paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 12.03.19 20:14
|
|
|
1.9 tdi 96kw egr
Ehk keegi oskab nõu anda, miks egr ajab õli välja kahest väikesest august, veakoode ei ole, minek tundub natuke loid olema, turbo väljuvast torust õli
ei tule ja samuti ka coolerist. Egr-i võtsin maha ja puhastasin ära, peale seda tundub, et tuleb seda sealt veel rohkem välja, välismaa foorumitest
olen lugenud ja jõudnud arusaamale, et väga muretsema ei peaks, samas seda õli tuleb sealt päris palju, terve väljalaske kolle õline, asv vaakum klapp
oli katki ja selle vahetasin ära, muutust ei tekkinud aga need ei tohiks omavahel seoses ka olla, kas reaalselt egr vahetusest kasu on? Seda pole vaja
öelda, et pane egr-le pime ette.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.03.19 05:27
|
|
|
See on väga levinud probleem nendel mootoritel, eks seal sees midagi ära kulub või katki läheb, uus klapp lahendaks probleemi tõenäoliselt. Need avad
on seal arvatavasti seoses vaakumjuhtimisega, et membraan saaks liikuda. Olen plaaninud lahti lõhkuda mõnda vana klappi ja asja uurida, aga pole veel
jõudnud.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 13.03.19 08:02
|
|
|
Ainuõige lahendus. Mul tilgub ka õli egr-i vahelt ja esmaspäeval läheb seesama komplekt vahele. Alguses oli plaanis uus klapp panna, aga kes teab kas
uus hakkab õli kinni pidama või mitte.
Seda ei kujuta ettegi, kas ülevaatuse meestele selline lahendus meeldib.
Lauri in Audi
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 13.03.19 08:05
|
|
|
Kui mootori plastikkate peal, siis ei märkagi seda. Uus klapp hakkab paari aasta jooksul kindlasti lekkima.
|
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 13.03.19 10:28
|
|
|
Selle mootori puhul ainult pimedaks tegemine ei aita, peab vist ajust välja ka kirjutama vms?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.03.19 10:46
|
|
|
Pimedaks ei aita seal üldse mitte midagi, sest õli lekib EGR-i klapi võlli vahelt, vahet ei ole kas ta on kinni või lahti või kas sealt midagi läbi
käib, õli tuleb sealt ikka, sest sisselaskest surub kogu aeg ja tilgub otse väljalaskekollektori peale.
Jah, ajust on vaja välja kirjutada ja siis darkside-i komplekt vahele sinna, kõige lihtsam lahendus.
|
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 13.03.19 18:16
|
|
|
Mul oli reaalselt see ASV klapp ka õli ääreni täis, hetkel panin uue egr-i peale, peale tundi liikumist on veel kuiv, kohalt minek läks ka nagu
paremaks, kas see, et sealt seda õli leemendas mõjub kuidagi kiirendusele ja kütusekulule ka ? Mulle tundub, et võtab natuke palju kütust, kui see
midagi sinna loeb siis on quattro ka aga keskmine kulu 70/30 mnt/linn on 8.5l.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.03.19 22:23
|
|
|
Ei mõju mitte kuidagi kiirendusele ega kütusekulule see õli tilkumine sealt. See on lihtsalt karterituulutusest tulev õli, mida sisselaskes alati
natuke on.
Aga kui vana klapp ei toimetanud normaalselt ja oli vahepeal liiga lahti, siis see mõjub kiirendusele ja kütusekulule kehvasti.
|
|
|
|