Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mõni küsimus c5 132kw diisli omanikele (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 760)
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 17.08.19 20:28 Tsiteeri
Mõni küsimus c5 132kw diisli omanikele



Tegin täna masinaga (01.a c5 allroad 132kw aut.) maantee sõitu u 300km ja seoses sellega tekkisid mõned küsimused:

1. u 120km/h sõites on u 2400rpm.Minu arvates natukene palju.Või on see täiesti ok?
2. Õli temp. seier "ujus" suht pidevalt 80+/- C ja 100+/- C vahel.On see normaalne nähtus?
3. Vahetasin hiljuti ära mootori temp.anduri.Panin originaal osa.Nüüd täheldasin,et seier jääb sinna 70+ kraadi juurde pidama ja rohkem ei liigu.Kas võib järeldada,et termostaat võib olla vigane ja vedelik pidevalt suurel ringil või milles võib kala olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 17.08.19 21:03 Tsiteeri


1. Su auto number on lisatud politsei andmebaasi ja rohkem sa 120km/h ei sõida.
Kui, siis läbi arestikambri. Üldjoontes on see ok ja inimesed saavad aru, et Eestis ei ole kiirteid, kus sõidad nagu auto välja läheb.

2. Õli temp ujubki, kui andur on nahkas. Üsna normaalne "nähtus" sellisel puhul.

3. Mootori temp anduri vahetades võid "täheldada" mida iganes, sest kella seierile see ei mõju. Loomulikult, võid vahetada termostaate, veepumpasid, hammasrihmu ja nukkvõlle. See pole keelatud. Diislitel lausa kohustuslik.
Samuti pole keelatud kalalkäik.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.08.19 06:04 Tsiteeri


3. Sellel mootoril on "kaks ühes" see andur, nelja klemmiga. Arvutiga saab vaadata nii mootoriajust kui kellaplokist, kui mõlemad näitavad 70 kraadi, siis tõenäoliselt andur korras ja termostaat vigane või seda polegi sees, vahetus on lõbus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 18.08.19 07:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
1. Su auto number on lisatud politsei andmebaasi ja rohkem sa 120km/h ei sõida.
Kui, siis läbi arestikambri. Üldjoontes on see ok ja inimesed saavad aru, et Eestis ei ole kiirteid, kus sõidad nagu auto välja läheb.

2. Õli temp ujubki, kui andur on nahkas. Üsna normaalne "nähtus" sellisel puhul.

3. Mootori temp anduri vahetades võid "täheldada" mida iganes, sest kella seierile see ei mõju. Loomulikult, võid vahetada termostaate, veepumpasid, hammasrihmu ja nukkvõlle. See pole keelatud. Diislitel lausa kohustuslik.
Samuti pole keelatud kalalkäik.

.


1. Ei ole nagu vastus minu küsimusele.See u 120kmh tähendaski seda,et seier karvajagu alla 120kmh ehk siis gps järgi tegelik kiirus 110 +/- paar kmh ehk siis lubatud piirides.Ei näe siis siin probleemi,et saagi käima tõmmata.Ühesõnaga mõtetu

2. Võib öelda,et asjalik vastus.

3. Jällegi mõtetu vaimusünnitis.Vana andur oli vigane ja natukese ajaga näitas seier 90c.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 18.08.19 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
3. Sellel mootoril on "kaks ühes" see andur, nelja klemmiga. Arvutiga saab vaadata nii mootoriajust kui kellaplokist, kui mõlemad näitavad 70 kraadi, siis tõenäoliselt andur korras ja termostaat vigane või seda polegi sees, vahetus on lõbus.


Oli küll jah.Eks siis peab juhtme taha panema ja üle kontrollima need näidud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 18.08.19 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Oli küll jah.Eks siis peab juhtme taha panema ja üle kontrollima need näidud.


Kas tester neile mõlemile peale visata on keeruline?
Ja mitte keegi ei tea ju, mille vastu sa selle anduri vahetasid, kas Revalist uue ja korraliku (40 eurot) või lammutusest teise mehe vana vastu.

Skeem, kuidas mõõta on selline:


https://www.ladu24.ee/img/t/b/7079/845520170793020.jpg

Kui palju on kumbagi termotakisti takistus külmalt ja kuumalt?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 18.08.19 11:28 Tsiteeri


Seoses originaal osa temp anduriga, vahepeal olid liikvel (võibolla on siiani) võlts andurid. Aga inimeses, kes on enne originaal osasid ostnud võiks tähelepanu äratada 5-6x odavam hind ja originaal pakendist/kotist erinev pakend. Aeromotors näiteks müüb tänaseni VAG / OEM nime all mingit prügi, mis oli isegi vist odavam, kui Topran. 059 919 501 A. Esinduses/Forssis maksab see ~40-42€.

Kuulduste põhjal olla üks kauplus veel seda "originaal" andurit originaali pähe müünud enda teadmata, kuid saadi õige pea jälile, et see pole OEM, kuna suur osa tulid probleemsetena tagasi. Ilmselt võtab Aeromotors samast kohast seda "originaali" rõõmsalt edasi ja müüb seda originaali pähe edasi.

Seega, kui tegemist on selle 7€-se "originaaliga" siis võid selle prügikasti lennutada ja sammud esinduse/forssi poole seada (esinduses on see muide ~1€ võrra odavam, seega ei maksa karta sinna minemist. ;)


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 18.08.19 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Seoses originaal osa temp anduriga, vahepeal olid liikvel (võibolla on siiani) võlts andurid. Aga inimeses, kes on enne originaal osasid ostnud võiks tähelepanu äratada 5-6x odavam hind ja originaal pakendist/kotist erinev pakend. Aeromotors näiteks müüb tänaseni VAG / OEM nime all mingit prügi, mis oli isegi vist odavam, kui Topran. 059 919 501 A. Esinduses/Forssis maksab see ~40-42€.

Kuulduste põhjal olla üks kauplus veel seda "originaal" andurit originaali pähe müünud enda teadmata, kuid saadi õige pea jälile, et see pole OEM, kuna suur osa tulid probleemsetena tagasi. Ilmselt võtab Aeromotors samast kohast seda "originaali" rõõmsalt edasi ja müüb seda originaali pähe edasi.

Seega, kui tegemist on selle 7€-se "originaaliga" siis võid selle prügikasti lennutada ja sammud esinduse/forssi poole seada (esinduses on see muide ~1€ võrra odavam, seega ei maksa karta sinna minemist. ;)


Ostsin jah Aeromotorsist selle samuse.No selge siis.Eks siis tuleb minna ja Forssist uus originaal võtta.

PS.
Hetkel juhtmega vaadates siis aju näitab jahutus vedelikul 88 C aga osuti nõks alla 70C.Ja mitte mingisuguseid veakoode ka ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 18.08.19 17:15 Tsiteeri


Aju ei näita sul mitte midagi, ikka seesama andur annab ajule signaali.
Ja kui see andur valetab, siis näitab ka "aju" sul juhtmega teibaid.

Aga sul on ilmselt see kella takisti siis jõuetu.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 19.08.19 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Hetkel juhtmega vaadates siis aju näitab jahutus vedelikul 88 C aga osuti nõks alla 70C.Ja mitte mingisuguseid veakoode ka ei ole.


Juhtmega vaatasid sa mootori ajust või kellaplokist? Kuna tegemist on kaksikanduriga, siis üks ahel annab mootori ajule signaali ja teine ahel annab signaali kellaplokile. Kui need kaks näitu on erinevad, siis ongi andur prügi. Kui aga arvutiga kellaplokist vaadatav näit erineb seieri näidust, siis on kellaplokis lihtsalt viga. Seda, et mõlemad ahelad ühte moodi valetavad, ma eriti ei tahaks uskuda, siis pigem ongi temp madalam ja asi termostaadis.


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 19.08.19 10:31 Tsiteeri


Kuidas sealt kellaplokist eraldi vaadata?Juhe alles nädal olnud ja auto 2 nädalat.Seega audid ja arvutiga nende hingeelu uurimine suht uus asi minu jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 19.08.19 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Kuidas sealt kellaplokist eraldi vaadata?Juhe alles nädal olnud ja auto 2 nädalat.Seega audid ja arvutiga nende hingeelu uurimine suht uus asi minu jaoks.


Samamoodi, nagu mootori ajust, selle erinevusega, et ei lähe mitte 01-Engine alla, vaid hoopis 17-Instruments ja otsid sealt measuring blocks alt ülesse mootori temperatuuri.


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 19.08.19 17:13 Tsiteeri


Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 21.08.19 16:29 Tsiteeri


Vaatasin hommikul tööle jõudes neid temp näitusid ja vahe oli olemas.Täpselt enam ei mäleta aga vahe oli ikka kõvasti üle 10 kraadi.Siit võib siis järeldada,et see Aeromotorsi "oem" andur on ikkagi saast nagu üks eelkõneleja juba mainis:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 21.08.19 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Vaatasin hommikul tööle jõudes neid temp näitusid ja vahe oli olemas.Täpselt enam ei mäleta aga vahe oli ikka kõvasti üle 10 kraadi.Siit võib siis järeldada,et see Aeromotorsi "oem" andur on ikkagi saast nagu üks eelkõneleja juba mainis:(


Nagu ma ütlesin, siis ühte Aeromotorsi "OEM" andurit olen käes hoidnud ja minu silmale oli pakend kohe vale (hinda teadmata). Hiljem hinna teada saanuna, sain aru, et ei saa olla õige, et samas kohas OEM ja a la Topran sama hinnaga või viimane isegi kallim. Kui OEM-i õige hind ~40€ tundub kallis, siis kaaluks ma ilmselt ainult Hella andurit. Enda kolmel Audil saanud seda andurit vahetada, kõigile uue originaali ostnud esindusest või Forssist ja pole kordagi probleeme olnud sellega uuesti.

Eks elu õpetab... Ehk siis, kui asi tundub liiga hea, et olla tõsi, siis ilmselt see polegi tõsi. :P


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) / O: Audi A4/S4 jupid (B7) / Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 24.08.19 20:15 Tsiteeri


Ostsin Hella andurid ja asi korras.Seierid näitavad ilusti :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]