Põlmar
huviline
Registreerunud 20.02.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.19 21:16
|
|
|
A6 pidurikettad kuumad
1998 aasta A6 ,oli ABS aju viga kuna armatuuris tuled põlesid,sai abs pump koos ajuga ära vahetatud,armatuuris tuled kustusid ja kõik tundus
korras,aga ükspäev töölt koju tulles ca.10 km avastasin,et esi kettad täitsa kuumad ja tagumised soojad,korra mõtlesin,et äkki suurest pidurdamisest
ja vaatan mis järgmisel päeval juhtub kui proovin vähem äkiliselt pidurdada,aga tulemus ikka sama,kas probleem võib olla selles võõras abs i ajus,kas
peaks kuidagi ringi progema,või on lihtsalt õhk veel sees?
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on foorumis
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 30.03.19 18:23
|
|
|
Kettad peavadki kuumad olema. Kuhugi peab energia minema. Kui juba velg kuumaks minema hakkab, siis arvatavasti pidur peale jäänd vms.
Lauri in Audi
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 31.03.19 04:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põlmar
avastasin,et esi kettad täitsa kuumad ja tagumised soojad, |
Mismoodi sa selle avastasid? Tegid näpu suus tatiseks ja torkasid vastu ketast?
Peaks ka proovima...
Siin on sepad saanud isegi Onda sivikul piduriga ketta punaseks https://www.youtube.com/watch?v=g4fQUMT0ul0
(seda kodus pole mõtet järgi teha, differ võib laiali lennata. Neil lihtsalt seekord vedas)
.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 31.03.19 15:24
|
|
|
Esimene lihtne asi mida kontrollida, jääd sileda maa peal seisma peale pidurdust, käik välja ja proovid, kas suudad autot kenasti oma jõuga lükata.
Vähemalt ei jää sel juhul pidurid peale. Kui veojõukontroll midagi teeks, siis näeksid ka värvimuusikat armatuuris (juhul kui kõik lambid ikka
terved). Ja samuti võid kehvema pidamisega teel ära proovida, kas ABS ikka korrektselt rakendub. Kui kõik juskui toimib, siis pole põhjust üle
mõtlemiseks, aga ABSi vahetus ja kehv õhutamine võib olla üheks põhjuseks küll.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 31.03.19 16:03
|
|
|
Mina enda auto aeg-ajalt kontrollin, kas mõne ratta pidur on veidi peal. Kontrollida on lihtne, sõidan maanteel mõned kilomeetrid ja peatun ilma
pidureid kasutamata vaba hooga ja peale seda katsungi jah sõrmega pidurikettaid. Kui on kettad külmad, siis toimib kõik. Kui üks ketas on soe, siis
ilmselgelt on seal klotsid liiga ketta vastu mingil põhjusel. Olen niimoodi paar korda tuvastanud kehvalt liikuvaid detaili pidurite juures. Ma ei näe
mingit põhjust, miks peaks ketas ilma pidurdamata kuumaks minema.
Eks õigem ole auto üles tõsta ja ratast ringi ajada aga maantee testi saab kiiremini teha. Kui näppu ei taha kõrvetada, siis on mul selleks laser
termomeeter.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 31.03.19 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põlmar
1998 aasta A6 ,oli ABS aju viga kuna armatuuris tuled põlesid,sai abs pump koos ajuga ära vahetatud,armatuuris tuled kustusid ja kõik tundus
korras,aga ükspäev töölt koju tulles ca.10 km avastasin,et esi kettad täitsa kuumad ja tagumised soojad,korra mõtlesin,et äkki suurest pidurdamisest
ja vaatan mis järgmisel päeval juhtub kui proovin vähem äkiliselt pidurdada,aga tulemus ikka sama,kas probleem võib olla selles võõras abs i ajus,kas
peaks kuidagi ringi progema,või on lihtsalt õhk veel sees? |
Sirgel maal peaksid saama masinat, käik sees, ilma suuremat jõudu kasutamata, rattast edasi tagasi liigutada.
Kui selline lahendus ei toimi siis tuleb rattaid üles tõsta korda mööda ja neid siis liigutada ning kindlaks teha mis rattal pidur peale jääb.
Kontrolli kindlasti, et käsipidur on maas muidu ei ole sellest liigutamisest eriti kasu.
Näppudega ketta temp kontrollimisel võta ettevaatlikult muidu on sama effekt kui liha soojale pannile viskad.
Pidurdades lähevadki kettad soojemaks. Esimised on alati natu natuke soojemad kui tagumised. Nagu Lauri ütles.
Kontrolli kas -
1. Kolb on suppordis kinni
2. Õhk on sees
3. Piduripeasilinder on kaputt st. kummitihendid mis seal see on, on plasteerunud.
4. ABS jamab.
|
|
|
|
Põlmar
huviline
Registreerunud 20.02.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.19 18:22
|
|
|
Pidurid toimivad muidu ilusti,jama hakkas peale abs pumba vahetust.
Rattaid annab ilusti keerata,õhk on väljas,olen nüüdseks 3 korda tervet ringi õhutanud peale pumba vahetust.
Täna olid veljed ka kergelt soojad.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 06.04.19 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põlmar
Pidurid toimivad muidu ilusti,jama hakkas peale abs pumba vahetust.
|
Kaua sa jonnid ja postitad?
Kas jõuad autot pärast pidurdamist siledal teel edasi lükata või ei jõua?
.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.04.19 15:28
|
|
|
Mõtle peale ABS-i ja muude vahetuste ka sellel, et kolb võib ka kinni jääda või et rattalaagritest (tuksis) tuleb kuumus kettale. Igaks juhtumiks veel
see, et ABSiga pidurite õhutamine toimub töötava tehnikaga, mida üksi teha on suhteliselt kehv.
Muidu aga pole paha, kui meie jahedat kliimat saab sel moel veidi soojemaks.
|
|
|