Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: DPF põletamine vcds'ga (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 7295)
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 13.02.19 08:25 Tsiteeri
DPF põletamine vcds'ga



Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.

Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem kui ennem.

Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?

Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.19 08:45 Tsiteeri


Kui varasem kogemus antud tegevusega puudub, soovitan mõnda pädevasse remonditöökotta pöörduda. Teevad diagnostikatasu põhiselt seda üldiselt. Muidugi eeldusel, et ta üldse laseb arvutiga enam põletada. Kusagilt maalt tekib kriitiline täituvus, kui arvutiga samuti enam põletada ei saa(loe: pole mõistlik ka dpf uueks kodeerides) ja siis parimal juhul põletad endal auto maatasa :cool: Tee oma valik ise.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 13.02.19 08:53 Tsiteeri


Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.02.19 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.


Selle kaabliga sa ei panegi teda põletama. Võimalik, et polegi vaja seda teha, kui arvestuslik ladestunud tuha kogus on limiidi ületanud.
Mine kuhugi, kes oskab need asjad üle vaadata ja hinnata. Vahest võib tahmakale ka "uue elu välja kirjutada", aga enne tuleb olukorraga tutvuda.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.19 12:48 Tsiteeri


Seda vaatasid?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)

See kood vaata täpselt üle; ilmselt see(?)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263

OBS/NB! Kaabel peab tööma autoriseeritud olekus (verified), et seal coding-II 11 toimetada.

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.

Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem kui ennem.

Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?

Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.02.19 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Seda vaatasid?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)

See kood vaata täpselt üle; ilmselt see(?)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263

OBS/NB! Kaabel peab tööma autoriseeritud olekus (verified), et seal coding-II 11 toimetada.

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.

Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem kui ennem.

Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?

Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.



Kummastki lingist pole selle auto puhul kasu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.19 14:07 Tsiteeri


Siis vaatab CR;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 13.02.19 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.


Selle kaabliga sa ei panegi teda põletama. Võimalik, et polegi vaja seda teha, kui arvestuslik ladestunud tuha kogus on limiidi ületanud.
Mine kuhugi, kes oskab need asjad üle vaadata ja hinnata. Vahest võib tahmakale ka "uue elu välja kirjutada", aga enne tuleb olukorraga tutvuda.



Miks annab siis veakoodiks, et dpf clogged?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.19 14:19 Tsiteeri


Järgmine kord, kui neid asju vaatad siis salvesta kõik andmed - siis on millele viidata ja ka arutada.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.19 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Siis vaatab CR;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration


Jätkuvalt pole kasu. Edc17 puhul tuleb läbida protseduurid enne kui põletana lubaks hakata ja VCDS puhul seda kehva teha, seat puudub juhitud veaotsing. Originaallahendusega palju mugavam toimetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.19 15:28 Tsiteeri


Mis protseduuridest käib jutt, mida seal rt lehel ei mainita?

Ei pea ODIS-t selle jaoks kasutama - valik töövahendeid on oluliselt laiem, kasvõi Launch pro, millel nõustaja moodul.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.02.19 15:51 Tsiteeri


Kui asju ei tea ja valesti hinnata võib juhtuda midagi SELLIST
Veelkord, enne tuleb reaalset olukorda hinnata, kui tuli otsa panna. Mina rohkem ei targuta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 13.02.19 20:05 Tsiteeri


Tuleb kontrollida enne seisukorda.
Võid siia lisada measuring blocks kanalite 1,99,100,101,102,104,105 logi.
Autot ei ole mõistlik enne kasutada kui filtri viga korda saab.
See põletamine on meelega tehtud keeruline, et autosi maha ei põletataks.
Uuematel on teisugune protseduur kui vanematel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.02.19 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Tuleb kontrollida enne seisukorda.
Võid siia lisada measuring blocks kanalite 1,99,100,101,102,104,105 logi.
Autot ei ole mõistlik enne kasutada kui filtri viga korda saab.
See põletamine on meelega tehtud keeruline, et autosi maha ei põletataks.
Uuematel on teisugune protseduur kui vanematel.


Ma ei tea palju sina, aga ma olen näinud väga palju mõtlematult manipuleeritud andmetega autosid, et tulukesest lahti saada enne müüki, või siis äkki saab veel natuke sõita. Seega pole vaja siin seda lahti seletada. Seda saasta on nagunii pool Eestit täis. Las asjaga tegelevad inimesed, kes teavad, mida teevad. Mul on tõsiselt kahju inimestest, kellele "väga heas korras" totaalset rämpsu pähe tõmmatakse äärmiselt lolli ja ilusa jutu saatel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.02.19 06:14 Tsiteeri


Otse saksast autosid on erinevaid, mõne autoga pole probleeme, mõni on päris hull.
Nagu Jan igas teises postituses ütleb, et tuleb kontrollida enne ostu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.19 12:03 Tsiteeri


Mitte midagi ei saavutata sellise protektsionismiga - tehakse ilma vajaliku infota ja jäädaksegi tegema! See on üleüldine inimese loomuse käitumismuster. Andekamad liiguvad teadmiste saamisel metoodiliselt ja "probleemilahendajad" otsivad kiireid, hõlpsaid, odavaid-käepäraseid lahendusi. See on alati nii olnud ja kogu keskkonda arvestades on justnimelt see viimaste osakaal kasvutrendis. Kätt ei pane te ette kummalegi grupile - neile, kes õppida tahavad ega ammugi neile, kellel lihtsat lahendust vaja. "Nähtamatu käsi" on selle jaoks olemas ja see töötab alati ning ka see on "lahendus", kui midagi maha põleb.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.06.19 05:41 Tsiteeri


Eile sai proovitud põletada mingi hiina kaabliga ühe C6 filtrit ja ei saanud hakkama. Kas originaal kaabel kuvaks kõik jutud "measuring block" juurde, et ei peaks eraldi selgitusi otsima kuskilt? Ei tegele igapäevaselt sellega ja ei jää meelde ka, et mida mingi 1 või 0 tähendab kuskil, telefoniga samal ajal infot otsida on tüütu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.07.20 05:08 Tsiteeri


Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.

Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.07.20 06:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.

Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?


Viimaselajal on puuritud tahmafiltrid populaarseks läinud jälle :D


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.07.20 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.

Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?


Kui tagant tahmane, hakka parem kohe uut filtrit otsima, siis pole rohkem vaja mõelda. Kas kärg on täitsa puruks või ise lõhutud, nagu Rain ütles. See asi ei toimi ilma normaalse ja ajule loogilise vasturõhuta, kui välja pole kirjutatud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.07.20 05:34 Tsiteeri


Sai vaadatud nüüd, summutiotsad tahmased jah.
Kuna arvestuslik tuhakogus oli 0.70l, siis võib oletada, et arvestuslik eluiga sai täis ja sellepärast lõhuti ära filter. Mõtlesin jube kaval olla, et nullin ära lihtsalt selle 0.70l ja võib-olla saab enam-vähem sõitma auto. Aga nagu Jann juba ütles, siis ei sõda see asi ilma vasturõhuta, tuleb järgmine veakood ja jälle võimsus piiratud.

Lisaks käigukast ka vigane vist, viskab pöörded lakke käiguvahetusel ja tagurdamisel viivitab. Veakoode pole, õlitaset pole kontrollinud veel. Kokkuvõttes pole vist mõtet remontida sellises seisus autot, eks omanik otsustab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.6% - SQL: 23.4%]