Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 01.02.19 22:03
|
|
|
A6 C6 võtmed lännu, mis edasi?
Vend helistas, suutis oma viimase võtme Soomes tööl olles ära kaotada.
Uuris kiirelt maad ja helistas paarile tuttavale, et mis edasi. Parimaks lahenduseks suudeti pakuda, et masina treilaga laevale, sealt esindusse, pult
+ immo kodeering.
Sitt aga on see, et sellise variandi puhul oleks majanduslikult juba mõistlikum masin vanarauana maha müüa ja uus osta.
Uurisin talt, et kas immo kood on alles, peaks olema sellel plastikust "pulgal", kuid ta kahtleb, ei saanud seda tollal autot ostes vist kaasagi (5+
aastat tagasi).
Mis edasi???
Plastikust võti on olemas, et uksi avada ja süüde sisse panna.
VCDS kaabel on olemas. Kaabel, et Boschi ja Siemensi EDC ajusid lugeda on olemas. (Hetkel küll Eestis, kuid pühapäev liiguvad Soome vennale, et äkki
leiab nendega lahendust).
Kas on võimalust sellise komboga IMMO kood välja lugeda aju failist?
Uus immo kivi selga lasta, täpsemalt kuidas?
Keegi pädev pesitseb Soomes, kes võimeline lahendama antud jama (masina täpset asukohta hetkel ei tea, ei uuurinud) ?
Muid töötavaid lahendusi?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 01.02.19 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
/---/ oleks majanduslikult juba mõistlikum masin vanarauana maha müüa ja uus osta.
|
Vähemalt B7 uus võti koos kodeerimisega maksis mälu järgi 170 €/tk Audi Tallinnas. Kui rondiks see C6 sõidetud on?
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 01.02.19 23:06
|
|
|
Äkki saaks laevasõidu ära jätta ja mõni Soomes asuv Audi esindus aitaks...
Eestlased on küll kahtlased, aga kui dokid ja plastvõti olemas äkki võtavad jutule
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 02.02.19 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Äkki saaks laevasõidu ära jätta ja mõni Soomes asuv Audi esindus aitaks...
Eestlased on küll kahtlased, aga kui dokid ja plastvõti olemas äkki võtavad jutule |
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
/---/ oleks majanduslikult juba mõistlikum masin vanarauana maha müüa ja uus osta.
|
Vähemalt B7 uus võti koos kodeerimisega maksis mälu järgi 170 €/tk Audi Tallinnas. Kui rondiks see C6 sõidetud on? |
Masin SOOMES!
Saan ma nüüd õigesti aru, et autot polegi vaja kohapeale viia neile? Piisab teh passist, et õige immo kodeering uuele puldile panna?
[LISA] Vend oli uurinud esindusest, nemad tahavad autot ka näha, et muidu ei saa immo koodi kusaltki
Oli juba jõudnud nii kaugele, et peaks piisama mu eelnevalt mainitud kahest kaablist, et lambi puldiga ära teha, googeldan märksõnu nüüd siis.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.02.19 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Saan ma nüüd õigesti aru, et autot polegi vaja kohapeale viia neile? Piisab teh passist, et õige immo kodeering uuele puldile
panna? |
Ei saa.
Tellid VIN koodi alusel autole uue võtme. Loodad, et masin pole Leedus kokku klopistud ja võtmekeel ka VIN-i alusel lukkudele sobib. Kui võti käes,
siis vaja masin esindusse viia võtmega sobitamiseks. Teoreetiliselt peaks Soome klaasmaja sellega hakkama saama. Muidugi, kui auto on kellegi
lellepoja onu tuttava tuttava nimel, siis need liigutused peab tegema loomulikult auto omanik.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 02.02.19 09:19
|
|
|
Kõige odavam oleks siis võti ikkagi üles otsida töö juures.
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 02.02.19 09:40
|
|
|
Olen Fb-st lugenud, et keegi Saar Kalle tegeleb Uusimaa kandis autovõtmetega ja kodeerimisega.
Tel. mida ta avalikustas oli 0451089576. Anna ka siis teada, kas said ka temalt abi
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 02.02.19 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Vend helistas, suutis oma viimase võtme Soomes tööl olles ära kaotada.
Uuris kiirelt maad ja helistas paarile tuttavale, et mis edasi. Parimaks lahenduseks suudeti pakuda, et masina treilaga laevale, sealt esindusse, pult
+ immo kodeering.
Sitt aga on see, et sellise variandi puhul oleks majanduslikult juba mõistlikum masin vanarauana maha müüa ja uus osta.
