Lehekülgi: 1 2 |
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 10.08.19 18:17
|
|
|
Värvipüstoliga värvimine
Tere kõigile, tekkis soov oma audi a6 c5-el teha väikesed kere lappimised ja parem värvimine kui eelmine omanik aerosooliga tegi.
Nimelt on plaanis eemaldada väike pindmine rooste uksel kus all on plastik kaitse kui seda nii võib nimetada. Lihviksin lihvkettaga rooste nii palju
välja kui saab, kannaksin rooste muunduri peale, lisaks happekrundi või on kellegil rooste muunduri peale mingi parem soovitus? Natukene pahteldaks,
lihviks pahtli ilusti siledaks ja sinna peale 2-3 kihti krunti ja siis värvi, auto on bee˛i tooni.
Kuna pole varem värvipüstoliga värvinud siis kas keegi oskab selle värvipüstoli kohta öelda või peaks
tõesti midagi kallimat vaatama? Tean, et püstoli ja kompressori vahele on vaja veel filter lisada ja rõhuregulaator vms?
Ja kas värvimiseks ja lakkimiseks piisab 1.5 düüsist ja kruntimiseks 2?
Vabandust olen võhik selles osas, aerosooliga on lihtne, aga värvipüstoliga jääb tulemus parem ma arvan, tänud neile kes oskab midagi tarka selle
kohta öelda.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 10.08.19 20:15
|
|
|
Happekrunt töötab õieti siis kui ta satub haljale pinnale. Kui pinda ei õnnestu täiesti haljaks saada, kasutaksin mina roostemuundurit (epoxy vms) ja
siis sellele kannaks hiljem veel epokrundi, seejärel pahtel ja kruntimine.
|
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 10.08.19 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Happekrunt töötab õieti siis kui ta satub haljale pinnale. Kui pinda ei õnnestu täiesti haljaks saada, kasutaksin mina roostemuundurit (epoxy vms) ja
siis sellele kannaks hiljem veel epokrundi, seejärel pahtel ja kruntimine. |
Tänud soovituse eest, ma ise arvasin, et happekrunt parem kui epo, kui juba püstoliga teha siis selle saab ka vist püstoliga peale kanda nagu
tavalisegi krundi?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.08.19 10:47
|
|
|
Happekrunt on siis omal kohal, kui sul on mingi suur detail (näiteks maasturi raam) liivapritsis puhtaks lastud, iseaalselt ilma roosteta ning
puhas.
Aga iseenesest sisaldab tänapäevane epo krunt täpselt samu asju, mis happekruntki, seega mingi pooliku ukse tegemisel pole see eraldi hapekas nii
oluline.
AGA kui sa roostet kõike kätte ei saanud (traadiga on see pisut parem tulemus), siis, jah, alla mingi roostemuundur. Ja sellele peale juba mitu kihti
epo- või tavalist krunti.
Ideaalne oleks muidugi vedela liivapaberiga kõik roostepesad üldse tühjaks saada. Ise kasutan SEDA. Aega võtab, aga tulemus on täiesti roostevaba, seega ei saa ka
rooste enam tagasi tulla. Oma autot kannatab sellega teha; kliendil on tavaliselt kiirus ja raha olulisem.
Kui sul mingi pool ust on vaja värvida, siis ma küll pritsiga ei viitsiks jamada, värvifirmad panevad tooni segatud värvi ja 2K laki ka aerosooli juba
üsna soodsa hinnaga.
Kui terve detail, siis on veel ok mõte.
.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.08.19 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ideaalne oleks muidugi vedela liivapaberiga kõik roostepesad üldse tühjaks saada. Ise kasutan SEDA. Aega võtab, aga tulemus on täiesti roostevaba, seega ei saa ka
rooste enam tagasi tulla. Oma autot kannatab sellega teha; kliendil on tavaliselt kiirus ja raha olulisem. | Seda kuskilt kohalikust
poest ka leiab või on ainult tellimise rõõm?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Happekrunt on siis omal kohal, kui sul on mingi suur detail (näiteks maasturi raam) liivapritsis puhtaks lastud, iseaalselt ilma roosteta ning
puhas.
