Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: diagnostika tulemus: turbo või midagi muud? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1533)
RainisV
huviline



Registreerunud 14.06.16
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.19 17:04 Tsiteeri
diagnostika tulemus: turbo või midagi muud?



Tere!


A6 C6 2004

Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.

mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka

a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?

keegi varasemalt kokku puutunud?

algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli.. 1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood :D

parimate soovidega

Rainis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.08.19 17:31 Tsiteeri


a) Tekivad 15aastasest auto sihtotstarbelisest kasutamisest. Kui oleks poest võetuna tuppa seisma pandud, siis oleks vigu vähem.

b) Lase oma autole diagnost teha ja las teevad vead täpselt kindlaks.
See, mis sulle praegu tehti, on see, et keegi liuges mingeid veakoode. See ei ole diagnost.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.08.19 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RainisV
Tere!


A6 C6 2004

Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.

mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka

a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?

keegi varasemalt kokku puutunud?

algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli.. 1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood :D

parimate soovidega

Rainis



Lühidalt vajad vähe pädevamat diagnostikat.
Kõik need asjad kokku orig. osadega suurusjärk 1100, miks limpi läheb, saab ju edukalt diagnoosida, ohh jahh...nii ei saa autot remontida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.08.19 18:31 Tsiteeri


Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist 250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal kollektorid maksavad praegu üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 13.08.19 23:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist 250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal kollektorid maksavad praegu üldse?

Võrus pakun odavamalt eemaldamist. Kui huvi siis kirjuta ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.1% - SQL: 46.9%]