Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 b7 quattro mure õlisurvega (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1622)
Stenhe
huviline



Registreerunud 04.04.19
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.19 19:33 Tsiteeri
A4 b7 quattro mure õlisurvega



Audi a4 b7 quattro 150kw moto, mure hakkas sellega et lõi kerge kolina sisse ja õlirõhu tule, sai siis vahetatud mootori mehaaniline pump ja kolin kadus auto käis nii nagu peab aga natuke maad sõites lööb rõhu kirja ette kuigi autol kõrval helisi pole, jätad seisu paned käima kiri kadund ja natuke sõites uuesti tagasi. Oskab keegi nõu anda mis võib viga olla või kust vea otsimist alustada? Diagnostika vigu ei näita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.04.19 03:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stenhe
Audi a4 b7 quattro 150kw moto, mure hakkas sellega et lõi kerge kolina sisse ja õlirõhu tule, sai siis vahetatud mootori mehaaniline pump ja kolin kadus auto käis nii nagu peab aga natuke maad sõites lööb rõhu kirja ette kuigi autol kõrval helisi pole, jätad seisu paned käima kiri kadund ja natuke sõites uuesti tagasi. Oskab keegi nõu anda mis võib viga olla või kust vea otsimist alustada? Diagnostika vigu ei näita


Reaalset õlirõhku vaja mõõta. Kui puudulik, on saale ära. Kas tahmakas on all ja mida näitab õlitase? Kui tihti põletab? Kui on normist üle kõvasti, oled sõitnud kütte ja õli seguga, mis viibki uue mootori otsingutele. Pihustite seisukord? See, et diagnostika midagi "ei näita" on vaataja probleem. Kolinat ja reaalset õlirõhku ei saagi arvutiga diagnoosida, küll aga palju muud olulist.

PS. Pane oma teemale normaalne pealkiri.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stenhe
huviline



Registreerunud 04.04.19
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.19 04:17 Tsiteeri


Pihustid sai konteollitud on korras ,tahmakat pole , õlitase normis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.04.19 05:54 Tsiteeri


Sa ei saanud aru. Õlitase võib sul olla normis või normi taga, aga kui pump ei tööta õigesti või jookseb kuskilt midagi mööda (saale) siis polegi õlirõhku.

Mine töökotta, kus on olemas selline asi:


https://i.ebayimg.com/images/g/vewAAOSwAANY8RFZ/s-l300.jpg

...ja lase õlirõhk ära mõõta.
Või veel parem, mõõda ise ja seal, kus auto on.

(kuni sinnamaani ma selle autoga isegi väga ringi ei kärutaks, vaid treilakurss)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.5% - SQL: 74.5%]