Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a6 132kw ei käivitu. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1723)
minaki17
huviline



Registreerunud 06.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.19 17:01 Tsiteeri
Audi a6 132kw ei käivitu.



Tere!
Viimasest postitusest on juba 2a möödas. Enne seda sai autole arvuti külge pandud, ning selgus, et ühel pool pole survet peale kütusepumba vahetust. Auto sai ära toodud Lõuna-Eestisse. Palju räägivad, et viga võib olla hall anduris, mille pärast auto ei käivitu. Googel annab, aga mitmeid varjante, kus see andur asuda võiks.
Kui oleks võimalik saada mingit infot, kas tõesti võib olla selles viga, et auto ei käivitu. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.09.19 03:00 Tsiteeri


Kus sajandis muidu elad? Diagnostika võiks olla äkki abiks? Täitsa imelik on sellist asja veel öelda tegelt tänasel päeval.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
minaki17
huviline



Registreerunud 06.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.19 06:24 Tsiteeri


Enne kui lahmima hakkad, mõtle natukene, kui auto ei liigu, mis moodi ma selle diagnostikasse viin. Kui arvuti külge pandi lõi seal vaid ühe vea teate ja see oli õhkpadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.09.19 06:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: minaki17
Enne kui lahmima hakkad, mõtle natukene, kui auto ei liigu, mis moodi ma selle diagnostikasse viin. Kui arvuti külge pandi lõi seal vaid ühe vea teate ja see oli õhkpadi.


Autoscan ei ole diagnostika... Puhtalt veakoodide lugemisest ei piisagi, tuleb erinevate andurite näite ka kontrollida, reaalselt kontrollida kütuse surve jne. Kui endal puuduvad oskused ja keegi pädev kohale ei tule, siis viidki auto treileri peal pädeva diagnostiku juurde.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.09.19 08:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: minaki17
Enne kui lahmima hakkad, mõtle natukene, kui auto ei liigu, mis moodi ma selle diagnostikasse viin.


Ilmselt tema ja kõik mõtlesid, et samamoodi nagu sa ta L Eestisse said, viid ka diagnosti. (kirjutasid ju, et "Auto sai ära toodud Lõuna-Eestisse")

Mis kohast sa aru ei saa?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 03.09.19 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Ilmselt tema ja kõik mõtlesid, et samamoodi nagu sa ta L Eestisse said, viid ka diagnosti. (kirjutasid ju, et "Auto sai ära toodud Lõuna-Eestisse")

Mis kohast sa aru ei saa?



+1

Ega seal muudki ole kui nööri otsas või käru/treilaga ta diagnostikasse kohale viia! :)


Näiteks viid ta Tartu Forssi seal uurivad välja mis viga ja teevad korda. Saad masina uuesti liikuma :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 03.09.19 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: minaki17
Enne kui lahmima hakkad, mõtle natukene, kui auto ei liigu, mis moodi ma selle diagnostikasse viin. Kui arvuti külge pandi lõi seal vaid ühe vea teate ja see oli õhkpadi.



Enne kui teemat kirjutad siis võiks mõelda ka milliest kirjutad.Esimese hooga tuleb kolm sellist audi mootorit meelde. 2.5tdi , 2.7tdi , 1.8T .

Minu kohvitassis olev paks põhjas ei näita millega tegu igatahes...


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 03.09.19 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: minaki17
Auto sai ära toodud Lõuna-Eestisse.

Eks see L-Eesti ole ka suur ja lai.
Kontakteeru foorumlase M. Jaaskaga, kes Forssis itimees (selliste murdega seal tegelebki) ja pesitseb Võru kandis ning omab vägagi tarkasi (mobiilseid) aparaate ja kogemusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.09.19 04:46 Tsiteeri


Eelnevaid postitusi vaadates eeldaks 2.5 132. Kui pump vahetati, siis võib vabalt tahta pumba aju õpetamist autole. Seda asja sa haamri ja lehtvõtmega ei tee.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]