Aga iseenesest sisaldab tänapäevane epo krunt täpselt samu asju, mis happekruntki, seega mingi pooliku ukse tegemisel pole see eraldi hapekas nii
oluline.
AGA kui sa roostet kõike kätte ei saanud (traadiga on see pisut parem tulemus), siis, jah, alla mingi roostemuundur. Ja sellele peale juba mitu kihti
epo- või tavalist krunti.
Ideaalne oleks muidugi vedela liivapaberiga kõik roostepesad üldse tühjaks saada. Ise kasutan SEDA. Aega võtab, aga tulemus on täiesti roostevaba, seega ei saa ka
rooste enam tagasi tulla. Oma autot kannatab sellega teha; kliendil on tavaliselt kiirus ja raha olulisem.
Kui sul mingi pool ust on vaja värvida, siis ma küll pritsiga ei viitsiks jamada, värvifirmad panevad tooni segatud värvi ja 2K laki ka aerosooli juba
üsna soodsa hinnaga.
Kui terve detail, siis on veel ok mõte.
. |
No mul natuke ukse alumisi ääri, esistangel kergemad värviparandused ja kuskil äkki veel, pole hetkel nii hoolega autot visuaalselt üle vaadanud. Auto
ostsin olid sellega juba aerosooli kujul lakk, värv (vale toon muidugi) ja roostemuundur vms, aga värvitud kohad just parima tulemusega polnud ja
rooste koht mullitas juba. Värvipüstoli kasutamise mõte tuligi, et äkki on see vähe mõistlikum ja peab paremini vastu kui aerosool?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.19 12:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Värvipüstoli kasutamise mõte tuligi, et äkki on see vähe mõistlikum ja peab paremini vastu kui aerosool? |
Seal vast väga vahet pole, millega värvi ja laki pinnale kannad, kas püstoli või aerosooliga. Tulemus jääb püstoliga lihtsalt ilusam ja sujuvam (kui
just suuremaid pindu katta)...teema ikka enne värvimist tehtud toimingutes.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 12:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ideaalne oleks muidugi vedela liivapaberiga kõik roostepesad üldse tühjaks saada. Ise kasutan SEDA. Aega võtab, aga tulemus on täiesti roostevaba, seega ei saa ka
rooste enam tagasi tulla. Oma autot kannatab sellega teha; kliendil on tavaliselt kiirus ja raha olulisem. | Seda kuskilt kohalikust
poest ka leiab või on ainult tellimise rõõm? |
Tallinnas on A.V.S.K-s vist täitsa olemas see, mingiaeg uurin kas neil on kohapeal ka see olemas
Link sellele tootele
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Värvipüstoli kasutamise mõte tuligi, et äkki on see vähe mõistlikum ja peab paremini vastu kui aerosool? |
Seal vast väga vahet pole, millega värvi ja laki pinnale kannad, kas püstoli või aerosooliga. Tulemus jääb püstoliga lihtsalt ilusam ja sujuvam (kui
just suuremaid pindu katta)...teema ikka enne värvimist tehtud toimingutes. |
Ma küljepeegli tegin aerosooliga, vana värvi võtsin täiesti maha jms, eks näis kaua see vastu peab, plastikukrunt läks alla ja siis tavaline krunt
ning värv ja lakk, oleks pidanud äkki poleerima ka, et läikima oleks hakanud, aga kui juba teised osad teha aerosooliga oskad öelda kaua see normaalne
tulemus kesta võiks kui eeltöö korralikult tehtud?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.19 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Värvipüstoli kasutamise mõte tuligi, et äkki on see vähe mõistlikum ja peab paremini vastu kui aerosool? |
Seal vast väga vahet pole, millega värvi ja laki pinnale kannad, kas püstoli või aerosooliga. Tulemus jääb püstoliga lihtsalt ilusam ja sujuvam (kui
just suuremaid pindu katta)...teema ikka enne värvimist tehtud toimingutes. |
