Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - audi a6 tiptronicu k�iguvahetus
Foorum Kodulehek�lg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehek�lje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus k�sitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 tiptronicu k�iguvahetus (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2464)
linter
huviline



Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.07.19 15:32 Tsiteeri
audi a6 tiptronicu k�iguvahetus



Tere auto on siis 2006 2,7 tdi quattro. Olen vaadanud et auto vahetab k�ike �les kuskil 1800 p��rde juures ,seda aeglase kiirenduse juures. Kas se on normaalne v�i peaks ta seda varem tegema. Auto ostetud pool aastat tagasi. Eelmine omanik pidas autot 2 aasta ja v�itis et vahetas �li kastis kohe peale Hollandist toomist.N��d s�idetud umbes 90 000 km peale vahetust. Kast toimetab minuarust normaalselt,vahel on 2 pealt 3 minekul kerge j�nks aga se ainult tagumikuga tunda.Nimelt ei ole otsusele j�udnud kas vahetada �li v�i mitte. Arvamusi on seinast seina,et mis sa n�pid p�rast on hullem. AUDI servis muidugi v�idab et pole ette n�htud. Kuidas toimida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 06.07.19 16:12 Tsiteeri


Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. l�bitud, siis nagu juba v�iks seda �li ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul veel ei peaks. Samas, kui lased d�naamilise vahetuse teha, siis nullitakse k�ik adaptsioonid ja uue �liga hakkab kast uuesti sinu s�idumaneeri "�ppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (n�iteks foorumlane Jann on j�tnud teadmistega v�ga asjatundja mulje).

P.S Ma enda omal pole neid p��rdeid k�iguvahetusel v�ga kunagi j�lginud (mootori h��lest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et vahetab rahulikul s�idul ikka palju varem, �kki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal n�en valdavalt vaid armatuuris, kuidas k�igu nr. muutub ja tahhoka seier kukub. Mul d�naamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 06.07.19 19:25 Tsiteeri


Vahel on 2 pealt 3 minekul kerge j�nks : enda Tiptronicul sama teema. Olen arusaand, et see on selle kasti "t��pviga"
Kuigi �livahetust ette n�htud ei ole, siis 100k tagant v�iks vast ikka seda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.07.19 02:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. l�bitud, siis nagu juba v�iks seda �li ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul veel ei peaks. Samas, kui lased d�naamilise vahetuse teha, siis nullitakse k�ik adaptsioonid ja uue �liga hakkab kast uuesti sinu s�idumaneeri "�ppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (n�iteks foorumlane Jann on j�tnud teadmistega v�ga asjatundja mulje).

P.S Ma enda omal pole neid p��rdeid k�iguvahetusel v�ga kunagi j�lginud (mootori h��lest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et vahetab rahulikul s�idul ikka palju varem, �kki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal n�en valdavalt vaid armatuuris, kuidas k�igu nr. muutub ja tahhoka seier kukub. Mul d�naamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi.


Ega minagi pole seda nii t�pselt j�lginud, kuid 1200 on pigem selline rahuliku s�idu p��re, mida ta hoiab kuuendaga. Vahetus on ikka seal 1500-2000 juures, aga see s�ltub paljudest asjadest. Pedaali asend, njuutonid, v�imalik, et n�pitud ecu-ga ei k�itu enam kast p�ris nii, nagu enne jne. Tugitoolist on v�ga raske n�u anda siinkohal. �he 20-30 km proovis�iduga on v�imalik aru saada, kas k�ik on h�sti v�i mitte, talvel rohkem. Neile kastidele on factory settings �ldiselt h�sti m�junud, eriti peale omanikuvahetust.
Mina t�nab. :cool:


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (v�imalik �le Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide �li, seadistused, DPF-i, �hkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.0 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. L�bitud kilomeetreid ei muuda. U2U v�i 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus k�sitlus


Mine lehek�lje l�ppu


XMB Audi Club Edition
T�iendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[P�ringuid: 21]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]