linter
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.19 15:32
|
|
|
audi a6 tiptronicu k�iguvahetus
Tere auto on siis 2006 2,7 tdi quattro. Olen vaadanud et auto vahetab k�ike �les kuskil 1800 p��rde juures ,seda aeglase kiirenduse juures. Kas se on
normaalne v�i peaks ta seda varem tegema. Auto ostetud pool aastat tagasi. Eelmine omanik pidas autot 2 aasta ja v�itis et vahetas �li kastis kohe
peale Hollandist toomist.N��d s�idetud umbes 90 000 km peale vahetust. Kast toimetab minuarust normaalselt,vahel on 2 pealt 3 minekul kerge j�nks
aga se ainult tagumikuga tunda.Nimelt ei ole otsusele j�udnud kas vahetada �li v�i mitte. Arvamusi on seinast seina,et mis sa n�pid p�rast on hullem.
AUDI servis muidugi v�idab et pole ette n�htud. Kuidas toimida.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 06.07.19 16:12
|
|
|
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. l�bitud, siis nagu juba v�iks seda �li ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul
veel ei peaks. Samas, kui lased d�naamilise vahetuse teha, siis nullitakse k�ik adaptsioonid ja uue �liga hakkab kast uuesti sinu s�idumaneeri
"�ppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (n�iteks foorumlane Jann on j�tnud teadmistega v�ga asjatundja mulje).
P.S Ma enda omal pole neid p��rdeid k�iguvahetusel v�ga kunagi j�lginud (mootori h��lest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et
vahetab rahulikul s�idul ikka palju varem, �kki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal n�en valdavalt vaid armatuuris, kuidas k�igu nr. muutub ja
tahhoka seier kukub. Mul d�naamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 06.07.19 19:25
|
|
|
Vahel on 2 pealt 3 minekul kerge j�nks : enda Tiptronicul sama teema. Olen arusaand, et see on selle kasti "t��pviga"
Kuigi �livahetust ette n�htud ei ole, siis 100k tagant v�iks vast ikka seda teha.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.07.19 02:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. l�bitud, siis nagu juba v�iks seda �li ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul
veel ei peaks. Samas, kui lased d�naamilise vahetuse teha, siis nullitakse k�ik adaptsioonid ja uue �liga hakkab kast uuesti sinu s�idumaneeri
"�ppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (n�iteks foorumlane Jann on j�tnud teadmistega v�ga asjatundja mulje).
P.S Ma enda omal pole neid p��rdeid k�iguvahetusel v�ga kunagi j�lginud (mootori h��lest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et
vahetab rahulikul s�idul ikka palju varem, �kki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal n�en valdavalt vaid armatuuris, kuidas k�igu nr. muutub ja
tahhoka seier kukub. Mul d�naamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi. |
Ega minagi pole seda nii t�pselt j�lginud, kuid 1200 on pigem selline rahuliku s�idu p��re, mida ta hoiab kuuendaga. Vahetus on ikka seal 1500-2000
juures, aga see s�ltub paljudest asjadest. Pedaali asend, njuutonid, v�imalik, et n�pitud ecu-ga ei k�itu enam kast p�ris nii, nagu enne jne.
Tugitoolist on v�ga raske n�u anda siinkohal. �he 20-30 km proovis�iduga on v�imalik aru saada, kas k�ik on h�sti v�i mitte, talvel rohkem. Neile
kastidele on factory settings �ldiselt h�sti m�junud, eriti peale omanikuvahetust.
Mina t�nab. 
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (v�imalik �le Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide �li, seadistused, DPF-i, �hkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. L�bitud kilomeetreid ei muuda. U2U v�i 55547002.
|
|
|
|