Ma küljepeegli tegin aerosooliga, vana värvi võtsin täiesti maha jms, eks näis kaua see vastu peab, plastikukrunt läks alla ja siis tavaline krunt
ning värv ja lakk, oleks pidanud äkki poleerima ka, et läikima oleks hakanud, aga kui juba teised osad teha aerosooliga oskad öelda kaua see normaalne
tulemus kesta võiks kui eeltöö korralikult tehtud? |
Siin ikka 2 väga erijuhtu ju. Tegid plastikut, kuid nüüd plaanid pleki kallale minna. Plastiku värvikestvuse määrabki suures osas korralik aluspinna
matistamine ja korralikku laki pealekandmine hiljem, pleki puhul ikka juba muud teemad, mis ka üleval pool mainitud on.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 12:29
|
|
|
Ja pleki puhul peaks ka ümbrust matistama mittee ainult kahjustatud koha lihvimine ja matistamine, et hajutus poleks nii hästi näha kui värvil ongi
pisike toonivahe, et kas tumedam või heledam? Kuna värvikoodi LY1T on toone paar tki ja kütusepaagi katte ära võtmist pole proovinud, et saaks selle
viia ja õige toon saada...
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.19 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Ja pleki puhul peaks ka ümbrust matistama mittee ainult kahjustatud koha lihvimine ja matistamine, et hajutus poleks nii hästi näha kui värvil ongi
pisike toonivahe, et kas tumedam või heledam? Kuna värvikoodi LY1T on toone paar tki ja kütusepaagi katte ära võtmist pole proovinud, et saaks selle
viia ja õige toon saada... |
Ikka kõik ka ümbert matistada loomulikult, kuna värvid ju hajutamisega kaugemale. Ja ega metallikvärvidega ongi see teema, et oleneb ka palju tera
suurusest (ja alati võib olla olukord, kus keegi on juba eelnevalt värvinud), põhitoon võib jah klappida.
Ma just enda jahiautol hakkan ühte karpi tegema ja tehase koodiga andis kõigest 6 varianti , küll varieerius kergelt tumedus ja loomuklikult ka tera suurus. Hea, kui saad autoga kohale minna ja värvipaberid
reaalselt autoga sobitada.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Ja pleki puhul peaks ka ümbrust matistama mittee ainult kahjustatud koha lihvimine ja matistamine, et hajutus poleks nii hästi näha kui värvil ongi
pisike toonivahe, et kas tumedam või heledam? Kuna värvikoodi LY1T on toone paar tki ja kütusepaagi katte ära võtmist pole proovinud, et saaks selle
viia ja õige toon saada... |
Ikka kõik ka ümbert matistada loomulikult, kuna värvid ju hajutamisega kaugemale. Ja ega metallikvärvidega ongi see teema, et oleneb ka palju tera
suurusest (ja alati võib olla olukord, kus keegi on juba eelnevalt värvinud), põhitoon võib jah klappida.
Ma just enda jahiautol hakkan ühte karpi tegema ja tehase koodiga andis kõigest 6 varianti , küll varieerius kergelt tumedus ja loomuklikult ka tera suurus. Hea, kui saad autoga kohale minna ja värvipaberid
reaalselt autoga sobitada. |
Mulle pakuti, et võtan nt kütuseluugi kaasa ja sealt võtavad värvikoodi ja nii peaks ma arvan, et äkki parema tulemuse saama õige värvina kui
värvikoodi silma järgi valides, et milline toon see õige oleks
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.19 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Mulle pakuti, et võtan nt kütuseluugi kaasa... |
No kasvõi. Mina soovitasin küll terve autoga kohale minna, kuid saab vast ka selle väikese luugiga enam-vähem tooni ja tera paika panna.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 19:22
|
|
|
Küsin veel üle, et kas mu tööde järjekord on õige?