Uurisin talt, et kas immo kood on alles, peaks olema sellel plastikust "pulgal", kuid ta kahtleb, ei saanud seda tollal autot ostes vist kaasagi (5+
aastat tagasi).
Mis edasi???
Plastikust võti on olemas, et uksi avada ja süüde sisse panna.
VCDS kaabel on olemas. Kaabel, et Boschi ja Siemensi EDC ajusid lugeda on olemas. (Hetkel küll Eestis, kuid pühapäev liiguvad Soome vennale, et äkki
leiab nendega lahendust).
Kas on võimalust sellise komboga IMMO kood välja lugeda aju failist?
Uus immo kivi selga lasta, täpsemalt kuidas?
Keegi pädev pesitseb Soomes, kes võimeline lahendama antud jama (masina täpset asukohta hetkel ei tea, ei uuurinud) ?
Muid töötavaid lahendusi? |
Plastikvõtmel ka immo sees. See peab ka auto käima panema. Ongi hädaabi võtmeks. Kui käima plastikvõtmega ei lähe, siis pole see võti kodeeritud.
Tuleks Audi esindusse viia ja lasta kodeerida. Dokumentide alusel saab igast esindusest ka uue võtme tellida ja koos autoga kodeerida lasta. Ilma
autota ei saa kodeerida
Toomas
|
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.19 19:11
|
|
|
Võimalus muidugi leida Soomest ettevõte, kes kasutab Abritest koos vajamineva litsentsiga. Aga kindlasti ei ütle, et see tegevus tuleks ajaliselt
mõistlikum ja rahaliselt kasulikum kui treiler + lähim esindus.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 03.02.19 19:12
|
|
|
Isiklikult ostaks romulast uue motoori juhtaju ning laseks teha immo off . Kui plastvõti olemas siis saaks uue võtme ka koos puldiga teha ma arvan.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 03.02.19 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Isiklikult ostaks romulast uue motoori juhtaju ning laseks teha immo off . Kui plastvõti olemas siis saaks uue võtme ka koos puldiga teha ma arvan.
|
Ärge tehke üleliigseid liigutusi. Plastikvõti kõivitab samamoodi, nagu origlinaalvõti
Toomas
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 10.02.19 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Plastikvõti käivitab samamoodi, nagu origlinaalvõti |
Ükspäev proovisin, käivitab küll
Ainult pärast plastikvõtme süütelukust kättesaamiseks tuli päris kõvasti tõmmata (kuna keegi polnud seda 10 aastat kasutanud).
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.02.19 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Isiklikult ostaks romulast uue motoori juhtaju ning laseks teha immo off . Kui plastvõti olemas siis saaks uue võtme ka koos puldiga teha ma arvan.
|
Ainult et C6-el ja sealt edasi ei määra mootori juhtplokk mitte midagi, kui body moodul immot ei näe, siis ei lähe süüdegi sisse normaalselt.
Rääkimata sellest, et kastis on ka immo.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.19 19:08
|
|
|
Nädal ja peale möödas. Selle aja peale võinuks ju võti olemas olla.
Uutel pillidel on pin koodist vähe kasu, igasugused nimetused nagu CS ja MAC ka vajalik, et sobitada immo asju.
|
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 22.02.19 19:29
|
|
|
Uuendan vähe, olin ise pikalt tsiviilist eemal.
Plastik võtit pole, oli möödarääkimist kõnedes.
Sai omale mingi võtme VIN koodi alusel, millega pääses autosse ja süüteluku keerama.
Tuled viled lähevad põlema, kuid starterit järgi ei võta ja PARKINGut maha ei saa.
Lisaks ei pääse ka ECUle ligi kaabliga, mugavuse blokk jne muu jama laseb ligi.
Kas C6 puhul on ECU eraldi läbi IMMO maha lõigatud?
Googel ütleb kirjeldatu peale, et rooli mingi moodul läbi ja remont 2000+ eurikut... Samas, seistes läbi läinud? Kahtlen.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.02.19 20:49
|
|
|
Täpselt nii, nagu ma ütlesin.
Sa said küll võtme, aga see võti ei ole autole kodeeritud. Töötab ainult mehaaniliselt. Ehk siis nüüd on sul vaja autot koos selle võtmega
esindusse.
Enne kui sa seda teed ei lähe sul süüde lõpuni sisse (mootoriaju pime jne) ja sa ei saa seda autot liigutada. Tuleb vintsiga treila peale tirida auto
ja esinduses saavad võtme sul kodeerida.
Kui on mõni teine töökoda, millel GeKo online ligipääs olemas, siis saavad nemad ka.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 23.02.19 01:55
|
|
|
Käiguvalitsa saab treilale tirimiseks äkki ikka neutraali peale emergency switch kaudu. See on kasutusjuhendis kirjas kuidas roolilukk ja kang liikuma
saada.
https://m.youtube.com/watch?v=9hWXFh1xZ1I
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 23.02.19 06:30
|
|
|
Googeldasin ise ka ennem, et saab selle valitsa liikuma, kui käigukangi ümbrust laiali vähe lammutada.
Lisaks oli ka teemasid, kus mainiti, et diagnostikal sillata 1+16 pesad, et ECU üles ajada (suht kahtlane).
Lisaks väidetavalt 30 minutit süüde sees ja mängida kaugtulede ja piduripedaaliga pidavat ka ECU üles äratama.
Eile käis masinat vaatamas, siis oli aku ka juba kotis ja pani selle seal laadima, ega tal enam väga viitsimist sellega seal jännata ei ole.
|
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.19 08:47
|
|
|
Sa võid ju mootoriajju kaabliga sisse saada, aga peale veakoodide lugemise midagi muud sellest ikka kasu ei ole, kuna võtmes olev immobilaiseri kiip
ei ole autoga tutvustatud (mootorit käima endiselt ei saa).
Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 23.02.19 13:32
|
|
|
Lihtne keeruliseks. Kui raha ja aega üleliia, siis võib sillata, loogata, lühistada, mooduleid remontida ja vahetada. Nõiad, mustlased, selgeltnägijad
ja see Käsna Kalle on veel proovimata. Lõpuks auto ikka ei sõida.
Ma ei mõista seda hambaarsti hirmu klaasmaja ees, mine tea äkki tootja esindaja lõhub veel väärt masina ära ja küsib võtme õpetamise eest 100€ higi ja
vaevaga teenitud põhjamaist puhast raha.
Uskuge mind immo on mõeldud ikka selleks, et ilma võtmeta sõita ei saaks. Juhul kui lihtsa sildamisega saaks masina minema veeretada, siis oleks meil
paljudel hoovid tühjad.
Vabandage juba ette, kuid sellise istmiku/mõtteorgani tööprintsiibi vaatest ei ole mõistlik tehniliselt keerulisemat autot üldse omada ja sõita takso
või ühistranspordiga. Auto on sisuliselt kuu seisnud, välja pakutud töötavat lahendust ei ole kasutatud - koomiliseks kisub.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.19 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Lihtne keeruliseks. Kui raha ja aega üleliia, siis võib sillata, loogata, lühistada, mooduleid remontida ja vahetada. Nõiad, mustlased, selgeltnägijad
ja see Käsna Kalle on veel proovimata. Lõpuks auto ikka ei sõida.
Ma ei mõista seda hambaarsti hirmu klaasmaja ees, mine tea äkki tootja esindaja lõhub veel väärt masina ära ja küsib võtme õpetamise eest 100€ higi ja
vaevaga teenitud põhjamaist puhast raha.
Uskuge mind immo on mõeldud ikka selleks, et ilma võtmeta sõita ei saaks. Juhul kui lihtsa sildamisega saaks masina minema veeretada, siis oleks meil
paljudel hoovid tühjad.
Vabandage juba ette, kuid sellise istmiku/mõtteorgani tööprintsiibi vaatest ei ole mõistlik tehniliselt keerulisemat autot üldse omada ja sõita takso
või ühistranspordiga. Auto on sisuliselt kuu seisnud, välja pakutud töötavat lahendust ei ole kasutatud - koomiliseks kisub. |
See sildamise teema on Toyota mängumaa, kus reaalselt õpib immo ennast OBD-s sildamisega ära. Jätkuvalt saaks võtme õpetada ka kohapeal kui
mootoriajust lugeda vajalikud immo parameetrid ära, kuid vastavate vahendite puudumisel tasuks see ikkagi esindusse vedada.
|
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 23.02.19 15:28
|
|
|
MPPSiga saab terve ECU maha/peale laadida, kuid IMMOst ei tea ma sealt midagi. Sisuliselt võiks isegi moditud tõmmise selga lasta, kuid kusaltki
internetiavarustest kellegi lambi moditud samade näitajatega oleks liiga riskantne.
K-line ja HEX kaablid ka tal, kuid eepromi ta nendega käte hetkel ei saa, ei tea miks.
Maal kodus proovisin põlvkond vanema masinaga ja sain kohe ligi. Vast miskit draiveritega segi tal arvutis, ei oska ise õelda, pole ise Soomes või mis
iganes jama tal seal veel on.
Eks peab talle lingi viskama, sellest hädaabi kässari maha võtmisest ja las viib ära, kui hammas ligi ei hakka.
|
|
|