Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8TQ B5 põletab õli ja tiksub (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1886)
sventonning
huviline



Registreerunud 04.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8TQ; C6 3.0TDI Quattro

postitati 21.04.19 18:22 Tsiteeri
1.8TQ B5 põletab õli ja tiksub



Tere

B5 1.8T mootoriga põletab õli ja tiksub.
Õlivahetus on tehtud ca 1000km tagasi
Mis asjad seda põhjustada võiksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 21.04.19 18:36 Tsiteeri


Tiksumine ilmselt umbes õlisõela viga. Tavapärane nähtus nendel 1.8 20v motodel. Kisu karter maha ja pese õlisõel korralikult läbi. Õli põletamine juba natuke keerulisem juhtum. Kas laseb turbo seda läbi, lekib kuskilt tihendi vahelt, lekib mööda klapisääri põlemiskambrisse või läheb mööda karterituulutust mootorisse. Need 1.8t motod mu käes kõik üli tarvitanud, kui pidevalt pähe anda(jäärajal näiteks liiter õlikadu päevaga norm, rahulikult sõites ei kao kuskile. Karterituulest paneb jooksu.) Kui ise hakkama ei saa, vii töökotta.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.04.19 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Tiksumine ilmselt umbes õlisõela viga.


Ilmselt ma mõõdaks enne ikka reaalse õlirõhu ära.
Kui see on s.tt, siis sõel, pump jne.
Ja pärast esimest mill km-i võib isegi sel 1,8-l tõukur ära minna, pole ju miski meil elus pommikidel.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 22.04.19 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl


Ilmselt ma mõõdaks enne ikka reaalse õlirõhu ära.
Kui see on s.tt, siis sõel, pump jne.
Ja pärast esimest mill km-i võib isegi sel 1,8-l tõukur ära minna, pole ju miski meil elus pommikidel.

.


Omal kogemus kaheksa sarnase motoga(1.8 20v nii vabalthingavad kui turbokad) millel hüdroka tiks on olnud alati saanud alguse umbes õlisõelast, kolmel neist ka kepsusaale viimasel piiril olnud(vaseni kulunud) ning ühel pidi ka õlipumba vahetama et rõhk norm oleks ning hüdrokad vaiksed. Mitte ühelgi neist pole ma kulunud hüdrokat näinud. Kui sa oled, siis küll, aga konkreetsest mootorist rääkides on see ummistunud õlisõel kõige sagedamini esinev tiksumise põhjus.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.04.19 16:23 Tsiteeri


Ega ei ole 1,8 pekkis hüdrokat näinud küll, lihtsalt lampi oletasin.

Aga tal need nii pisikesed, ju siis need ei lähe läbi. Suurematel (vanemad saanid) on see küll tavaline.

Aga mis krdi saasta nad sinna sõela ümber siis koguvad? Kas nad ei vaheta õli oma autudel enam, kuna autu hind nii odavaks kukkund?

Sõidavad mitte longlifet nagu tänapäevased, vaid ultraextralonglifet? Rekkade 80 000km? :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 25.04.19 15:22 Tsiteeri


Nõgi ja plastiku/kummitükid, vahest ka silikon jms.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]