Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C4 S valik (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 2075)
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 10.06.19 23:18 Tsiteeri
C4 S valik



Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.

Millised on kummagi auto eelised?

C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Urs4

postitati 10.06.19 23:25 Tsiteeri


S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 11.06.19 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline

Jep seda tean kuid kuna nendega palju kokkupuuteid ei ole siis mõtlesin et veel mingisuguseid asju mida inimesed kummagi puhul eelistavad. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
klubiliige



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 11.06.19 07:14 Tsiteeri


Lisaks: Esituled (S6-l ka xenon), tagatuled, Elektrooniline vs mehaaniline hodomeeter, 4.2 V8 tuli S6-le automaadiga ja kepikaga, S4 ainult kopikad. Neid erinevusi oli niivähe, et ei mäletagi enam kõike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 11.06.19 15:01 Tsiteeri


Kui tänasel turul sinu hinnaklassis veel valima hakata, kas S4 2.2T või S6 2.2T, siis jäädki otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Urs4

postitati 11.06.19 19:02 Tsiteeri


ega jah üle aasta ootasin normaalset isendit :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 16.06.19 23:05 Tsiteeri


Nagu ma aru saan siis S4 pole airbage ? Ja kui on siis ka vaid juhil ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 17.06.19 00:03 Tsiteeri


Sa vaevad ennast ikka väga mitteoluliste asjadega kui nüüd pidada silmas c4 esse. :)
Tänast turuseisus vaadates ei ole väga seda võimalust valida kas võtta nüüd s4 või s6 kui reaalselt on soov see auto osta või veelenam 200 20v või s2 puhul.
S4 ja S6 midagi nii suurt vahet küll nüüd pole, et kumbagi eelistada. Välimus on täpselt see mis kellegile meeldib, s4 on kandiline ja s6 siis ümaram. Mootorid on neil samad. Ajudega on see erinevus, et enamus s4 on ilma immota aga s6 juba immoga. Kellad on ühel digi teisel vanakooli odoga. S6 on järelturu stanget võimalik osta aga s4 esistange on juba üli defka ja täpselt originaali koopiat saada pole. Muusosas saab kasutada neil mõlemil siis a6 või 100 juppe. Varustuse osas on ka täpselt see mis keegi on kunagi tellind või nüüdseks juurde lisand. Sedaanipuhul s4 sedaani vb veel leiab aga sedaan s6 võib juba tänapäeval unistada eriti kui rääkida 2,2 20v manuaalist. Samamoodi ei ole enam väga valida kas võtta manuaal või atm. Kui on piisavalt hea diil siis pole manuks tegemine ka mingi kunst. Hetkel on müügis 2x atm s6 okidokis, üks 2,2 lätis ja üks 2,2 leedus niiet saad valida küll. Kui ainult sedaani otsid siis edu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 17.06.19 13:31 Tsiteeri


Viin veidi kurssi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.06.19 15:50 Tsiteeri


Auto ostuhind + esimese aasta hooldused/remondid oleks planeeritud millise eelarvega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 17.06.19 16:42 Tsiteeri


Sellist planeeringut S-i puhul ei saa iialgi teha:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.06.19 17:59 Tsiteeri


Selles mõttes ikka saab, et remondi peale 100 eur pole mõtet planeerida, pigem 0 lõppu panna ja võibolla esimene numbergi ära muuta. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: SCA-P-Jgp-SPb
Kasutaja on eemal

Auto: S6 20V T & S6 PLUS 4.2

postitati 19.06.19 22:01 Tsiteeri


Tervitus!

Kui on norm korras isend, siis pole mingit hullu investi vaja hakata kohe kangutama. Paljud kuluosad on nii mõttetu hinnaga, et vägisi tekib tunne, et on VW Golfiga tegu. SAMAS - on juppe, mille hävitamine on ikkagi suhtkoht karm teema... Sinna siis - esitiivad, kapott, 6k kast, cooleri lõdvikud, esistange, jne. On juppe, mida lihtsalt pole saada, ja see ajab hinna üles. Muidu mingit ulmekat pole - see ei ole RS. Suht pommikindlad asjad kah, kui vaadata veermikku ja üldist vastupidavust võrreldes tänapäeva plastmassautodega. Soovitan ainult soojalt, suht kindel investeering, mis ei kaota enam väärtust.

Näkku mitte lüüa,
veekaheksa


http://images.spritmonitor.de/247834_5.png http://images.spritmonitor.de/726627_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.06.19 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.
Millised on kummagi auto eelised?
C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest.

sorri tapid!! Kui viitsid helistada 50-32111 ohtuti moblas voin sulle arutelu kaigus nou anda, kui ma pole too.l
Ostsin esimese S Audi 08 okt 1993.a. (S200 20v TQ)
JA SOIDAN TANASENI C4 S AUDI-ga ~ 26 aastat sama mudeli roolis.
......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B6T + UrS6 AAN

postitati 03.07.19 18:00 Tsiteeri


Mul jääb ka arusaamatuks mis asi see seal nüüd nii kallis hooldada on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 03.07.19 18:20 Tsiteeri


Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.07.19 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada.:)
Mis asi sul seal kallis remontida on? Ainuke vahe vörreldes sinu 100-ga on see,et S on öige veoskeemiga.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 03.07.19 18:38 Tsiteeri


Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.07.19 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud.
Käigukasti on töesti....35euri eest leida raske:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 03.07.19 19:01 Tsiteeri


Hakkab tulema. Veel on palju asju mida on raske leida sama hinnaga ja hea kui üldse leida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.07.19 19:15 Tsiteeri


Öhus on tunda,,,,,kadedust:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 03.07.19 19:26 Tsiteeri


Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. :P 2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4.2, Treg 5.0 ABT

postitati 03.07.19 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.;)


Eks ta vist nii ongi omal ajal oli äge kuid uuemad tulevad peale. Ise vaatan ka juba C6 RSi poole. C7 on veel liiga kallis :(

Kui ise ostaks siis valiks 2.2se, sest seda ju tunduvalt lihtsam turbotada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Urs4

postitati 03.07.19 20:23 Tsiteeri


Pole salata et päris äge see r5 pada.
Tulevikus ilmselt otsib tikutulega neid taga vähemalt on audi teinud uue R5 paja aga jahm eks ootab kunas see taskukohaseks läheb :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.07.19 04:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. :P 2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.;)
Vördle puht huvi pärast AAN ja NG moto varuosade hindasid.Erilist vahet pole:D Vördle ka sissepritse süsteemi hindasid. Tuttuus KE Jetronicu mehaaniline osa on suht kallis:D Ma pean silmas uut varuosa:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]