Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Q7 swirl klapi mootori veakood 008224 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1675)
rimees
huviline



Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 19.08.19 15:25 Tsiteeri
Q7 swirl klapi mootori veakood 008224



Tere foorumlased! Täna juhtus mu kalli autoga selline probleem ,et hakkas mootorituli põlema! Kodus näittas arvuti veaks 008224! Lisan pildi:
http://www.snap.ee/user/robiman/album/vcds?oid=6885746#IMG_20190819_173919
http://www.snap.ee/user/robiman/album/vcds2?oid=6885760#IMG_20190819_173919
Arvutiga testides Bank 1 töötab ilusti aga bank 2 ainult siis kui käega kaasa aidata! Hoob ise liigub ilusti! Sama viga oli kuu tagasi,siis kiskusin kolled maha kuna selle sama kolle hoob oli suure lõtkuga ja klapid liikusid kolle sees peaaegu et ristipidi-olid väga kulunud! Panin uue sisu ja hoovastiku! Siiani-u.500 km oli kõik korras! Täna sama jama jälle! Hoob ise liigub üles-alla ilusti ilma takistusteta! Lisan ka videod:
https://www.youtube.com/watch?v=vTDmg401Ixc&feature=youtu.be
Hoob liigub testides ainult siis kui näpuga kaasa aidata! Mootori viga ei ole kuna sai proovitud kolme töötavat mootorit ja kõik käitusid samamoodi! Äkki kellegil targemal ideid/soovitusi! Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 19.08.19 21:50 Tsiteeri


Kõige lihtsam ja odavam on sellest jurast lihtsalt vabaneda.

Kui korda tahad saada, siis on sul vaja kollektor vahetada. See kulub seest ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rimees
huviline



Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 20.08.19 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kõige lihtsam ja odavam on sellest jurast lihtsalt vabaneda.

Kui korda tahad saada, siis on sul vaja kollektor vahetada. See kulub seest ära.

Kolle on seest korras! Panin uue sisu ja hoovastiku! Hoob liigub lõtkudetta ja takistusteta! Miskipärast mootor jamab-kolm mootorit samamoodi! Äkki oleks vaja mootori kalibreerimist? Miks ta teeb testi siis kui ise kaasa aidata? Olen lugenud teemad läbi siin,mis puudutavad klappide eemaldamist ja väljaprogemist! Arvamused jagunevad kaheks-osa väidab et vaja DPf-i korralikuks toimimiseks ja madalama pöördelt paremaks /rikkamaks kütuseseguks! Teised,kaasaarvatud prj,jälle väidavad et mootori töös ei toimu erilisi muutusi ja dpf-i töö ei muutu ja näittajad samad mis ilma klappidetta! Võta siis kinni-tahaks jätta suht originaali mootori,kuid see jama hakkab juba ära tüütama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.08.19 10:37 Tsiteeri


Siis pane uus kolle ja unusta see teema. Seal alumise munaka juures oli ka vist üks piiraja kolde pool, mis on arvatavasti kulunud ja mootor jookseb nõutud asendist üle veidi. Sellisel juhul rem. komplekt ei aita. See seletab ka seda, mis kaasa aidates töötab. Kui soovi ise nikerdada ja sisu korras, siis saad ka ise mingi piiraja meisterdada, võimalusi on mitmeid. Järgmine muidugi ütleb, et jõudsid Q7 osta, pead jõudma ka hooldada:P


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rimees
huviline



Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 20.08.19 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Siis pane uus kolle ja unusta see teema. Seal alumise munaka juures oli ka vist üks piiraja kolde pool, mis on arvatavasti kulunud ja mootor jookseb nõutud asendist üle veidi. Sellisel juhul rem. komplekt ei aita. See seletab ka seda, mis kaasa aidates töötab. Kui soovi ise nikerdada ja sisu korras, siis saad ka ise mingi piiraja meisterdada, võimalusi on mitmeid. Järgmine muidugi ütleb, et jõudsid Q7 osta, pead jõudma ka hooldada:P

Kas ülemine piiraja mitte 5pin mootoritel mootori sees pole? Kui jookseb etteantud asendist üle,siis peaks saama kalibreerimisega asja korda-uus asend selgeks õpetada! tööriist selleks peaks olema vas 6395!
Kusjuures see piiraja oli täiesti korras! Eks uurin forsist järele-neil on see tööriist olemas!
NB,kes vähegi viitsib tänapäeval tööd teha,see jõuab kah vanemat q7 osta ja hooldada! Pigem meeldib ise käed õliseks teha!;)Teadmised on need mida jääb vajaka ja selleks on justnimelt sellsed foorumid!Tänud!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]