1. Auto korralikult puhtaks pigieemaldajaga või siis silikoonpesuga.
2. Katan kinni kohad kuhu värv sattuda ei tohiks.
3.Traatharjaga nühin rooste nii palju maha kui saan ja siis nt Rustyco geeliga üle veel? Ja seda vist maha ei tule pesta? Ja kindluse mõttes võin veel
roostemuunduri peale kanda?
4. Siis lihvin lihvpaberiga viga saanud ala P100 paberiga üle või oleks P80ga mõistlikum?
5. Siis lihvin koha P120 ja P150 paberiga ja võib vist käsitsi või oleks mõtekam nt taldlihvijaga vms? Endal kodus selline olemas.
6. Pesen lihvitud koha silikoonpesuga puhtaks ilusti (kellegil äkki midagi paremat millega pesta?)
7. Roostetanud kohale panen 2 kihti epokrunti?
8. Pahteldan vajalikud kohad elastikupahtliga nt sellega või oskab keegi mingit teist pahtlit soovitada millega võiks kohad üle pahteldada, k.a esistange ühe koha?
9. Lihvin pahteldatud kohad P120 ja P150ga käsitsi.
10. Puhastan lihvitud kohad nt vahalapiga või millega keegi soovitab pahteldatuid kohti puhastada?
11. Panen vajadusel pritspahtli, lihvin P240ga või oleks parem. P280? Ja kumb oleks mõistlikum kas kuivalt või märjalt P600 ja P800 kuna metallik värv
ning siis jälle puhastan ning lasen krundi 2-3 kihti? Ja kas see tuleks matistada ka ja kuidas või mida targemad räägivad? (mõtlen siis pritspahtlit)
12. Iga krundi kihi lihvin märjalt P1000 ja P1200 ja ka viimase kihi krundil ja siis alles värv selga?
Kruntida soovitate pigem märg märjale või lasta ära kuivada ja mis moodi te teeksite, palun kui keegi oskab midagi soovitada mmida teist moodi teha
jms siis olen ettepanekutele tere tulnud.
Tänud
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.19 20:00
|
|
|
Ma pole küll asjatundja, kuid väiksemad asjad (eriti metsaautol) teen ise kodus ära.
Kõigepealt paned äkki mõne pildi hetke olukorrast? Praegu lugedes kuidagi palju lihvid ja katad jälle?
Mina olen haljaks lasknud lamellkettaga (näit. 80-ga).
Need su pakutud 240 v 280, väga vahet pole, kuid liiga jämedad mu meelest. Kui kasutad vesipaberit ja lihvi, siis sellele ei pruugi jälle värv
korralikult nakkuda, jne...
Kui kasutad märg-märjale krunti, siis seda ei lihvi enam, kohe värv selga mingi 10..15min. pärast.
Kui need uksed väga hullud on, tasub vaadata korralikke uksi ja teha matistus + värv ja lakk.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Ma pole küll asjatundja, kuid väiksemad asjad (eriti metsaautol) teen ise kodus ära.
Kõigepealt paned äkki mõne pildi hetke olukorrast? Praegu lugedes kuidagi palju lihvid ja katad jälle?
Mina olen haljaks lasknud lamellkettaga (näit. 80-ga).
Need su pakutud 240 v 280, väga vahet pole, kuid liiga jämedad mu meelest. Kui kasutad vesipaberit ja lihvi, siis sellele ei pruugi jälle värv
korralikult nakkuda, jne...
Kui kasutad märg-märjale krunti, siis seda ei lihvi enam, kohe värv selga mingi 10..15min. pärast.
Kui need uksed väga hullud on, tasub vaadata korralikke uksi ja teha matistus + värv ja lakk. |
Pildi saan lisada äkki alles 24dal vms kuna viibin hetkel laeval tööl. Muidu need ukse ääred väga hullud ei paista, aga kuna eelmine omanik on teinud
vale värviga ja nüüd juba on mullitama hakanud seal paar kohta, arvan, et kuna tegu pole kõige hullema kahjustusega pole mõtet mul hakata kahte ust
c5-le sebima kuna need just kõige odavamad pole ja nende ära võtmine ja tagasi panek on paras jändamine ma arvan
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 11.08.19 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kui kasutad märg-märjale krunti, siis seda ei lihvi enam, kohe värv selga mingi 10..15min. pärast.
|
Kumba sa ise muidu soovitaksid, kas märg märjale või siis kruntida, lihvida, puhastada ja nii 2-3 korda ja siis värv ja lakk?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.19 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarioP
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kui kasutad märg-märjale krunti, siis seda ei lihvi enam, kohe värv selga mingi 10..15min. pärast.
|
Kumba sa ise muidu soovitaksid, kas märg märjale või siis kruntida, lihvida, puhastada ja nii 2-3 korda ja siis värv ja lakk? |
Kordan veelkord, oleks vaja näha tööpõldu. Kui vaid ukseääred teed ja mujale hajutad, siis mina teeks märg-märjale krundiga.
P.S uksepleki vahetus ca. 15min töö
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.08.19 02:35
|
|
|
Rustyco geel on mõeldud nendele, kel on aega ja kannatlikkust.
Tavaline mingi roostekoht, Nissan Patroli ukseluku ümbrus; traathari rällaka otsas teda enam paremaks ei tee ega roostekraatrite põhjast seda välja ei
käia:
Geel töötamas ja näitas suurepäraselt välja, kus oli rooste ja kus mitte:
Siin on lõpptulemus, kus üks kord tuleks veel teha, et 100% roostevabaks saada:
.
See AVSK kuttide tõlge tootekirjeldusest on küll täiesti metsa.
"eemaldab rooste ilma lihvimata" - ei eemalda ta ise midagi, ikka käsitsi annad ise traatharjaga mõnusalt minna, enne kui midagi eemaldub jne.
Aga asi ise on õige ja hind ka normaalne.
......
Pahtlitest olen mina viimasel ajal kasutanud Würthi tinaasendajat, Vaku 60 on ta nimi, seda
kannatab otse kohe metallile kanda ja ei pea enne kruntima.
-----
Mis värvimisse puutub, siis sellest on teistes foorumites juba oksendamiseni jahutud, loe näiteks see 21 lehekülge läbi, kui aega ja tahtmist on.
Umbes pool sellest on isegi asjalik.
.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 12.08.19 05:57
|
|
|
Suured tänud asjalike vastuste eest, üritan ka lisada mingid pildid vähemalt 24daks mis seisus on ja mis kohad plaanivad korda tegemist
See Rustyco tundub päris asjalik asi olema, töö ise on plaanis ette võtta äkki oktoobris garaa˛is kuna väljas ei hakkaks hetkel seda värvikihti
lammutama ja roostet eemaldama mis üle värvitud kunagi.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 22.08.19 10:24
|
|
|
Lisan siia mõned pildid, esimesed 4-i on vasakult poolt ukse alumised ääred kus mul siis plastik on ukse äärtes, kivikaitse või ma ei teagi kuidas
seda kutsutakse.
