Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ilmselt ma mõõdaks enne ikka reaalse õlirõhu ära.
Kui see on s.tt, siis sõel, pump jne.
Ja pärast esimest mill km-i võib isegi sel 1,8-l tõukur ära minna, pole ju miski meil elus pommikidel.
. |
Omal kogemus kaheksa sarnase motoga(1.8 20v nii vabalthingavad kui turbokad) millel hüdroka tiks on olnud alati saanud alguse umbes õlisõelast, kolmel
neist ka kepsusaale viimasel piiril olnud(vaseni kulunud) ning ühel pidi ka õlipumba vahetama et rõhk norm oleks ning hüdrokad vaiksed. Mitte ühelgi
neist pole ma kulunud hüdrokat näinud. Kui sa oled, siis küll, aga konkreetsest mootorist rääkides on see ummistunud õlisõel kõige sagedamini esinev
tiksumise põhjus.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|