sininetigu
huviline
Registreerunud 04.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI FL & 1.9TDI quattro prefl
|
postitati 08.08.19 17:47
|
|
|
Jahutusvedeliku anomaalia.
Tere!
Selline ulme mure, et kui mootor soojaks sõita ja masin ära parkida siis viskab ülevoolust enamiku paisupaaki tühjaks.
Sõidu ajal üle ei kuumene, kõik toimib nagu peab. Paisupaagis midagi kahtlast ei paista. Salongi kütab ka normaalselt. Ainus häda on see
väljaviskamine mis juhtub ainult seistes/jahtudes.
EDIT: mahl püsib sees kui pärast sõitu korgist surve maha lasta.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.08.19 04:23
|
|
|
Selle paisupaagil pole ju ülevoolu?
Kui läbi korgis oleva rõhuklapi välja arvata...mis tähendab, et kork on pekkis.
.
|
|
|
sininetigu
huviline
Registreerunud 04.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI FL & 1.9TDI quattro prefl
|
postitati 09.08.19 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Selle paisupaagil pole ju ülevoolu?
Kui läbi korgis oleva rõhuklapi välja arvata...mis tähendab, et kork on pekkis.
. |
Paagil on 3 toru. 1 all otsas jookseb radikasse. 1peenem paagi üleval otsas (tagasivool süsteemist) ning ülevool mis on korgi all kraes ning jookseb
otse alla õue.
Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. Paak ise on uus.
Välja loobib ainut jahtudes.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.08.19 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sininetigu
Paagil on 3 toru. 1 all otsas jookseb radikasse. 1peenem paagi üleval otsas (tagasivool süsteemist) ning ülevool mis on korgi all kraes ning jookseb
otse alla õue.
Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. Paak ise on uus.
Välja loobib ainut jahtudes. |
Kui sa mõtled ülevoolu all seda peenikest toru pildil all vasakul, siis sealt saab välja tulla ainult siis, kui kork ei pea (iseasi, kas kork on
rikkis või on süsteemis liigne rõhk, mida kork ei peagi kinni pidama) või siis kehvemal juhul on uus paak vigane (mõra vms). Kas uus paak on "uus"
ehk kellegi vana või poe uus ja kas ka kvaliteetse tootja oma?
|
|
|
|
sininetigu
huviline
Registreerunud 04.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDI FL & 1.9TDI quattro prefl
|
postitati 09.08.19 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: sininetigu
Paagil on 3 toru. 1 all otsas jookseb radikasse. 1peenem paagi üleval otsas (tagasivool süsteemist) ning ülevool mis on korgi all kraes ning jookseb
otse alla õue.
Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. Paak ise on uus.
Välja loobib ainut jahtudes. |
Kui sa mõtled ülevoolu all seda peenikest toru pildil all vasakul, siis sealt saab välja tulla ainult siis, kui kork ei pea (iseasi, kas kork on
rikkis või on süsteemis liigne rõhk, mida kork ei peagi kinni pidama) või siis kehvemal juhul on uus paak vigane (mõra vms). Kas uus paak on "uus"
ehk kellegi vana või poe uus ja kas ka kvaliteetse tootja oma?
|
Paak on poe-uus Mittejust kõigeodavam aga ka mitte kõigekallim.
Jah pean seda sama toru silmas just!
Kork peab, sõidu ajal ei toimu mingit leket! Rõhk tekkib ning kork peab rõhku (pärast sõitu lased korgi lahti ja kuuled kuidas surve välja
jookseb).
minu mõistus on suht otsas, kus karust saab tekkida niipalju survet mittetöötaval mootoril et paak pea tühjaks suruda ja seda ka veel jahtuva ehk
kokkutõmbuva materjali puhul mis peaks füüsika seaduste alusel nagu vaakumit mitte survet tootma!
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.19 07:24
|
|
|
Töösooja mootorit seisma jättes tõusebki korraks rõhk. Eriti kui pole lisatsirkulatsiooni pumpa ja ventilaator ka pärast sõitu ei jahuta.
Põhjuseks veeringluse(peale konvektsiooni) puudumine ja jahutusõhu puudumine.
Kui süsteemis on ka õhku, siis tekivad mootoriplokis, plokikaanes ja turbos n-ö hotspotid mille juurest jahutusvedelik keema läheb ja see tõstab rõhku
süsteemis.
Seega esmalt võiks veenduda, et süsteemis õhku ei ole.
Teiseks võiks uue paisupaagi korgi osta.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.08.19 07:35
|
|
|
Jahutusvendid, järeljahutused ikka töötavad? Kork võib olla täiesti vabalt süüdi, sinna sisse on ehitatud kahesüsteemne klapp ja vahest juhtub ikka et
need annavad ajaga alla. Kas töötava mootoriga tsirkulatsioon toimub paisupaaki läbi ülemise tagasivoolu?
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.08.19 04:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sininetigu
Kork peaks ok olema hoiab rõhku nagu vaja. |
"Silmaga vaadates tundus korras"
"Andureid kontrollisin, visuaalselt ok"
"Vist töötas"
"Nagu ei undaks"
"Ühendused tundusid olevat olemas"
jne, saad ehk juba isegi aru.
Tee omale selgeks, kas see kork töötab või ei tööta.
Kui sulle tehnika juures asjad "tunduvad", siis ongi ka kohe "anomaaliad", nagu te neid oma lollustest tingitud asju nimetada armastate,
platsis.
Kõige lihtsam, pane mõne teise samasuguse auto peale.
Kui pole võimalust, osta uus. Vaatasin, hind on 1J0121321B-l alates 1,5€.
Kui teise auto peal toimib, siis järelikult saad kaanetihendit hakata vahetama.
Ei mingeid UFO-sid.
|
|
|