Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 1.9TDi - 2006 - EnricoN (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3398)
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 12.03.19 20:46 Tsiteeri
Audi A4 B7 1.9TDi - 2006 - EnricoN



Tere taas, lõpuks sai ikkagi teoks tehtud oma pikaaegne soov. Peale B6 1.8TQ müüki ostsin omale B7 2.0TDi Avant kerel. Lisasid oli ning mugav sõita kuid B7 meeldib mulle siiski vaid sedaanina. Müüsin siis Avanti maha ning hakkasin otsima sedaani. Kahjuks ei leidnud midagi sobivat. Siis meenus, et mõni aeg tagasi vaatasin huvipärast lõuna- ning põhjanaabrite automüügiportaale. Nettiauto.FI's jäi mulle silma üks kena värviga sedaan B7 millel oli ka sobiv mootor + hind. (Otsisin vaid 1.8T ning 1.9TDi mootoreid)
Pärast 29 e-maili müüjaga vahetades olin ma ühel laupäeva hommikul kell 6.00 laeva peal ning Soome poole teel. Sealt edasi veel mööda kiirteed Tampere linna. 20 minutit Tamperes oldud, olin ma juba selle auto uus omanik.

Audi A4 aastast 2006. 1.9TDi 85kw BKE manuaal, esivedu. LZ5C (Mauritiusblau pearl blue) sinist värvi.
Lisadest väga hetkel polegi midagi. Istmesoendused, brushed alu salongiliistud, püsikiirusehoidja, DEFA mootorisoendus..
LS: 289 900

Salong musta värvi riidest. Kulumisjälgi kuskil pole :)

Auto ise on saanud just endale Soomes ülevaatuse ning masin väga heas korras. Ei oskagi vigu välja tuua peale kapotil oleva värvivigastuse juhipoolse tule kohal.
Just on tehtud ka piduritehooldus, kõik uued kettad + klotsid ning rem. komplektid.

Plaanis on teda ka ikka enda jaoks meelepärasemaks muuta:

*Usa stiilis numbrimärgid - TEHTUD.
*Usa pagasiluuk -Ostetud.
*Usa parktuled
*Coilover vedrustus - Ostetud.
*R19 veljed - Ostetud.
*S esistange + S esivõre - Ostetud.
*Seat Cupra R stangelisa - Ostetud.
*Toonklaasid
*Kroom asendada mustaga
*Porilapakad eemaldada - Eemaldatud.
*Sportlikumad istmed
*2Din
Palju muudki..


Vahetult peale ostu:

https://www.upload.ee/image/9689743/53593424_510780246114691_1288721468493922304_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689744/52583859_2509904525688922_3171390494018109440_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689745/53517984_357644964962120_6605945269328543744_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689560/53524773_2182580198466113_9117396592159096832_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689561/53589983_396266854284758_5486439164335357952_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689562/53760953_395912874561690_6952777403332558848_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689720/53813357_2299179380313425_671889346458025984_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689722/54437049_595097287625344_614399452559441920_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689727/54256887_701752330237629_6112938630689325056_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9689721/53908293_2152156404861041_4600572580095590400_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 04.05.19 18:57 Tsiteeri


Auto sõitis kenasti.

..Kuniks ükspäev kiirendasin kohalt täisgaasiga ning teise käiguga 4000rpm käis pauk, jõud kadus hetkega ja terve tahavaatepeegli pilt oli paksu valget/sinakat tossu täis. Paarikümne sekundiga hakkas lagisema, suretasin kohe välja.
Kapoti alla vaadates ei näinud midagi kahtlast. Kontrollisin õlitaset, see oli 0'is.
Hakkas selgus jõudma, et turbo lendas laiali.

Tõime teise auto ning läks nööriotsas lähedal asuvasse remonditöökotta. Järgmine päev sain kõne :
"Vedas sul, 2 liitrit valasime õli peale ja panime käima, paar sekundit veel lagises ning siis töötas ilusti vaikselt kuid turbo labad on lahkunud."

Selge, hakkasin otsima turbot. Algul originaali kuid siis uurisin, et istub ka 1.9TDi 96kw/2.0TDi 103kw turbo (suurema külmaosaga) sinna põhimõtteliselt 1:1le.
Ostsin 103kw turbo ning tellisin selle tarbeks ka õige kinnitusega lõdviku mis läheb turbost ninaraami külge. Samuti tihendite komplekti ning mõned klambrid.

Lähipäevil saab siis selle külge.


https://www.upload.ee/image/9915731/58707904_356821278294853_1335893214564974592_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9915888/59808873_461757314365471_512306722723856384_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9915889/59330233_2295912013984524_8116872969734586368_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 12.05.19 18:56 Tsiteeri


Auto käes ja kõik toimib nagu peab. Vedas, et mootor viga ei saanud.
Tehtud siis :
2.0TDi BRE Turbo
Antud turbole sobiv lõdvik (OEM kood: 8E0145834AR)
Turbo tihendite komplekt
Sisse/Väljalaskekollektori tihendid


Vanast turbost väike video ka:
https://www.youtube.com/watch?v=DvrMEVDCMsU


Lähiajal teha:
EST numbrid
Esisillas mingi kolin (pidurisupport?)
Mootoririhmakomplekt+veepump
Õli+filter
Õhufilter
Salongifilter
Vaakumvoolikud vahetada

https://www.upload.ee/image/9954885/59985522_321299458801295_177168642205548544_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9954886/60357405_635251803621712_3545980464785260544_n.jpg


LS: 293 100


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 17.05.19 21:58 Tsiteeri


ARKis käidud , ülevaatajale kõik sobis, EST numbrid küljes. Kokku seal ajakulu 2h.
Ükspäev sain vahetuskaubana autole talveveljed, (R17x8 ET35, ATS) millel hetkel peal 205 45 R17 :o suverehvid. Koopavahe on meeletu - õudne.

Poest sai suurema hoolduse jaoks hunnik jubinaid ka tellitud.

Kiiresti tahaks saada coiloverid ning suverattad alla.

https://www.upload.ee/image/9977160/60139826_519233115574305_9079303255900553216_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9977161/60339190_2271266786456127_5594891194548092928_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9977162/60410234_473862819821449_5346844450813378560_n.jpg


https://www.upload.ee/image/9977181/60359108_2394118570912022_471026683940438016_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9977177/60347107_345800696294730_4825296667865513984_n.jpg

https://www.upload.ee/image/9977178/piuc.jpg

https://www.upload.ee/image/9977176/60334185_2696155960394974_7407061072097574912_n.jpg



Ahjaa, pagasnikuluugi ostsin ka :)
USA S4
https://www.upload.ee/image/9977182/60405625_2243775765951290_3093707137067515904_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 10.07.19 22:14 Tsiteeri


Auto sai omale suurema hoolduse:
Mootoririhma komplekt, generaatoririhma komplekt, veepump, vedelikud, filtrid jms.
LS: 294 000km.

Ning kaks nädalat peale seda sai ka uue õnneliku naisomaniku kellele läks esimeseks autoks, käisime ka ostueelses kontrollis kus ei esinenud ühtegi viga. Muretuid kilomeetreid!

Teema võib endiste alla tõsta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]