Lehekülgi: 1 2 |
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 22.08.19 10:18
|
|
|
RS 6 C8 2020
Infot vaikselt tilgub ja tundub midagi vahvat olevat: 600hp, 800Nm, 3,6sek 100km/h.
Audi.ee
Audi.de
Autobild.de
TopGear.com
Paultan.org
Sophia Calate, YouTube (Ilus tüdruk, sellepärast see link).
Stephan Fahr-Becker, Exterieur Designer, YouTube
Autogefühl review, YouTube
300km/h vihmamärjal kiirteel, YouTube
Audi RS6 is the Ultimate Fast Wagon - Doug DeMuro
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 22.08.19 18:04
|
|
|
Mu ärikast naabrimees laekus ükspäev ühe punase löriseva peletisega oma kontori ukse ette.
Ratas oli all 22 tolli, piduriketas ei olnud malmist vaid pliiatsisüsist ja support täitis pool esirattast. Eesti numbrid külges, igal pool karjus
silt Lamborghini silma.
Nullist sajani pidi 3,6 sekiga minema.
Aga noh, parletikas on parketikas ja ma üldse ei imesta, kui nad sama tehnika ka pisut pisemasse kesta nüüd suruvad ja RS6-eks nimetavad.
.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.08.19 14:55
|
|
|
Uruse mootor ongi seal peal.
Nagu ka Panameral.
Copy Paste.
|
|
|
|
Kremlin
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 05.09.19 12:06
|
|
|
Audi pole veel ametlikult mudeliuuendusest teada andnudki, aga juba saab tellida
stage 1 chiptuningut.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 05.09.19 14:09
|
|
|
Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto
puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 05.09.19 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto
puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi |
Tagument on tõesti lappama läinud.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 13.09.19 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaits
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Nagu ikka nende uutega harjumine võtab aega. Selle auto puhul siis taguots. Nagu RS3, kuidagi liiga rõhutatud need kaared seal taga nii suure auto
puhul. Omamisest ära ei ütleks muidugi |
Tagument on tõesti lappama läinud. |
Midagi pole häda, tuleb vaid õige värvikombinatsioon leida. Varsti aretavad kõik S ja A klassi Audide omanikud ka selliseid omale. Aliexpress hakkab
koopiaid müüma ja ka vanemate autode noored omanikud saavad oma Peugeot Imprezadele "RS" kaared külge liimida...
Ei lähe meelest kui vestlesin aastaid tagasi noore Audihuvilisega enda RS6 kõrval ja ta lõpuks tunnustavalt lausus:" Ei, vinge pill, aga miks sa need
nõmedad peeglikatted oled pannud?". Pidas inimene silmas RS tunnuseks olevaid originaal harjatud alumiiniumist peegleid, aga kuna see oli saanud
üleilmseks "tuuningu" väljundiks, siis toppisid KÕIK omale neid "RS" peeglikatteid... |
Värvikombodega saab kindlasti asja muuta. Aga sellegipoolest, kui kannataks osta siis ostaks ja liputaks selle kanniga kogu raha eest.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 15.09.19 11:19
|
|
|
Nüüd siis ka ametlikult väljas: Audi.de
P.S. Aegajalt lisan esimesse postitusse ka infot.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 15.09.19 13:13
|
|
|
Tagumine ots kuidagi veel läheks, aga omale pigem ei sümpatiseeri esiots väga- väikesed pilusilmad ja haigutavalt tühjad võredega avad.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 22.12.19 16:09
|
|
|
<kade>
Pimekad sumpsotsad on ikka veidi mõttetu, eriti kui need RS mõõtu vihmavee torud on
</kade>
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 22.12.19 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
<kade>
Pimekad sumpsotsad on ikka veidi mõttetu, eriti kui need RS mõõtu vihmavee torud on
</kade> |
Pole ju pimekad, vaata @1.30min ja lõpu poole:
https://www.motor1.com/news/366431/2020-audi-rs6-avant-video/
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.12.19 06:06
|
|
|
Tean, et pole ainus, keda grillis turritavad radarid häirivad välimuse juures. Mina oleks need peitu pannud. Aga noh, tuleb tunnistada, et see oleks
ainuke bensukas, mida omaks ülima heameelega selles segmendis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 18.02.20 08:45
|
|
|
Tuuningu kompaniid ka ei maga.
MTM Stage 1: 578kW, 1030Nm
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 12.04.20 16:06
|
|
|
Fantaasialend on olnud vägev muidugi, aga see vist pole päriselus realiseerunud projekt vaid CGI.
Konkreetsest asjast siin jutt.
Heh, fcuking computer wizards...
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.05.20 13:02
|
|
|
Tahaks näha ka dünostendi graafikut sellest. Enne-pärast.
Ei maksa igasugustest fantaasialendudest väga vaimustusse ka sattuda.
Kohe kindlasti ei tee vaid selliste detailide vahetusega keegi 1000hp, selle lähedalegi mitte.
Mootorit avamata saab sinna lähedale teha nii vanemal kui uuemal ainult VP109 või veel parema kraami peal, sest surveaste on liiga kõrge.
2.4 bari turborõhuga tuli mul vanemast RS7-st 950 jõudu VP109 kütusega ning mod-list oli oluliselt pikem.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 21.05.20 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tahaks näha ka dünostendi graafikut sellest. Enne-pärast.
Ei maksa igasugustest fantaasialendudest väga vaimustusse ka sattuda.
Kohe kindlasti ei tee vaid selliste detailide vahetusega keegi 1000hp, selle lähedalegi mitte.
Mootorit avamata saab sinna lähedale teha nii vanemal kui uuemal ainult VP109 või veel parema kraami peal, sest surveaste on liiga kõrge.
2.4 bari turborõhuga tuli mul vanemast RS7-st 950 jõudu VP109 kütusega ning mod-list oli oluliselt pikem. |
Aga seda nad väidavad ja kuna uudis keerleb mööda maailma mainekaid autoportaale, siis tõe saame teada varem või hiljem.
Tõsi on see, et Stage 5 siiski ei ole TÜV legaalne, aga Stage 4 on ja seal lubatakse 965hp & 1250Nm.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |