Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Valge löga õlikorgi all (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2693)
hannes74
huviline



Registreerunud 01.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.19 05:48 Tsiteeri
Valge löga õlikorgi all



Tervist, sai omistatud omale just 96aasta audi a4 2.8 mootoriga. Tagant ajab paksu heledat tossu, õlikorgi all valge ollus, õlivarda peal õli välimus korras ja ollust ei ole, paisupaagis ka õli ei leidu. Jahutusvedelikku "väidetavalt" ei kao, ise pole saanud veel nii kaua sõita et jälgida.
Küll aga tean, et eelmise omaniku käes on see auto juba aastaid sedasi tossanud, sõitnud pidevalt lühikesi otsi ja termostaat on omadega otsas, üle 60 mootori temp ei tõuse. Toss mulle isiklikult ei tundu eriliselt magusalt lõhnavat, et võiks kindlalt väita et mahlad segamini. Samas pole ka mingi ekspert. Kui tõenäoline on, et plokikaane tihend läbi või kas võib loota, et termostaadi rikke pärast tossab sedasi, mootor koguaeg külm ja kondentsi täis? Maitsesin kergelt seda valget ollust, magusat maitset ei olnud, pigem selline heitgaaside ja vee segu. Proovisin ka sedasi, et tõmbasin õlivarda paberiga puhtaks ja panin põlema, praksumist ei olnud kuulda, küll aga susisemist. Võtsin ka paisupaagilt korgi maha ja käivitasin auto, ühtegi mulli sealt ei tulnud. Mis variante veel on vigase plokikaane/tihendi tuvastamiseks? Lisaks on.veel summuti kuskilt mootori poole pealt katki, ehk mõjutab ka see midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.04.19 05:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
Mis variante veel on vigase plokikaane/tihendi tuvastamiseks?

Näiteks selline asi. Kindasti on see olemas ka asjalikumates autoremonditöökodades.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.04.19 06:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
õlikorgi all valge ollus, õlivarda peal õli välimus korras ja ollust ei ole, paisupaagis ka õli ei leidu.



Vaatan, et keegi taas soovib õlikorgid "joonele" panna.
Minu oma siin:

https://www.upload.ee/thumb/6429641/IMGP0656.JPG

Auto mootor ideaalses korras, jahutus ei kao, varras ja paisukas puhtad.
Lõbisõit AINULT linn ja korraga max 4-5 km. (maanteele ei kannata sõitma minna, siis kaob see ollus ära)

Pane oma korgi pilt ja läbisõidud ka.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 04.04.19 09:35 Tsiteeri


Sul täitsa tavaline kondents mis tekib lühikeste otsadega sinna korgile. Igasuguste vedelike maitsmisega soovitan ettevatlik olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 04.04.19 12:12 Tsiteeri


Termostaadi kohta oled 2 aastat tagasi teema teinud: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=174371
Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
Igaljuhul lähipäevil vahetaks selle anduri siis ära, aga kus ta asuda võib ja mida ostu puhul kindlasti jälgima peaks uue anduri puhul, et ikka õige andur saaks?


Üpris ebameeldivas kohas on termostaat tõesti, aga võiks sellest ikkagi alustada.
Kütusekulu peaks ka hetkel päris kõrge olema sellise poolsooja mootoriga.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hannes74
huviline



Registreerunud 01.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.19 13:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Termostaadi kohta oled 2 aastat tagasi teema teinud: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=174371
Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
Igaljuhul lähipäevil vahetaks selle anduri siis ära, aga kus ta asuda võib ja mida ostu puhul kindlasti jälgima peaks uue anduri puhul, et ikka õige andur saaks?


Üpris ebameeldivas kohas on termostaat tõesti, aga võiks sellest ikkagi alustada.
Kütusekulu peaks ka hetkel päris kõrge olema sellise poolsooja mootoriga.


Jah, auto rändas vahepeal sõbra kätte ja nüüd tagasi minu käes. Sellepärast ka tean, et koguaeg sedasi tossanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 04.04.19 13:38 Tsiteeri


Kui sõidust tulles, peale mootori seiskamist, paisupaagi korgi eemaldamisel erilist survet ei teki ja heitgaaside lõhn ninna ei löö, siis ma arvan ei tohiks ploki ega tihendi viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.04.19 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
Jah, auto rändas vahepeal sõbra kätte ja nüüd tagasi minu käes. Sellepärast ka tean, et koguaeg sedasi tossanud.


See sõber siis on sõber või ei ole?
Et ei tunnista, kui palju ta sinna 2a jooksul G12 on peale valanud? (panid ju tema väite jutumärkidesse)

Kui pole kallanud, siis järelikult ei kao ja las tossab, kurat temaga.

.......

P.S. Bensiini põlemissaadusteks on kaks põhilist asja: süsihappegaas ja VESI. (veeaur)

Mingi algklassi keemiatunni valem on selline: C8H18 + 12.5 O2 >>> 8 CO2 + 9 H2O

P.S. 2. Sõidust tulles on jah. vedelik surve all ja kui kork lahti lasta, siis ta vabaneb survest ja hakkab keema.
S.o. purskab piki nägemist.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hannes74
huviline



Registreerunud 01.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.19 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
Jah, auto rändas vahepeal sõbra kätte ja nüüd tagasi minu käes. Sellepärast ka tean, et koguaeg sedasi tossanud.


See sõber siis on sõber või ei ole?
Et ei tunnista, kui palju ta sinna 2a jooksul G12 on peale valanud? (panid ju tema väite jutumärkidesse)

Kui pole kallanud, siis järelikult ei kao ja las tossab, kurat temaga.

.......

P.S. Bensiini põlemissaadusteks on kaks põhilist asja: süsihappegaas ja VESI. (veeaur)

Mingi algklassi keemiatunni valem on selline: C8H18 + 12.5 O2 >>> 8 CO2 + 9 H2O

P.S. 2. Sõidust tulles on jah. vedelik surve all ja kui kork lahti lasta, siis ta vabaneb survest ja hakkab keema.
S.o. purskab piki nägemist.

.


Rohkem nagu joomasõber, ei saa väga palju usaldada :D
Tegelikult sai ka auto sellel põhjusel kunagi maha müüdud, et tossas kahtlaselt palju, esimese hooga googeldades sattusin kohe plokikaane tihendi juttude otsa ja suurest hirmust müüsin maha. Nüüd aga sain sama auto poolmuidu tagasi ja mõtlesin, et süveneks täpsemalt asja ja katsuks kuskilt otsast alustada ja ehk ei ole asi nii hull. Ma tõesti ei mäleta kas minu käes oli jahutusvedeliku kadu või mitte. Igaljuhul uus termostaat on minu poole teel ja alustan kohe sellest. Kellegil tarkuseteri poetada mis mind selle vahetuse juures ees ootamas on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.04.19 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
et tossas kahtlaselt palju, esimese hooga googeldades sattusin kohe plokikaane tihendi juttude otsa ja suurest hirmust müüsin maha.


..


https://i.ytimg.com/vi/YCbfaassDxA/hqdefault.jpg

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 04.04.19 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

P.S. 2. Sõidust tulles on jah. vedelik surve all ja kui kork lahti lasta, siis ta vabaneb survest ja hakkab keema.
S.o. purskab piki nägemist.

.

Nõus see polnud hea nõuanne minu poolt - peale sõitu kork maha keerata ja kui keegi juhtub lugema, siis laske enne ikka veidi maha jahtuda.

Konkreetselt siia teemasse kirjutasin nii, sest:
Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
üle 60 mootori temp ei tõuse.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.04.19 19:07 Tsiteeri


Esiteks karterituulutus üle vaadata. Kui umbes hakkab ka tossama.
Termostaadi vahetuseks hammasrihm vaja eemaldada.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hannes74
huviline



Registreerunud 01.06.17
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.19 04:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Esiteks karterituulutus üle vaadata. Kui umbes hakkab ka tossama.
Termostaadi vahetuseks hammasrihm vaja eemaldada.


Kus asub karterituulutus ja kuidas välja näeb?
Olen kuulnud, et rihma maha ei pea kiskuma, piisab kui natuke lõdvaks lasta ja eemale tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 05.04.19 04:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hannes74
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Esiteks karterituulutus üle vaadata. Kui umbes hakkab ka tossama.
Termostaadi vahetuseks hammasrihm vaja eemaldada.


Kus asub karterituulutus ja kuidas välja näeb?
Olen kuulnud, et rihma maha ei pea kiskuma, piisab kui natuke lõdvaks lasta ja eemale tõmmata.


Nabanööri lõikasid ka endal ise läbi, või lasid ikka spetsialistil teha? Nii need "Eesti ajalooga, heas korras hästi hooldatud autod" tekivad.:mad:


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
xxm24
huviline



Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.19 04:58 Tsiteeri


Haha hästi Jann, ma ei saa aru miks ise "punnida" kui on selle ala vastavad spetsialistid ja endal puudub igasugune ettekujutus.
Vii pädevasse remondi töökotta ja asi ants


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.04.19 05:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xxm24

Vii pädevasse remondi töökotta ja asi ants


Ilmselt ei ole ants, vaid on intensiivne verejoooks ninast.

Mõtle ise, ostad omale POOLE HINNAGA näiteks sellise püssi ja siis tahab töökoda sama palju raha kahe asja kordategemise eest.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]