Lehekülgi: 1 2 |
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 29.01.19 18:55
|
|
|
Veateated pärast keretöid
2005. aasta Audi A6 C6 3.0TDI 165kW quattro
Auto käis keretöödes, mille käigus vahetati tagumine parem uks ja keevitati (milleks, siis võetakse aku maha).
Pärast seda peaksid nad ju uuesti aku ka õpetama? Igastahes täna vaatasin ise kaabliga ja leidsin mitukümmend veateadet, millest enamused olid seaotud
tagumise parema uksega. Suurem osa pärast kustutamist tagasi ei tulnud, aga need jäid:
Mis nendega tegema peaks või viin tagasi ja ütlen, et tehke korda?
Mida ülemine kood tähendada võib?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 31.01.19 11:09
|
|
|
Esimene veakood ütleb, et ABS moodulis veakood, millele tähelepanu pöörama peab. Teine veakood ütleb, et lombivalguse ühendusega mingi probleem. Kas
siis juhe puruks või lamp läbi. Üldiselt võib öelda, et sul pole diagnostikaablit vaja, kui nende saadud koodidega midagi peale hakata ei oska.
Koodidel ju selgelt taga kirjas, kust viga otsida.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 31.01.19 11:11
|
|
|
Ei pea akut õpetama, seda tehakse ainuld aku vahetusega seoses,
Lombivalguse ahelaga miskit viga, alusta pirnist ja sinna tulevast voolust.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 31.01.19 11:15
|
|
|
Inglise keelt oskan ise ka tõlkida, tänud siiski. Küsimus ei ole ju otsetõlkes vaid selles, et millest see kood sinna tekkis....
Pole ju normaalne, et viin auto keretöödesse ja pärast saan mingi x koodidega tagasi.
r384n3, kui sa oskad selle ülemise koodeiga midagi peale hakata, siis võiks ju halvustava kommentaari asemel ju oma teadmistega särada?
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 31.01.19 11:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
r384n3, kui sa oskad selle ülemise koodeiga midagi peale hakata, siis võiks ju halvustava kommentaari asemel ju oma teadmistega särada?
|
No aga vaata mis vead ABS controlleri all on.
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 31.01.19 11:29
|
|
|
Tsitaat: |
r384n3, kui sa oskad selle ülemise koodeiga midagi peale hakata, siis võiks ju halvustava kommentaari asemel ju oma teadmistega särada?
|
Sai ju kirja pandud, et ABS moodulis veakood, millele tähelepanu pöörama peab. Loe ABS veakoode, kustuta need ära ja saad sellest koodist lahti. Ei
midagi keerulist.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 31.01.19 12:04
|
|
|
Vaatan järgi, mis veakood ABS moodulis konkreetselt on. Sai igas moodulis eraldi koodid ära kustutaud, aga see jäi alles kui pärast uuesti autoscani
tegin.
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.19 11:55
|
|
|
Kui sa ei oska kaablit ja programmi kasutada siis ära tegele sellega. Tee midagi targemat mida oskad.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.02.19 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
Kui sa ei oska kaablit ja programmi kasutada siis ära tegele sellega. Tee midagi targemat mida oskad. |
Eesti keskmise C6-e omamisega, käib diagnostika kaabel käsi-käes lihtsalt.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.02.19 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
Kui sa ei oska kaablit ja programmi kasutada siis ära tegele sellega. Tee midagi targemat mida oskad. |
Eesti keskmise C6-e omamisega, käib diagnostika kaabel käsi-käes lihtsalt. |
+1 beasty
Tore on, aga kui ei tea, mis kapoti all toimub, ei tea mis, kus, kuidas, milleks, siis pole sellest mingit kasu. Elu on näidanud, et üks esimesi asju
on rohelise menüü aktiveerimine ja bootloaderi näppimine Teine asi on
hunniku veakoodidega tõtt vahtida ja hullemal juhul neid ükshaaval "parandama" hakata, selle asemel et suurest pildist väike ja konkreetne pilt
kokku panna mille põhjal probleem lahendada. C7-e juures võib üks pisike andur tervelt pooled moodulid punaseks värvida, oi mai gaad. Margipõhiseid
teadmisi on vaja lisaks elementaarsele ja kogemusi erinevate olukordade tõlgendamisel.
Ainult koodi põhjal ei saa tihti midagi otsustada, eriti telefoni või kirja teel, nagu pidevalt üritatakse. Onu Vanja ju luges oma aparaadiga vead
üles, nüüd ütle mis viga on …. Ei ütle, ostsid hiina hüppenööri, õpi ka asjad selgeks. Paari aastaga saab juba päris kogemusi. Ostad ühe kalli
kõrgsurve pumba ära ja leiad mootorist "püksirihma", sellised asjad jäävad kauaks meelde, kuidas "diagnosti" tegid
Hiljuti taheti ühele meie audiklubilisele Hispaanias veakoodide järgi 1500 euriga uut pumpa pähe tõmmata, loomulikult aitan nõuga, kui inimene hullude
küüsis ja kaugel.
Õnneks pääses.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 01.02.19 12:53
|
|
|
Huvitav, ma ei teadnudki, et inimesed juba sünnivad teadmistega kuidas diagnostikakaablit kasutada. Peaks vist bioloogidele ka teada andma?