Ja need siin all nüüd on paremalt poolt
Loodan, et on ilusti näha ja aru saada kus rooste on jms, oskab äkki keegi nüüd mingit head soovitust anda mis moodi kõige mõistlikum see rooste
eemaldus oleks jms?
|
|
|
uko
huviline
Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)
|
postitati 22.08.19 13:50
|
|
|
No rooste eemalduse oleks vast kõige lihtsam,kiirem ja tulemuslikum relaka ja lihvkettaga
Saad metalli ilusti haljaks
|
|
|
wolly
huviline
Registreerunud 09.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.19 15:26
|
|
|
Alustuseks enne värvimist pese auto pigileotusega puhtaks ja lase survepesuriga kõik lahtine jama minema, kui autosampooni kasutad vaata, et oleks
vahavaba, enne detaili lihvimist kindlasti pinnad üle käia tugevalt silikooni eemaldajaga, muidu lihvid alles jäänud rasva ja jama vanasse värvi
sisse. Kõige parem on ikkagi lasta need roostekohad üle liivapritsiga, relaka ja lihvkettaga lastes jääb rooste pooridesse ja nii naljalt seda kätte
ei saa, lihvketta miinus on ka see kui lased pleki peegliks siis krunt ei nakku selle pinnaga hästi. Pärast liivapritsi lased traatharjaga üle. Ilma
roostemuundurita ei tee ka midagi, kindlasti jälgi pakendil olevat aega, kaua muundur peab peal olema enne kui kruntima võid hakata. Mina olen
kasutanud würthi oma. See minu mäletamist mööda pidi peal olema 24 tundi 20 kraadi juures ennem kui võid midagi pinnale hakata kandma. Ise olen
kasutanud würthi roostemuundurit ja pärast happekrunt selga. Mõni ütleb, et peale muundurit happekrunti panna ei või aga endale on tundunud, et nii
saab kõige parema tulemuse. Rooste peab olema hästi ära tapetud muidu pole mõtet tehagi. Aga vaadates pilte, tundub olema ülimalt ajamahukas töö kui
korralikult teha. Iseasi on veel see palju auke roostemullide alt välja tuleb. Värvimistööd jäta jahedate kuude peale kui just kambris ei värvi, sest
kõiksugu sitikad ja satikad tahavad hirmsasti tutvust teha värvimistöödega.
|
|
|
MarioP
huviline
Registreerunud 27.06.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c5 2000a
|
postitati 22.08.19 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wolly
Alustuseks enne värvimist pese auto pigileotusega puhtaks ja lase survepesuriga kõik lahtine jama minema, kui autosampooni kasutad vaata, et oleks
vahavaba, enne detaili lihvimist kindlasti pinnad üle käia tugevalt silikooni eemaldajaga, muidu lihvid alles jäänud rasva ja jama vanasse värvi
sisse. Kõige parem on ikkagi lasta need roostekohad üle liivapritsiga, relaka ja lihvkettaga lastes jääb rooste pooridesse ja nii naljalt seda kätte
ei saa, lihvketta miinus on ka see kui lased pleki peegliks siis krunt ei nakku selle pinnaga hästi. Pärast liivapritsi lased traatharjaga üle. Ilma
roostemuundurita ei tee ka midagi, kindlasti jälgi pakendil olevat aega, kaua muundur peab peal olema enne kui kruntima võid hakata. Mina olen
kasutanud würthi oma. See minu mäletamist mööda pidi peal olema 24 tundi 20 kraadi juures ennem kui võid midagi pinnale hakata kandma. Ise olen
kasutanud würthi roostemuundurit ja pärast happekrunt selga. Mõni ütleb, et peale muundurit happekrunti panna ei või aga endale on tundunud, et nii
saab kõige parema tulemuse. Rooste peab olema hästi ära tapetud muidu pole mõtet tehagi. Aga vaadates pilte, tundub olema ülimalt ajamahukas töö kui
korralikult teha. Iseasi on veel see palju auke roostemullide alt välja tuleb. Värvimistööd jäta jahedate kuude peale kui just kambris ei värvi, sest
kõiksugu sitikad ja satikad tahavad hirmsasti tutvust teha värvimistöödega. |
Suured tänud põhjaliku soovituse eest, plaan ongi teha ehk nii detsember või jaanuaris garaa˛is kui saan sobiva
Liivapritsi saab ka vist kompressori taha panna ja ise teha?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |