Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Imelik käivitus sooja mootoriga (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4507)
IgorKovb
huviline



Registreerunud 20.12.18
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.19 18:53 Tsiteeri
Imelik käivitus sooja mootoriga



Autoks ss A6 c6 3.0 TDi 165kw. Auto käivitub külmalt hästi aga näiteks kui mootor soe 90 kraadi ja jätad seisma mingiks ajaks kui vaja kusagil poes v tanklas käia ss sooja mootoriga käivitub imelikult, nagu tahaks ära surra, ühekorra peale tankimist oligi see jama et hakkas käivitama ja laks suri välja v suretas välja ei oskagi öelda aga teise katsega läks ilusti. Tänagi oli see jama, et käivitasin sooja mootoriga ja sekundiks kustus terve armatuur ära ja ss läks käima


kz
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kermz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro

postitati 26.02.19 19:25 Tsiteeri


Pihustid läbi arvatavasti.
Lugemist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IgorKovb
huviline



Registreerunud 20.12.18
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.19 21:04 Tsiteeri


Tartu kandis keegi normaalse hinna eest saab pihustid üle vaadata/kontrollida?


kz
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 26.02.19 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Tartu kandis keegi normaalse hinna eest saab pihustid üle vaadata/kontrollida?

Dieselland: https://dieselland.ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IgorKovb
huviline



Registreerunud 20.12.18
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.19 16:58 Tsiteeri


Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


kz
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.05.19 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


Kumbki variant ei ole hea.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IgorKovb
huviline



Registreerunud 20.12.18
Kasutaja on eemal


postitati 20.05.19 21:12 Tsiteeri


Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?


kz
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 20.05.19 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?

Jah.


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.05.19 05:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?


Ja kui see uute pihustite variant ei ole vastuvõetav (sest maksab ~2/3 kõige odavama 3.0TDI C6-e hinnast), siis võib ju alati C4-ga sõita, mille varuosad on sisuliselt kilo hinnaga. :P

Aga päriselt on sellest, miks kasutatud-stenditud-töökorras pihusti või ka taastatud pihustid (millel ei ole uut koodi kodeerimise jaoks) ei ole võrreldavad päris uute pihustitega, siin foorumis korduvalt ja päris pikalt räägitud. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 21.05.19 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Mis see hea variant on? Osta tutikad pihustid ja maksta üle 2 tonni?


Üle 2k ei maksa need pihustid juba ammu. Vaata siia. Loomulikult pean silmas uut €258 maksvat, mitte €232 + pant €116.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.05.19 08:55 Tsiteeri


Pole mingit vahet kas osta Boschi vahetusfondiga või uus pihusti.
Üks lihtsalt natukene soodsam, muud midagi. Karbis täpselt sama tükk mõlemal juhul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 21.05.19 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pole mingit vahet kas osta Boschi vahetusfondiga või uus pihusti.
Üks lihtsalt natukene soodsam, muud midagi. Karbis täpselt sama tükk mõlemal juhul.


Kuna Aeromotors nende sobivust pandiks ilmselt ise ei kontrolli, siis niipalju on vahet, et ostes koos pandiga, siis pandi (6x116=696€) saad tagasi alles mingi kuu aja pärast (JUHUL KUI need ikka kõik sobivad pandiks). Esialgne väljaminek siis 2090.70€ (pandiga) vs 1552.08€ (ilma pandita). Piisab, kui 2 pihustit ei sobi pandiks ja sellisel juhul tuleb pandiga juba kallim, kui ilma pandita ostes. Muidugi ei ole ma kursis, kui palju on pihusitel pandiks mitte sobivuse juhtumeid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.19 12:00 Tsiteeri


Saksamaalt, otse remonditehasest ka võimalik võtta.
Firmale saab ka ilma km.
https://www.diesel-technik-biberach.de/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 21.05.19 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Saksamaalt, otse remonditehasest ka võimalik võtta.
Firmale saab ka ilma km.
https://www.diesel-technik-biberach.de/

Huvitav, kas see "diesel-technik" on sama firma, mis toodab juppe ka rekkadele? Kui nii, siis suht p*ska toodavad...kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IgorKovb
huviline



Registreerunud 20.12.18
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.19 18:07 Tsiteeri


Nagu aru saan siis tehase taastatuid pihusteid pole mõtet panna, kui panna siis ainult uusi?


kz
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.19 06:41 Tsiteeri


99.9% positiivne
https://www.ebay.com/str/Diesel-Technik-Biberach


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.05.19 22:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pole mingit vahet kas osta Boschi vahetusfondiga või uus pihusti.
Üks lihtsalt natukene soodsam, muud midagi. Karbis täpselt sama tükk mõlemal juhul.


Kuna Aeromotors nende sobivust pandiks ilmselt ise ei kontrolli, siis niipalju on vahet, et ostes koos pandiga, siis pandi (6x116=696€) saad tagasi alles mingi kuu aja pärast (JUHUL KUI need ikka kõik sobivad pandiks). Esialgne väljaminek siis 2090.70€ (pandiga) vs 1552.08€ (ilma pandita). Piisab, kui 2 pihustit ei sobi pandiks ja sellisel juhul tuleb pandiga juba kallim, kui ilma pandita ostes. Muidugi ei ole ma kursis, kui palju on pihusitel pandiks mitte sobivuse juhtumeid.


Normaalsest kohast (s.t. maaletooja käest) ostes saad pandi tagasi kohe, kui korpused ära annad.
Pole mul ka mitte kunagi probleeme olnud nende ära andmisega.

Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Saksamaalt, otse remonditehasest ka võimalik võtta.
Firmale saab ka ilma km.
https://www.diesel-technik-biberach.de/


Misasi on "remonditehas" ?
Suvaline töökoda nagu iga teinegi. Ehk siis Saksa "tädi Maali" taastatud.

Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Nagu aru saan siis tehase taastatuid pihusteid pole mõtet panna, kui panna siis ainult uusi?

Misasi on "tehase taastatud"? Kui sellise "tädi Maali" taastatud nagu eelpool mainitud, siis ei ole mõtet.

Bosch pakub uusi pihusteid ja uusi pihusteid vahetusfondiga, kus nad sulle natukene raha korpuste eest tagasi maksavad.
Igal juhul on kõige mõistlikum vahetusfondiga osta, sest saab natukene raha kokku hoida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Biohazard
huviline



Registreerunud 02.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.19 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


Kumbki variant ei ole hea.


Miks väidad et tehase taastatud pihustid head ei ole?
Kasutatud on ainult korpust, ning ülejäänud kõik uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.10.19 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Biohazard
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: IgorKovb
Jah sai siis diesellandis käidud ja kahel pihustil lekkis ots ja ühel ots tilgub, ühesõnaga 3tki perses ja nüüd huvitaks veidike teie arvamus kas osta sinna 3 stenditud pihustit mis korras või lasta terve ring kõik 6tki välja vahetada tehase taastatud pihustite vastu? ( ligi kaudu läheks see 1.5k maksma)


Kumbki variant ei ole hea.


Miks väidad et tehase taastatud pihustid head ei ole?
Kasutatud on ainult korpust, ning ülejäänud kõik uus.



Sest enamus "tava"inimesi istub ämbrisse nende "taastatute" ostuga. Neid on terve nett täis, üks hullem pask kui teine. Too näide, milliseid silmas pead? Kui uue ja õige tehasetaastatud pihusti hinnavahe on 40 Eur ja lisandub taastatule veel pant 80eur 3-4 nädalaks tükist siis kus on point? Raha saad tagasi juhul, kui kõik sobib tehasele.
Ma olen lihtsalt liiga palju näinud neid õnnetuid, kellele on kuskil sepikojas korralik kott pähe tõmmatud ja mõni on lausa ka uue tahmaka sisuliselt ära rikkunud poole aastaga nende "tehasetaastatutega". Näitudest ja kodeerimisest ma üldse ei räägi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Biohazard
huviline



Registreerunud 02.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.19 14:21 Tsiteeri


Bosch-i korpuse tagastusega pihusti ongi nö tehase taastatud, ostavad sinu korpuse tagasi ja ehitavad sellest siis uue.
Ma veel ei tea et kellelgi oleks probleeme korpusega olnud, kui sa selle ikka kõveraks väänad siis seda kindlasti tagasi ei võeta jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.9% - SQL: 32.1%]