Kaabel on ostetud alles kuu aega tagasi, et saaks kasvõi ise pidurikettaid vahetada - mis teadmiseid te eeldate ma ei saa aru? Jällegi huvitav, et
välismaa foorumites on veakoodide kohta info küsimine lubatud, aga Eestis saab ainult sõimata. Ärge kasutage foorumit, kui inimeste abistamine
vastukarva on.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 01.02.19 15:23
|
|
|
Mul olid ka peale keretöid posu beakoode sees. Need aga sellel põhjusel, et ilmselt võttis keegi kavalpea sees süütega ACC andurid maha. See lõi aga
peaaegu kõigis teistes moodulites välja. Ma pääsesin siiski veakoodide kustutamisega.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 01.02.19 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Jällegi huvitav, et välismaa foorumites on veakoodide kohta info küsimine lubatud, aga Eestis saab ainult sõimata. Ärge kasutage foorumit, kui
inimeste abistamine vastukarva on. |
Kui sa oled välismaa foorumeid külastanud, siis oled kindlasti ka tähele pannud, et seal nõutakse alati kogu system scani. Sa viskad siia kaks koodi
lõiku lihtsalt. Esimese puhul pole isegi teada mis plokis see viga on. Ja kui küsitakse su käest mis vead ABS plokis on, siis sa nähvad, et keegi sind
ei taha aidata ja kõik ülbitsevad ainult.
|
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 01.02.19 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Mul olid ka peale keretöid posu beakoode sees. Need aga sellel põhjusel, et ilmselt võttis keegi kavalpea sees süütega ACC andurid maha. See lõi aga
peaaegu kõigis teistes moodulites välja. Ma pääsesin siiski veakoodide kustutamisega. |
Kui stange/acc andurid on maas käinud, siis peaks tehtama ACC kalibreerimine ka (vähemalt C7 remondimanuaalis nõutud). Seega kui keretööd oleks
lasknud üle kalibreerida, siis ei oleks tohtinud seal vast vigu olla..
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 02.02.19 17:09
|
|
|
r384n3 mõttest, et ABS moodulis veakoode eraldi lugeda ei saanud tõesti aru - vabandused selle pärast.
Vaatan järgi ja annan teada, mis sealt selgub.
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.19 18:55
|
|
|
Ma arvan, et sul ei ole millegipärast põhjust siin vabandada.
Teised peaksid lihtsalt tagasi tõmbama ja aru lõpuks saama, et see on foorum kõigile nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Inimesed tulevadki siia
abi küsima ja nagu ka mainiti, siis meist keegi ei saa olla kõike teadjad. Kui sa oled targem ja oskad teema autorit tema küsimustes aidata, siis tee
seda, aga kui sa oled negatiivselt häälestatud, siis puhka jalga, palun.
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 03.02.19 12:02
|
|
|
Sellega nõust, et kaablit võiksid ikka ka pühapäeva kasutajad osta tohtida ja mitte selle eest kohe vastu pead saada.
Aga r384n3 nõuandest ei saanud esialgu aru ja kui pärast uuesti lugesin, siis mõistin.
Hommikul vaatasin ABS Brakes moodulis veakoode ja seal tühjus. Mootoris endiselt "005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller " kood
olemas.
Ning ka tagumise ukse kõik tuled põlevad.
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 03.02.19 12:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Sellega nõust, et kaablit võiksid ikka ka pühapäeva kasutajad osta tohtida ja mitte selle eest kohe vastu pead saada.
Aga r384n3 nõuandest ei saanud esialgu aru ja kui pärast uuesti lugesin, siis mõistin.
Hommikul vaatasin ABS Brakes moodulis veakoode ja seal tühjus. Mootoris endiselt "005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller " kood
olemas.
Ning ka tagumise ukse kõik tuled põlevad. |
Vaatasid õigest kohast ?
Check Brake Electronics Control Module (J104) for Fault Codes
VCDS > Select > 03 - Brake Electronics > Fault Codes - 02
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 03.02.19 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Sellega nõust, et kaablit võiksid ikka ka pühapäeva kasutajad osta tohtida ja mitte selle eest kohe vastu pead saada.
Aga r384n3 nõuandest ei saanud esialgu aru ja kui pärast uuesti lugesin, siis mõistin.
Hommikul vaatasin ABS Brakes moodulis veakoode ja seal tühjus. Mootoris endiselt "005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller " kood
olemas.
Ning ka tagumise ukse kõik tuled põlevad. | Aga milleks osta kaabel, kui sellega nagunii mitte kui midagi teha ei oska?
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 03.02.19 13:06
|
|
|
Isegi piduriketaste vahetusel tasub see rahaliselt ära. Ülejäänu on boonuseks
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 03.02.19 15:33
|
|
|
Nii vaatasin jah, walkman:
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.02.19 15:56
|
|
|
Võib-olla proovida akujuhe maha võtta korraks kui auto segast paneb. Pirn ukse sees võib olla vale võimsusega, samas miks peaks.. Iseasi muidugi, et
kas tasub üldse pead vaevata mingite mõttetute koodidega, nende konkreetsete autodega on kordades suuremaid probleeme.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 04.02.19 06:44
|
|
|
Kui nüüd oma mõistusega ja kõigi siinsete spetsialistide abiga ikkagi hakkama ei saa, siis pöördun muidugi selle firma poole.
Kui oleks lihtne lahendus ja kõik need teadjamehed aitaksid, kes siin teemas mind lolliks tembeldanud on, siis oleks ajakulu väiksem kui uuesti auto
sinna viia ja mingi aja pärast taas järgi.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.02.19 16:40
|
|
|
Ja mis sul sellest paremaks läheb siis kui enam mingit "intermittent" veakoodi pole mingi ukse pirni kohta?
Või kuidas on seotud ukse vahetusega see kahtlane veakood mootoriajus? Homme on võib-olla kett pooleks või kasti sisendvõll mõras ja tuleb mitu
keskmist kuupalka välja käia, tühja nendest mõttetutest veakoodidest..
Tobe on see "ma viin tagasi" jutt ja vingumine, eriti kui ise pole selle eriala inimene ja midagi ei jaga asjast.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |