Lehekülgi: 1 2 |
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 10.06.19 22:18
|
|
|
C4 S valik
Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.
Millised on kummagi auto eelised?
C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 10.06.19 22:25
|
|
|
S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 11.06.19 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lehys
S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline |
Jep seda tean kuid kuna nendega palju kokkupuuteid ei ole siis mõtlesin et veel mingisuguseid asju mida inimesed kummagi puhul eelistavad.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.19 06:14
|
|
|
Lisaks: Esituled (S6-l ka xenon), tagatuled, Elektrooniline vs mehaaniline hodomeeter, 4.2 V8 tuli S6-le automaadiga ja kepikaga, S4 ainult kopikad.
Neid erinevusi oli niivähe, et ei mäletagi enam kõike.
|
|
|
reizor
huviline
Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2
|
postitati 11.06.19 14:01
|
|
|
Kui tänasel turul sinu hinnaklassis veel valima hakata, kas S4 2.2T või S6 2.2T, siis jäädki otsima.
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 11.06.19 18:02
|
|
|
ega jah üle aasta ootasin normaalset isendit
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 16.06.19 22:05
|
|
|
Nagu ma aru saan siis S4 pole airbage ? Ja kui on siis ka vaid juhil ?
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 16.06.19 23:03
|
|
|
Sa vaevad ennast ikka väga mitteoluliste asjadega kui nüüd pidada silmas c4 esse.
Tänast turuseisus vaadates ei ole väga seda võimalust valida kas võtta nüüd s4 või s6 kui reaalselt on soov see auto osta või veelenam 200 20v või s2
puhul.
S4 ja S6 midagi nii suurt vahet küll nüüd pole, et kumbagi eelistada. Välimus on täpselt see mis kellegile meeldib, s4 on kandiline ja s6 siis ümaram.
Mootorid on neil samad. Ajudega on see erinevus, et enamus s4 on ilma immota aga s6 juba immoga. Kellad on ühel digi teisel vanakooli odoga. S6 on
järelturu stanget võimalik osta aga s4 esistange on juba üli defka ja täpselt originaali koopiat saada pole. Muusosas saab kasutada neil mõlemil siis
a6 või 100 juppe. Varustuse osas on ka täpselt see mis keegi on kunagi tellind või nüüdseks juurde lisand. Sedaanipuhul s4 sedaani vb veel leiab aga
sedaan s6 võib juba tänapäeval unistada eriti kui rääkida 2,2 20v manuaalist. Samamoodi ei ole enam väga valida kas võtta manuaal või atm. Kui on
piisavalt hea diil siis pole manuks tegemine ka mingi kunst. Hetkel on müügis 2x atm s6 okidokis, üks 2,2 lätis ja üks 2,2 leedus niiet saad valida
küll. Kui ainult sedaani otsid siis edu
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 17.06.19 12:31
|
|
|
Viin veidi kurssi.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.06.19 14:50
|
|
|
Auto ostuhind + esimese aasta hooldused/remondid oleks planeeritud millise eelarvega?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 17.06.19 15:42
|
|
|
Sellist planeeringut S-i puhul ei saa iialgi teha
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 17.06.19 16:59
|
|
|
Selles mõttes ikka saab, et remondi peale 100 eur pole mõtet planeerida, pigem 0 lõppu panna ja võibolla esimene numbergi ära muuta.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 19.06.19 21:01
|
|
|
Tervitus!
Kui on norm korras isend, siis pole mingit hullu investi vaja hakata kohe kangutama. Paljud kuluosad on nii mõttetu hinnaga, et vägisi tekib tunne, et
on VW Golfiga tegu. SAMAS - on juppe, mille hävitamine on ikkagi suhtkoht karm teema... Sinna siis - esitiivad, kapott, 6k kast, cooleri lõdvikud,
esistange, jne. On juppe, mida lihtsalt pole saada, ja see ajab hinna üles. Muidu mingit ulmekat pole - see ei ole RS. Suht pommikindlad asjad kah,
kui vaadata veermikku ja üldist vastupidavust võrreldes tänapäeva plastmassautodega. Soovitan ainult soojalt, suht kindel investeering, mis ei kaota
enam väärtust.
Näkku mitte lüüa,
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.06.19 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.
Millised on kummagi auto eelised?
C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest. |
sorri tapid!! Kui viitsid helistada 50-32111 ohtuti moblas voin sulle arutelu kaigus nou anda, kui ma pole too.l
Ostsin esimese S Audi 08 okt 1993.a. (S200 20v TQ)
JA SOIDAN TANASENI C4 S AUDI-ga ~ 26 aastat sama mudeli roolis.
......
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 03.07.19 17:00
|
|
|
Mul jääb ka arusaamatuks mis asi see seal nüüd nii kallis hooldada on?
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.07.19 17:20
|
|
|
Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 03.07.19 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada. | Mis asi sul seal
kallis remontida on? Ainuke vahe vörreldes sinu 100-ga on see,et S on öige veoskeemiga.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.07.19 17:38
|
|
|
Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu
oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 03.07.19 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu
oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud. | Käigukasti on
töesti....35euri eest leida raske
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.07.19 18:01
|
|
|
Hakkab tulema. Veel on palju asju mida on raske leida sama hinnaga ja hea kui üldse leida...
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 03.07.19 18:15
|
|
|
Öhus on tunda,,,,,kadedust
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.07.19 18:26
|
|
|
Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. 2,2 mootor 25 vana auto
peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 03.07.19 19:23
|
|
|
Pole salata et päris äge see r5 pada.
Tulevikus ilmselt otsib tikutulega neid taga vähemalt on audi teinud uue R5 paja aga jahm eks ootab kunas see taskukohaseks läheb
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 04.07.19 03:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. 2,2 mootor 25 vana auto
peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas. | Vördle puht huvi pärast AAN ja NG moto varuosade hindasid.Erilist vahet pole Vördle ka sissepritse süsteemi hindasid. Tuttuus KE Jetronicu mehaaniline
osa on suht kallis Ma pean silmas uut varuosa
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |