani.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.10.19 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Aitabki nii lihtsalt, et kui need näidud on erinevad, kui siga ja kägu, siis järelikult on andur surnud.


Nõus, juhul kui on kindel, et need kaks termistori peavadki täpselt ühesuguste nominaalväärtustega olema.
Kuni seda ei tea, siis ka ei saa neid üksteise alusel hinnata.
(mina viskaks oomeetri nii külmalt kui kuumalt peale, oleks kohe mingi pilt olemas)

Need 7€-sed töötavad ka. Lihtsalt korraliku eksemplari õnnestumise % on väiksem.
Proovisin oma autol kunagi mingit 1€-st Maxgeari oma, mis oli teha lastud hiinakatel, kes omakorda olid selle teha lasknud krtteabkellel.

Aga töötab, rsk....:D, tänapäevani.


Kui oled neid asju sadade kaupa vaadanud, siis tekib rutiin. Selliseid asju ma vaatan alati, isegi kui anomaaliaid näiliselt pole ja keegi ei küsi. On olnud juhuseid, kus kellad näevad soojalt ilusti mingi 88 kraadi, ECM aga 35. Viga aga pole, ainult kütti võtab nagu palju... :). See on palju halvem olukord. Pole vaja üle mõelda, need numbrid langevad kokku +- mõni kraad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 19.6.2). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda ja omaloominguliste aretustega ei tegele. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 21.10.19 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Nõus, juhul kui on kindel, et need kaks termistori peavadki täpselt ühesuguste nominaalväärtustega olema.
Kuni seda ei tea, siis ka ei saa neid üksteise alusel hinnata.
(mina viskaks oomeetri nii külmalt kui kuumalt peale, oleks kohe mingi pilt olemas)


Arvutiga vaadates ei ole vaja sul teada nende takistusi, vaid vaatadki temperatuuri näite nii mootori aju alt, kui ka kellaploki alt. ;)


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) | O: Istme siinide katted | Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 18.4% - SQL: 81.6%]