Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.19 18:34
|
|
|
A6 C6 2.7tdi pihustite tellimine saksast - kas tasub või mitte?
On kellegil juhuslikult kogemusi sellise müüjaga ebays? Tehinguid nagu on ja ei märganud väga negatiivseid kommentaare.
https://www.ebay.com/itm/Injektor-Audi-VW-2-7-TDI-0445115054-0445115039-059130277AC-059130277AJ/112393950902?epid=637403723&hash
=item1a2b3396b6:g:-KwAAOSwOhVZtBCv&frcectupt=true
Tasub siit osta või pigem ikka juba Boschi tehase taastatud pihustid, mida olen eestis näinud 250€ tükk. Mis rahvas arvab? Hinnavahe on muidugi
märgatav.
Teine küsimus on see kui panna nüüd kõik 6 uut pihustit siis kas tasuks kaaluda ka pumba vahetusele või on see metallipuru teema pigem ebaõnn?
Praegused pihustid on lihtsalt oma aja ära elanud ehk auto sõidab ja töötab iseenesest.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 17.04.19 19:21
|
|
|
On olnud siin foorumis teema ka pihustitest. Lõppkokkuvõttes saad varsti jälle neid taastatud pihusteid vahetada, kui need siin Eestis üldse
normaalselt stendi tulemused saavutavad, et peale panna.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 18.04.19 09:01
|
|
|
Telli parem mitu komplekti kohe, võib-olla saad 6 toimivat kokku.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.04.19 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stych
Tasub siit osta või pigem ikka juba Boschi tehase taastatud pihustid, mida olen eestis näinud 250€ tükk. Mis rahvas arvab? Hinnavahe on muidugi
märgatav.
|
Kas sealt firmast otse ei saa? https://www.diesel-technik-biberach.de/
Ja ma ei näe mitte mingit põhjust, miks peaks selline saksa kontor tegema endale sellise kodulehe, tegema Ebays 25000 tehingut saam 99,9% positiivset
tagasisidet ja samas müüma mingit sitta?
Ma ostaks muidugi selat, milleks mingeid vahendajaid või pakendajaid veel lisaks toita, ega see autole midagi juurde ei anna...
.
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.19 09:21
|
|
|
Siis pole mõtet sealt tellida. Uurin siis veidi ehk saab kasutatud korralikud originaalid või siis tuleb järjekordne 1500 euri ja uued boshi
taastatud..
Pumba suhtes? Annab seda pumpa kontrollida ka kuidagi? Mina isiklikult olen siiamaani iga õlivahetusega vahetanud ka küttefiltrit. Pole aimu mis enne
mind muidugi tehtud on.
E:Saab ikka otse ka osta. See müüja ebays muidu ongi see sama koht. Ise mõtlesin sama aga siin tehti kohe nii maha
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.04.19 09:35
|
|
|
Uuri ka Valori Teenused OÜ-st. Ise sain sealt TFSI-le uued Boschi pihustid koos km-ga
odavamalt, kui ilma km-ta läbi tutvuste pakuti...
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 18.04.19 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stych
Ise mõtlesin sama aga siin tehti kohe nii maha |
Ära pane tähele.
Normaalne inimese reaaktsioon, kui esimest korda tundmatut asja näeb.
P.S. Pärast tuleb välja, et Bosch ise laseb samuti oma pihustid neil taastada.
.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.04.19 14:13
|
|
|
Küsi, kas pihustiga tuleb kaasa uus IMA kood (kindlasti mitte see, mis sinna peale trükitud, sest see enam ei kehti, kui pihusti lahti võetakse/juppe
vahetatakse).
Kui ei tule, siis on see sama hea, nagu külamehe põlve otsas "taastatud".
Lisaks pead tagasi saatma oma omasolevad pihustid, ka see ei ole tasuta + pihustite saatmise saatekulu.
Aga noh, ilmselt tuleb ikkagi hind ca. 110 EUR per pihusti.
Originaalpihusti hind on ca. 250 koos km-ga.
