marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 12.06.03 12:49
|
|
|
tagumise õõtshoova pukside vahetus
Küsimus järgmine: kas on keeruline kodus vahetada Quattro tagumise õõtshoova pukse ja milliseid tööriistu on veel vaja peale mutrivõtmete. Autoks 100
Turbo Q, 121 kw, v.a. 1990 a.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.06.03 13:39
|
|
|
Põle midagi keerulist,kevadel sai mõlemalt poolt karbi äärsed ära vahetatud,pakuks abi aga vahemaa on kauge.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 12.06.03 14:16
|
|
|
Tänan abi eest! Vahemaa tiba kauge jah, aga samas pole endalegi mutrivõtmete peos hoidmine võõras. Asi lihtsalt selles, et puudub kogemus Quattro-ga.
Varem evinud tavalist 100 - 83 a.-st., mida üksjagu "niblitud". Paar küsimust veel: kas õõtsa pukside vahetamisel peab lahti ühendama ka
need reguleervardad ja kas peab pärast ka silda regullima?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.06.03 14:22
|
|
|
Võta kettaplekitagant lahti-ja ülejäänud õõts külest ära on lihtsam.Veovõll ka lahti.Ei pea regullima kui zarniirist kallet ei timmi.Siis on lihtne
kui tehnikaga varem kokku oled puutunud.Puksid surud kruustankide vahel sisse.Julget pealehakkamist.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 12.06.03 14:32
|
|
|
Tänud veel kord ja tegutsen sinu sõnade järgi. Vahetamisega läheb tiba aega, kuna puksid veel ostmata. Mõtlesin kusagil töökojas lasta vahetada aga
nüüd proovin ise, sest suvel on iga kokku hoitud kroon teretulnud!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.06.03 17:19
|
|
|
Ära siis ka seda unusta et kui õõtsa alt kisud,ja tagasi paned,siis ei tohi õõtsa kinnituspolte enne kinni keerata kui auto on maas neljal rattal ja
ka liikunud soovitatavalt üks 10-20 m.
Kui keerad enne kui rattad maad puudutavad,tuleb tõenäoliselt paari kuu jooksul uute järgi minna
|
|
|
|
MEELIS
huviline
Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda TYP-R
|
postitati 12.06.03 18:21
|
|
|
Head nikerdamist
Pekske rähne
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 13.06.03 07:35
|
|
|
Mul vahetusest juba mitmed kuud möödas,aga uusi pukse pole tarvis olnud.Kas see asi mõjutab tõesti nii palju?Tegelt võib pärast ka tsipa järgianda kui
auto juba ratastel,liigutada pisu ja siis poldid-mutrid üle käija.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 13.06.03 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Mul vahetusest juba mitmed kuud möödas,aga uusi pukse pole tarvis olnud.Kas see asi mõjutab tõesti nii palju?Tegelt võib pärast ka tsipa järgianda kui
auto juba ratastel,liigutada pisu ja siis poldid-mutrid üle käija.
|
Kui tõstuki peal rattad rippuvas asendis kinni keerad, siis kui auto alla lasta, jäävad puksid tööasendis juba pingesse
Võibolla aitab veel, kui nüüd korraks poldid lahti keerata
Toomas
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.03 15:43
|
|
|
Omal sama töö praegu pooleli, kuid korraga kõiki ei suuda lihtsalt osta ja niimoodi siis vähehaaval neid vahetan... kui siiamaani sain ilma ABS
andurit sealt lahti võtmata kõik tehtud, kuna vahetasin vaid ülemise õõtsa pukse siis nüüd vaja vahetada all välimine puks ära ja vaja terve see jalg
sealt alt kätte saada, aga ei tea kuda see ABS andur sealt ära käib. Natuke seda seal korra näppisin kuid ei julge eriti julmalt kakkuda ka teda...
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 13.06.03 21:42
|
|
|
ABS-i andur peaks tulema välja lissalt kergelt keerates ja tõmmates.Muidugi kui pole juhtunud nii nagu joeli S4 oli,et kui tahtsin vanast püstikust
kätte saada,pidin relakaga soone sisse lõikuma,kuna asjad olid ikka sisse nii kinni jäänud kui veel kannatas(loe mädanenud)
btw,nende paigalduseks kasutatakse spetsiaalset keemiat,kui saad kätte ja on puhastatud siis astu läbi ja ma laenan sulle törtsu seda
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 16.06.03 06:25
|
|
|
See andur tuleb jah tõmmates ja keerates,aga kui tagasi paned vaata et ABS hammasratas ei hakka vastu andurit käima.
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 16.06.03 08:57
|
|
|
"Quattro" nõuanded kuulda võetud. Samas ei usu, et Saaremaal 2/3 autoteenindustes seda oleks teatud, või kui üldse üheski. On olnud
juhuseid, kus tuleb omal mõne jubina lahtivõtmise- kokkupaneku käik või tööpõhimõte "firma mehaanikutele" ära seletada ( jutt ei käi keneka
rihma vahetusest ). See ei ole siiski enamasti reegel.
|
|
|