Kui auku veel läbi ei ole, siis on viimane aeg ta töösse anda.
Roostest tuleb kindlasti vabaneda, seda tehakse kas klaaskuuli vms-ga pritsides või vedela liivapaberiga. Poorid peavad jääma roostevabaks. Siis mingi
hea roosteaktiivne krunt peale ja vajadusel pahtel.
On olemas ka juba tinaasenduspahtlid, millega ei pea autot kuumutama nagu vanasti. Kõige lõpuks korralik värv peale ja nii ta käibki.
Kuna see roostest vabastamine on suht ajamahukas, siis ca 10a vanadel autodel tehakse tihti lihtmeetodil rooste traatkettaga maha, krunt peale +
värv.
Paar aastat kestab kindlasti, enne kui uuesti mullitama hakkab. Selle aja peale on huvi selle auto vastu tavaliselt kadunud ja müüki ta läheb.
Suvaline värvitöökoda teeb sellist asja, võta pakkumised ja siis otsusta.
.
|