Kui otsid, ilmselt leiad veelgi soodsamalt (nett täis kohti, kes 0,1% kattega müüb asju).
|
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 18.04.19 15:33
|
|
|
Teadmata midagi sellest, kuidas pihusteid taastatakse, siis kas ei ole võimalik, et taastamise käigus vahetatakse ära ka see jupp, kuhu peale IMA kood
trükitud on? Või siis terve korpus, kui see korpuse peal on. Tekkis huvi, kuna siin on varasemalt kohe verbaalselt sisse sõidetud, kui keegi on
väitnud, et on kasutanud taastatud pihusti peal olevat koodi.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.04.19 17:31
|
|
|
Sellest on niiiiii palju räägitud ja ikka jälle ilmub keegi õnneotsija. UUED on õige lahendus, isegi kaasaantud IMA koodidega ja nendega kodeeritud
taastatud pihustid on aasta pärast suurtes miinustes väga tihti ja see on paras loterii. Ma ei tea, mida seal tehakse või vahetatakse, kuid see ei
toimi või toimib liiga lühikest aega. Veel enam, inimestele müüakse Eestis kaupluste poolt "uute" pähe ikkagi taastatuid tihti, karbil ülipeen kiri
"remanufactured". See selgub alles hiljem, kui üldse selgub. Läbiaetud C6 vajabki suurt rahakulutust, kes veel ei tea. Odav lahendus tehakse müügiks
ja nii see ring keerleb. Ausalt, ei taha inimesi traumeerida, aga väga tihti peab seda paraku tegema eriti pre fl C6-ga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.19 18:17
|
|
|
Jah ma olen nõus, et seda pihustite teemat on palju arutatud aga ei suutnud ei eesti foorumitest ega ka välismaalt selle ettevõtte kohta midagi leida.
Selle küsisin ja sellejaoks ju see foorum ongi? Aga siis on selge. Järgmine nädal pöördun ilmselt autoga ikkagi asjatundjate poole, midagi on ikka
väga valesti ja minu mõistus otsas. Eks siis näis mis saab. Täna panin kaabli sappa ja avastasin, et kütuserõhk latis oli miskit 480 juures. Programm
näitas, et normaalne on miskit 200 kandis. Külma mootoriga on ikka vibratsioon ka sees üle kere.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 18.04.19 21:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stych
Jah ma olen nõus, et seda pihustite teemat on palju arutatud aga ei suutnud ei eesti foorumitest ega ka välismaalt selle ettevõtte kohta midagi leida.
Selle küsisin ja sellejaoks ju see foorum ongi? Aga siis on selge. Järgmine nädal pöördun ilmselt autoga ikkagi asjatundjate poole, midagi on ikka
väga valesti ja minu mõistus otsas. Eks siis näis mis saab. Täna panin kaabli sappa ja avastasin, et kütuserõhk latis oli miskit 480 juures. Programm
näitas, et normaalne on miskit 200 kandis. Külma mootoriga on ikka vibratsioon ka sees üle kere. |
Ma ei tea, mida sulle mingisugune programm näitas, aga see on täiesti normaalne töörõhk.
Kui juhtplokk küsib 480 ja saab 480, siis on kõik korras. Ei ole mõtet tekitada asjatut paanikat, kui diisli toitesüsteemist ülevaadet ei oma. Nii
saab igasuguste numbritega ennast surnuks hirmutada.
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 19.04.19 07:10
|
|
|
Kõige mõistlikum on alustada diagnostikast ja siis uurida varuosi muidu jäävad rahakotist ainult riismed järgi
|
|
|
|
Stych
huviline
Registreerunud 19.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.19 08:12
|
|
|
Vcds näitab nii, tõsi ta on toitesüsteemide kohalt olen suht võhik.
Ega ma huupi nagunii midagi ostma ei hakka. Järgmine nädal lähen käin ühes kohas jutul. Samas kui keegi oskab soovitada kohta kus on teada
spetsialistid Lõuna Eestis siis võib soovitada.
Panen ka pildid, et näidata mida ma mõtlesin ja miks ma pihusteid kahtlustan.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.04.19 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Stych
Vcds näitab nii, tõsi ta on toitesüsteemide kohalt olen suht võhik. |
Ilmselgelt oled, sest see VCDS-i tekst seal on täiesti suvaline.
Vaata, mis on küsitud rõhk ja mis on tegelik. Kui need ei ühtiks, siis oleks sul auto kohe avariire˛iimis.
Enda kogemusest võin öelda, et täiesti tavaline rõhk sellel mootoril olenevalt tarkvara versioonist.
|
|
|
|