Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 3.0 temperatuuri anomaalia (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1039)
ilysion
huviline



Registreerunud 29.12.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI

postitati 21.02.19 05:56 Tsiteeri
Audi A6 C6 3.0 temperatuuri anomaalia



Tervist,

Autoks A6 C6 3.0 tdi 2006a variant BMK mootoriga. Nimelt ei suuda igas olukorras temperatuuri hoida. Ise kahtlustan küll termostaati kuid asi on natuke huvitav. Salongi sooja hakkab tulema juba esimese paari km pealt, 70 kraadi kanti tõuseb kähku. Kusagil 80 pealt edasi algul minna ei tahtnud, lükkasin ventilaatori siseringluse peale, minutiga 90 peal, võtsin maha, paari minutiga langes jälle 80 kanti. Kusagil peale 15km sõitu püsis igal juhul 90. Linna jõudsin, jällegi kukkus 80 peale, siseringlus ja 90 peal tagasi.

Millest siis võib olla selline anomaalia, kas ikkagi teremostaat hakkab saba andma ja on nii piiri peal et natuke lekkiv termostaat ja salongi õhu soojendamine kokku teevad oma töö?
Keegi teadja võiks ka mainida kus 3.0 tdi mootoril termostaat asub, google nagu ei tahtnud infot anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kermz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro

postitati 21.02.19 16:24 Tsiteeri


pilt

Termostaat kindlasti läbi omadega. Endal oli sama.,et temperatuur kõikus koguaeg 70 ja 90 vahel.
Kui väikesed käed ,saad ilma esiosa lahti võtmata ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 1.8tfsi

postitati 21.02.19 17:35 Tsiteeri


Kindlasti ei pea selle töö jaoks olema väikesed käed ja esiosa lahti võtmine ei ole ka vajalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ilysion
huviline



Registreerunud 29.12.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI

postitati 25.02.19 05:25 Tsiteeri


Läks uus termostaat sisse ja korras, küttekulu ka kohe liiter all, kuigi ju mootor oli enamvähem alati töötemperatuuril, kuid oleks nagu kuulnud midagi et salongi seier ei pidanud päris õiget mootori temperatuuri näitama, see rohkem lihtsalt juhi "rahustamiseks".

Vahetusest nii palju et ära vahetab ilusti, ainult tavalises mutrivõtmete komplektis päris paraja pikkusega võtit ei ole, ilma lühikese pikenduseta ei mahu rihma taha poldile ligi, pikendusega ei mahu vahele. Võtsin pika 7. padruni, sisse veidi paberit et T30 otsik sisse ära ei kaoks ja kiilusin selle padrunisse mingi kaablivitsa tükiga kinni ja töötas ilusti. Vooliku klambri tagasi saamine ilma kullinokkadeta on seal päris võimatu, soovitaks ise asendada tavalise keeratava klambriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 avant 1.8tfsi

postitati 25.02.19 08:11 Tsiteeri


Ma soovitaks pige osta omale siis kullinokad. Võib neid teine kordki vaja minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.19 11:12 Tsiteeri


Pigem ikka klambritangid mitte kullinokad.
https://www.kamasatools.com/et/tooted/tangid/voolikutangid/klambritangid-vag/

https://www.upload.ee/image/9621364/tangid.jpg


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 25.02.19 12:09 Tsiteeri


Jahutussüsteemis ei kasutata põhjusega tavalisi keeratavaid klambreid, sest süsteem läbib pidevalt nii soojuspaisumise tsükleid kui ka rõhuerinevusest tingitud paisumist ning keeratav klamber annab mingi hetk järgi - tulemuseks vedeliku leke.
Seetõttu tehasest kõik klambrid spetsiaalsed vetruvad, mis olenemata sellest, kui palju mingisugune lõdvik mängib hoiavad pidevalt survet peal.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priidik999
huviline



Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2

postitati 03.09.19 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ilysion
Läks uus termostaat sisse ja korras, küttekulu ka kohe liiter all, kuigi ju mootor oli enamvähem alati töötemperatuuril, kuid oleks nagu kuulnud midagi et salongi seier ei pidanud päris õiget mootori temperatuuri näitama, see rohkem lihtsalt juhi "rahustamiseks".

Vahetusest nii palju et ära vahetab ilusti, ainult tavalises mutrivõtmete komplektis päris paraja pikkusega võtit ei ole, ilma lühikese pikenduseta ei mahu rihma taha poldile ligi, pikendusega ei mahu vahele. Võtsin pika 7. padruni, sisse veidi paberit et T30 otsik sisse ära ei kaoks ja kiilusin selle padrunisse mingi kaablivitsa tükiga kinni ja töötas ilusti. Vooliku klambri tagasi saamine ilma kullinokkadeta on seal päris võimatu, soovitaks ise asendada tavalise keeratava klambriga.

Tosooli voolas palju välja ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 15.7% - SQL: 84.3%]