Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 mure! (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1798)
Kermitzerino
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 171kw Q S-Line

postitati 13.09.19 20:02 Tsiteeri
A6 C6 mure!



Tervist!

A6 C6 3.0tdi Q 171kw

Mure siis selline, et enne dünaamilist õlivahetust automaatkastil oli selline anomaalia, et gaasi lahti lastes sõiduajal, kõigutas pöördeid, vahepeal harva oli ka püsikaga sõites 6nda käiguga hakkas kakkuma nagu ei saaks enam kütust kätte, 5ndaga oli jällegi korras.
Mõtlesin, et davaj, läheb hõbenoolde, tehti käigukasti diagnostika ja öeldi, et käigukast töötab ilusti ja probleeme ei ole.
Nii siis, mõeldud tehtud, lasin ühtlasi ka dünaamilise õlivahetuse seal ära teha.
Peale õlivahetust hetkeks oli ühtlasem ning pehmem sõit kuid kui 300km nüüd sõidetud, on sama anomaalia tagasi. Alla käiku vahetades jõnksuga ning gaasi lahti lastes kõigutab pöördeid, sama asi tekkis ka täna 13.09.2019, 6nda käiguga hakkas püsikaga auto kakkuma nagu küttevaeguses, panin käigu alla ja jälle kõik korras . Hõbenooles öeldi, et kastiga kõik korras. Minul mõtted otsas, mootori töö on ka korralik, mingeid kõrval helisi või muid anomaaliaid ei tundu olevat.

Filtrid vahetasin koos mootoriõliga ära 4000km tagasi. Mootori õli ikka 504 00 / 507 00 sertifikaadiga. Filtrid ka said ikka kallimad ja kvaliteetsed pandud.


Lugupidamisega,

Kermon
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 14.09.19 03:10 Tsiteeri


99% turbiin vigane, et kindel olla, peaks ise testima.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 14.09.19 11:03 Tsiteeri


Sõida tasasel teel 40-45 km/h võimalikult ühtlaselt ja kõrge käiguga. Kui hakkab pöördeid kõigutama, siis turbiin kulunud.
Samas Hõbenool peaks suutma arvutiga vigast turbiini ka tuvastada mootori ja kasti pöördeid võrreldes.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 14.09.19 13:27 Tsiteeri


Ei oska see hõbenool mitte midagi vaadata, tundub, et lihtsalt istutakse arvuti taga ja aetakse tarka juttu. Mul oli ka turbiin vigane, seal käies öeldi, et kõik korras aga dünaamilise võiks teha... mida iganes, saatsin trubiini recrosse, taastati ära ning panin kokku ja uue õli sisse. Kõik töötab nagu miška.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]