erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.19 20:40
|
|
|
AUDI A6 C7 3.0 BIT 240KW veakood
Tere
Ühte A6-te kontrollimas käies leidsin VCDS-iga järgneva vea mootori ajust:
21583 - Loss of Crankshaft Synchronization
Talupojaloogikaga viitab veninud ketile. Või tähendab see midagi muud?
Tänud ette!
Erki
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 31.07.19 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki585
Tere
Ühte A6-te kontrollimas käies leidsin VCDS-iga järgneva vea mootori ajust:
21583 - Loss of Crankshaft Synchronization
Talupojaloogikaga viitab veninud ketile. Või tähendab see midagi muud?
Tänud ette!
Erki |
Mis mootoriga täpsemalt tegu?
|
|
|
erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.19 20:48
|
|
|
Mootori kood J623-CVUB
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 31.07.19 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki585
Mootori kood J623-CVUB |
Tegu vast c7. Sellise veakoodiga tasuks esindusse minna ja lasta märgid ülevaadata.
|
|
|
erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.19 21:00
|
|
|
Vabandan, minu viga. Tegemist C7 kerega siiski. Tänud nõu eest!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.08.19 03:25
|
|
|
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean
sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.08.19 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean
sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne. |
Liigne fantaseerimine on saatanast.
Kui selline viga on sees, siis see tähendab, et kett on valesti peal või mingi trigger paneb segast, jutul lõpp.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 06.08.19 06:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean
sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne. |
Pumpa aetakse eraldi ketiga ringi. Selle vahetusega ei saa nuka ja vända märke paigast ajada.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.08.19 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean
sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne. |
Pumpa aetakse eraldi ketiga ringi. Selle vahetusega ei saa nuka ja vända märke paigast ajada. |
Loomulikult ma seda tean, kuid autol, millel pumpa vahetati (230kw), oli siiski vaja pumba vahetuseks ka teist ketti torkida ning peale seda oligi
probleem majas. See on asi elust enesest paraku.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|