Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 15.09.19 13:29
|
|
|
Audi A6 C4 2.5 Tdi 103kw automaat - sedaan - 1996 - Vilumaa
Pole ammu ühtegi Audit pidanud, mille kohta saaks öelda et oman seda.
Kuna müügimõtted absoluutselt puuduvad, siis otsustasin kätte võtta ja teha siis elu ja olu tutvustav teema enda igapäeva liikuri kohta. Ehk leian
viitsimist ka suvise hobika B4 Cabrio teema kunagi teha. Ehk siis neid kahte masinat hetkel pean endal jätkusuutlikuks omamises.
Jäi suve alguses silma Facebookis Audi A6 C4 sedaan 2.5 Tdi 103kw automaadi kuulutus. Õnneks ei läinud kaua, kui see Audi ära sai ostetud. Kellal
müügihetkel 483 000km.
Varustusest oli olemas töötav kliima, kuid ükski salongiahju mootor ei töötanud. Tehniliselt oli auto üsna heas korras.
https://live.staticflickr.com/65535/48735753823_926abc29b8_b.jpg
Kerel oli omajagu probleemseid kohti ja leidub neid veel tänagi aga järgemööda üritan seda ka korda saada. Ideaalis mõtleks vb auto ülevärvi saada.
Kui leiduks keegi, kes selle kvaliteetselt ja mõistlikult ära teeks.
Alustuseks sai auto juhiiste korda tehtud. Õnneks leidsin läbi FB samasugused sportistmed nagu minu autos olid. Sain 20€-ga kolmest istmest korraliku
juhiistme kokku monteeritud. Tulemusega väga rahul.
https://live.staticflickr.com/65535/48736263492_02a9db5529_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/48736079776_796f641fe1_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/48736081581_e0196c40ea_b.jpg
Keemiline puhastus tõi salongi värskuse.
Järgmiseks sai tehtud esimesed keretööd, värvitud stanged, tagaluuk. Tuttava eeskujul Lätist tellitud plastik(klaaskiust) esitiivad. Oli küll
mõttekoht, kas minna B-osa metalli peale või proovida "plastikust". Seekord tegin nii, järgminekord teeks ehk teisiti.
https://live.staticflickr.com/65535/48736262332_d9b718a00c_b.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/48736080456_3024f9d944_b.jpg
Vahepeal sai ostetud Momo Chrome veljed aga lõpuks tundusid need üsna väikesed ja sai üle mindud 8x18" Vossen replica velgedele, ET40, rehvidega
225/40/18. Istuvad täpselt, ilma et koopast ära punniks.
20190813_151423 by viluma1, on Flickr
20190813_151731 by viluma1, on Flickr
20190813_152337 by viluma1, on Flickr
20190816_143250 by viluma1, on Flickr
Autot ostes oli sellel ka kärukonks küljes. Konksu osa sai üsna kiiresti ära eemaldatud. Tean, et selle autoga kunagi midagi vedama ei hakkaks.
Kärukonksutala jäi siiski auto saba alla alles. Samal ajal häiris mind tõsiselt auto balanss, ehk siis nokk püsti, saba maas. Lõpuks eemaldasin ka
kärukonksutala, mis käejärgi tundus, et kaalub u 30kg. Peale selle eemaldamist paistsid rattakoopa vahed üsna võrdsel kõrgusel olevat.
Vahepeal sai ka pidurite upgrade tehtud 312mm ketastele. Mõeldud on nad Vw Passatile 2001-2005 2.8 142kw. Peale suportiraamide vahetust läksid kettad
1:1-le külge, samade suportite ja klotsidega. Kui küsida, kas kasutegur ka oli, siis pigem kahjuks ei tundu olevat.
20190816_130848 by viluma1, on Flickr 20190814_161921 by viluma1, on Flickr
Vahepeal sai külge otsitud originaal porilapakad. Autol oli küljes püsikiirusehoidja aga paraku see ei töötanud, kuigi kõik asjad viitasid sellele pea
asi peaks 100% töötama. Samuti puudus kompuuter. Lõpuks kui leidsin kompuutriga kellad, sai Rocket-i abiga mõlemad töökorda. Püsikas ei töötanud
sellepärast, et autol oli peal manual kastile mõeldud chip. Olgu öeldud, et masin liigub väga reipalt, kast töötab väga hästi, ei mingit üleliigset
musta tossu.
Uute kelladega läbisõit 532 000km Mida suurem seda uhkem
Algselt sai sõidetud ringi nii, et armatuurikelladel puudus valgustus. Õigemini vanadel kelladel ÜKS pirn põles, ülejäänud oli kustus. Viga ei osanud
otsida kõige lihtsamast kohast. Peale kellade vahetust olukord läks selles mõttes hullemaks, et ei põlenud enam see 1 pirngi. Tuli välja, et selle
jaoks oli ka siiski Kaitse olemas. Kõik pirnid vahetatud ja töötavad nüüd ka korrektselt.
Üsna auto ostu alguses ringles siin ja FB-s originaal Xenon tuleklaaside pakkumine. Seda pakkumist ei lasknud kaua oodata. Need klaasid ka autol
küljes. Autol oli eelnevalt kaugtuledes juba LED-pirnid (väga hästi näitavad!). Lähituledesse pole veel viitsinud Xenonit, ega LED-i aretama
hakata.
Nädala jagu tagasi sai auto endale toonkiled nii ette kui taha. Paigaldajad väga rõõmsad ei olnud, kui said kolm päeva seda tööd teha Heleda sisuga autole üldiselt väga ei poolda toonklaasi aga päris akvaariumiga
ka
ka sõita ei tahaks. Ülevaatuse jaoks on plaan varuda esimesed klaasid koos raamidega. Aga mida vihmasem ilm on, seda tumedam tundub see toon ees.
Päikselisega vaat, et nagu poleks tagagi toonkilet.
20190906_120344 by viluma1, on Flickr
Algselt oli autol sumpaots nagu V6-l otse. Häiris samuti väga. Lõpuks sain Audi 100 diisli sumpa lõpupüti, millel tripikinnitused vist vähe teisest
materjalist. Ei olnud üldse roostet.
Vahepeal sai uued reg-nr-d tellitud. Kuna esimene oli üsna kulunud.
20190815_205852 by viluma1, on Flickr
20190815_205704 by viluma1, on Flickr
Hiljuti sai välja vahetatud kogu sillapudinate osa. Likvideeritud kõik õlilekked mootorist ja selle ümber, tehtud mootoripesu. Vahetatud mootorikate.
Kapotialune vägagi viisakas nüüd. Lekked sai juba puht huvist likvideeritud. Tahtsin näha, kas on siis võimaliik lekkevaba C4 ka või mitte. Lõpuks
sain oma tahtmise. Vahetusse läksid nii karteripõhjatihend, õlipumbatihend, klapikambrikaanetihend koos rõngastega ja ehk midagi veel, mida ei mäleta.
Mõned päevad tagasi sai sillastend teistkorda tehtud. Probleemiks nagu ikka, C4 rooliotsad, mida ei saada kuidagi lahti. Olgugi, et sai enne esimest
sillastendi need 10min varem lahti keeratud. Kuna esimene käimine läks korstnasse, siis sai kindluse mõttes uued rooliotsad tellitud. Samal ajal
läksid vahetusse ka tagumised amordid. Hetkeseisuga peaks kõik pudinad vahetatud olema. Sillastendis muidugi jäi ikkagi probleemiks esirataste
külgkalle, mida ei saadud rohkem sirgemaks kui maksimaalne olek. Kallet näitas ikkagi ~1,45 kraadi. Olgugi, et kõik asjad on uued,
sillatalaotssapuks(vms) sisse sai isegi kohustuslikud hülsid pandud. Kasutegur muidugi väga ei suurenenud. Vähemalt on kokkujooks nüüd hea ja saab
veidi muretumalt sõita. Arvatavasti on amordipüstak vb ajaga lihtsalt väsinud, mida ei saagi sirgemaks, kui ta on..
Talveks sai valmistatud uue Hella salongiradikaga. Eelmine omanik oli radika alle vahetanud aga kuna seal miski muu korralikult sooja ei anna, kui
Hella oma, siis tuli see töö ennetavalt ette võtta. Sai ka kõik salongiahju klappide mootorid tööle pandud. Eelmise omaniku jaoks tundus vist liialt
keeruline pistikute ühendamine.
Auto maksis 1100€. Sisse on pandud juba koos velgedega u 2500€. Aga loodan, et tehniliselt on hetkel mingiks ajaks rahulik. Kuigi ennetavalt võiks
seal veelgi teha. Väga palju asju sai vahetatud ennetavalt ja kvaliteetsete asjade asendamise mõttega.
Otsin sellele masinale korralikku kapotti, mille külgmised valtsikohad ei roostetaks. Samuti võib ka korralikke ukseplekke pakkuda. Tahaks selle
masina kere ikkagi korralikuks saada.
Hiljuti sai ka defektivaba S6 tagatuledepaneel külge istutatud.
Alvadist sai üsna alguses tellitud uste alumised liistud. Kui varasemalt pole Alvadi asjad eriti kriitikat talunud, siis vist nüüd on ka neil vähe
paremaid partiisid sisse tulnud. Kõik liistud sirged, ei pea lõikama, ega kisu ka alt kaardu. Vähemalt kaks kuud juba viisakalt küljes püsinud.
Kütusekulu on üsna mõistlik selle ajastu ja minu sõidustiili kohta. Ühel pikemal Soome tripil sai maanteesõiduga 1300km paagitäiega 16" velgedega.
Praeguste 18" velgedega linn/maantee segamini tuleb paagitäiega u 1000km.
Lähiajal peaks külge saama ka Comfortbling suunatulerelee. Ehk siis korra vajutad ja kolm korda vilgub, nagu vähe moodsamat masinad
Veel on mõte ja plaan teha autole nn tume puitrool. Vesiprint ja hydrograafia lahenduse näol. Teha pole probleem aga pigem on maksumuse teema ning kas
õnnestub naha peale see lahendus teha, et rool oleks ikkagi kena jäme. Ehk siis plaan S-i roolist see teha.
Autol olemas originaal Webasto, ahi küljest ära hetkel. Tegelikult tahaks selle värskema mudeli vastu vahetada aga nii, et saaks juhiukse sees
originaal juhtkellaga tööle pandud.
Ajapikku plaan täiendada selle auto eluraamatut
Et mitte kõik pilte siia lisada, leiab ülevaate ka siit:
https://www.flickr.com/gp/60484142@N02/47o46i
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 18.09.19 20:36
|
|
|
C4 on ilma S6 paneelita ikka mega igav. Õnneks sain väga korraliku paneeli teiselt müügiautolt.
Kellel on, siis võib pakkuda tagumist parempoolset rattarummu, millel kõik poldiaugud korralikud.
20190915_164356 by viluma1, on Flickr
20190909_150845 by viluma1, on Flickr
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 30.09.19 19:40
|
|
|
Mõni pildi materjal kui proovisin Avuseid alla.
20190928_132224 by viluma1, on Flickr
20190928_135740 by viluma1, on Flickr
20190928_133738 by viluma1, on Flickr
Ilmselgelt meeldib mulle tume velg kordades rohkem, kui legendaarne AVUS.
Need Avused on üldiselt müügis ka, kes tahab kirjutab, kes tahab otsib kuulutuse ülesse.
Nüüd ka mõni pilt puhtana ja miks mulle tume velg siin ainult meeldib.
20190928_175546 by viluma1, on Flickr
20190928_175529 by viluma1, on Flickr
20190928_175516 by viluma1, on Flickr
Igapäeva muredest vaevlen salongiahjuga, ei taha kuidagi salongi ventika klapid liikuda. Algselt oli peamine mure G112 klapiga. Siis nüüd puhub vaid
otse.
Hilja aegu tekkis paisupaaki kerge õlikiht ja kerge tosoolikadu, mis pole eriti suuremaks läinud. Olen nüüd kerges jälgimisfaazis, kas läheb hullemaks
ja tasub kahtlustada plokikaanetihendi või õlijahutitihendi viga.
Varsti ehk saab ka parema tagumise rattarummu ära vahetada. Põhja alt kütusetorustik tahab vahetust saada, ennem kui lekkima hakkab.
Üldiselt need mured mu pead üli väga ei vaeva, sest auto ise on üsnagi pilkupüüdev ja mõnus sõita.
Homme peaks Rocket-i käest saama comfort Blinkeri, ehk siis tänapäeva suunatulede süsteemi, korra vilgutad ja 3x vilgub.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.19 04:55
|
|
|
Ilus värv kui korralikult puhas. Tundub, et Avused tahaks suuremat rehvi, kere madaldust ja +20 flantse, et paremini sobiks.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 01.10.19 19:57
|
|
|
Avustele panin isegi 10mm flantsi ette. Aga hele velg ei sobi minu jaoks tumedale kompotile. Õnneks sain täna Avused müüdud ka
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 06.10.19 11:13
|
|
|
Kui suur vahe muidu sellel Hella radikal ja muu firma omal on. Ise vahetasin kah omal 2 aastat tagasi salongiradika ( kahjuks ei mäleta enam kui palju
orginaal radikas kuuma andis), aga nüüd olen tähele pannud, et kui õues üle -15C külma siis eriti kuuma õhku salongi ei tule. Ütleme nii,et külm ei
hakka aga parem võiks olla. Millegi pärast ei suuda radikas õuest tulevat külma õhku piisavalt soojendada. Kohapeal seistes on kõik OK.
|
|
|
arvo92
huviline
Registreerunud 11.11.17
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5tdi quattro 1996
|
postitati 07.10.19 16:24
|
|
|
väidetavalt väga suur vahe on salongiradikatel. Pole ise neid pooleks saaginud, kuid B-varuosade omadel pidi olema torusid, kus siis vesi läbi
jookseb, radika sees oluliselt vähem olema ja lihtsalt see sooja vee kogus, mis radikast läbi jookseb ja läbi mille soojust saab kanduda edasi
salongi, vähem. Ja seal see point ongi. Kui ma ise olin selle variandi ees, et on vahetuse vajadus, siis otsisin pigem kasutatud Hella
originaalradika, pesin puhtaks ja lükkasin sisse. Nüüd keerad sooja põhja ja ei kurda.
Ja noh, kui odavat ja lihtsat fixi tahad, siis nagu vanasti - papp jahutusradikale ette talveks. Kuna kohapeal suudab soojaga toa täita ja sõidu ajal
jahtub jahutusvee radikas olev vesi liiga maha, et tuppa hästi ei jagu soojemat, siis võiks nigu aidata.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 07.10.19 18:56
|
|
|
Mingi juust radikas, mis peal oli kaalus ca 3 korda vähem kui Hella oma. Siit võib juba järeldusi teha soojendusvõimes. Samamoodi selle hiinakaga alla
-10 sõita enam ei kannatanud sooja puudumise tõttu salongis.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 08.10.19 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvo92
Ja noh, kui odavat ja lihtsat fixi tahad, siis nagu vanasti - papp jahutusradikale ette talveks. Kuna kohapeal suudab soojaga toa täita ja sõidu ajal
jahtub jahutusvee radikas olev vesi liiga maha, et tuppa hästi ei jagu soojemat, siis võiks nigu aidata. |
Mul talvel papp ees ja põhjakate kah all, aga ei aita isegi see. Eks peab selle töö siis uuesti ära tegema.
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 10.10.19 05:43
|
|
|
Vahe on ikka vàga suur. See tòò on ise juba ùsna keberniit, et seda kaks korda teha ei tahaks. Parem korra ja korralik.
Sai jàlle autot veidi remonditud. Vahetusse lãks õlijahuti, iseasi, kas probleem nùùd vaid selles peitus.
Uued vasest kùtusetorud ja parem tagumine rattarumm koos uue vólli ja laagriga.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 10.10.19 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Mul talvel papp ees ja põhjakate kah all, aga ei aita isegi see. Eks peab selle töö siis uuesti ära tegema. |
Papp ja põhjakate aitavad ehk mootoril kiiremini töötemperatuuri saavutada ja aitavad natuke ka vigase termostaadi puhul. Aga B-osa salongiradika
(millest võib läbi vaadata) puhul ei muuda need mitte midagi, sest B-osa radikad lihtsalt ei jõua õhku sama kiiresti ja sama palju soendada, kui seda
suudab originaal, mis on palju palju tihedam.
B-osa salongiradika tuum:
Originaal salongiradiaka tuum:
Ilmselgelt on B-osa salongiradikad mahavisatud aeg ja raha.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 10.10.19 07:22
|
|
|
Nagu eespool piltidelt näha siis B-osa ei anna jah sooja. Ise tegin seda tööd ka omal ajal kaks korda. Lisaks veel see, et B-osa voolikute kinnitused
pikemad ja ei taha korpuses olevast august läbi mahtuda. Mul muud üle ei jäänud, kui saagisin lühemaks.
Pildil oleval originaal radikal näha ka põhjus miks sooja ei tule (tean, et ei ole konkreetse auto oma). Pooled augud ködi täis ja jahutusvedelik läbi
ei käi. Endal saigi lõpuks leotatud ja loputatud ning hakkas sooja ka andma. Kui ikka konkreetselt jalamatil jahutusevedelik ja radikas katki, ei aita
muidugi ka loputamine.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 10.10.19 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
Pildil oleval originaal radikal näha ka põhjus miks sooja ei tule (tean, et ei ole konkreetse auto oma). Pooled augud ködi täis ja jahutusvedelik läbi
ei käi. Endal saigi lõpuks leotatud ja loputatud ning hakkas sooja ka andma. Kui ikka konkreetselt jalamatil jahutusevedelik ja radikas katki, ei aita
muidugi ka loputamine. |
Ülemine pilt on siit samast foorumist laenatud ja alumine pilt on ühest enda autost välja tulnud radikast. Võin kinnitada, et osadest torudest ei
suutnud ma seda jama isegi kruvikeerajaga välja suruda, seega mitte mingi pesu seda täielikult puhtaks ei oleks eluilmaski teinud. Samasugust
vaatepilti olen vähemalt kolmel korral näinud (kõik kolm on olnud B5-e originaal radikad) ja asemele olen pannud Hella Behri radikad, mis on olnud
identse välimusega, ehk siis rõngad ja tootekood maha lihvitud.
|
|
|
|
Vilumaa
huviline
Registreerunud 08.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Cabrio 99a 2.8 V6 - B4 1.9 Tdi 66
|
postitati 18.10.19 19:35
|
|
|
Hetkel läheb auto Standby peale ja seisab garaazis. Ei plaani talvel sõita ja üldse sai korraks mott otsa. Sai talveks asendatud A8 D2 3.7 V8
Bens/gaas.
Või siis niikaua, kui peaks A8 miskitmoodi kapitaalselt ära lagunema..
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 01.11.19 08:42
|
|
|
Leitud tore teema mida jälle lugeda ja millel silm peal hoida.
Kui see saladus pole kus sa need esitiivad täpsemalt tellisid? Hind selliste koopiatel ega ei saa sugusgi odav olla. On need väga õhuksest plastist?
Palju see tehase metall tiib võib kaaluda?
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 01.11.19 14:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Leitud tore teema mida jälle lugeda ja millel silm peal hoida.
Kui see saladus pole kus sa need esitiivad täpsemalt tellisid? Hind selliste koopiatel ega ei saa sugusgi odav olla. On need väga õhuksest plastist?
Palju see tehase metall tiib võib kaaluda? |
https://www.facebook.com/groups/402440766585935/permalink/1251643741665629/
Tsitaat: |
Set of plastic fenders for A6 C4. Quality made copies from original fenders. 160 euro and forget about rust and paint.
Local pickup or shipping.
Location: Riga, Latvia
S6 C4 avaliable for offer
|
|
|
|
|
|