Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 b5 q absi mure (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2038)
t4rio
huviline



Registreerunud 22.01.19
Asukoht: Imavere/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.19 13:05 Tsiteeri
A4 b5 q absi mure



Ostsin hiljaaegu 06/97 a4 1,9 quattro. Armatuuris põles absi tuli ning vcdsiga absile ligi üldse ei saanud. Kuna quattro, siis otsisin uue 111A lõpuga pumba. Uus pump on pärit A6 pealt, ajule saab ilusti kaabliga ligi, kuid veakoodiks on 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster: Open or Short to Ground. Foorumis kolades leidsin, et antud kood on tavaliselt vigase ajuga absi tekitatud ja tõin seetõttu veel ühe sama koodiga pumba , seekord passati pealt ning eelmine omanik oli täielikult kindel et pump töötab. Ka sellega jäi antud veakood sisse. Välismaa foorumites soovitati mõõta, et kas k liin jõuab ilusti pistikust kellaplokki ja obd porti, kuna minu puhul on tegemist kõige vanema kellaplokiga millel puuduvad analoogkellal numbrid, siis sinna k liini välismaa foorumi andmetel üldse ei tule. Absi ja obd vahel on ühendus korras. Elsawini ja autodata skeemi järgi kontrollisin üle kaks juhet, mis absi ja kellaploki vahel ning need on korras. Kodeerida neid absi mooduleid erinevatel andmetel ei saa. Seega ongi kogu mureks, et kas asi pole ainult nii lihtne, et sama koodiga pump ja töötab või on neid eri variante ja on vaja varasemate aastate quattrode pealt otsida? Võimalus on ka vana moodul remontida, kuid siiski sooviks teada, et mis antud veakoodi põhjuseks võib olla, eeldades et ma kahte vigast moodulit järjest ei ostnud. Iseenesest võin proovida ka teist kellaplokki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 23.01.19 05:04 Tsiteeri


Tere,
Ei lednud ka infot, et Bosch 5.3 ABS/EDS saaks kodeerida.
Kui on teine kellaplokk olemas siis võid proovida.
Võid vaadata ABS-i kodeeringut a6 ja passati plokkil, kas on erinevad.
Internetist leidsin 1998 aasta A4Q 2.8 ja 2000 aasta a6Q 2.5Tdi ABS-i Software Coding: 0273004284.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.01.19 08:20 Tsiteeri


Kas need asjad on korras?

Coding
000?x: Engine
0 = Gasoline Engine 2.4l-2.8l (without CAN-Databus)
1 = Diesel Engine
2 = Gasoline Engine 1.8T
3 = Gasoline Engine 2.4l-2.8l (with CAN-Databus)
000x?: Transmission
0 = Manual Transmission (012) (without CAN-Databus)
1 = Automatic Transmission (01V) (with CAN-Databus)
2 = Manual Transmission (01E) (with CAN-Databus)
3 = Multitronic (01J) (with CAN-Databus)
3 = Automatic Transmission (01V) (without CAN-Databus)

Special Notes
CAN-Databus is the internal communication between the CAN Gateway and other modules on the powertrain bus. Most of the early production vehicles using a throttle cable engine management system do not have CAN-Databus.
VW models such as the (3B) Passat typically use the addresses 17-Instruments and 19-CAN Gateway on models with CAN-Databus.
Audi models such as the (8D) A4 and (4B) A6 do NOT use a 19-CAN Gateway, instead all internal communication is handled by the 17-Instrument cluster when applicable.
The presence of internal CAN-Databus can be determined by checking the wiring diagrams however measuring block groups 125 and up in the 17-Instrument cluster will also show this information if the vehicle is equipped. If groups 125 and up are not available the vehicle should not have CAN-Databus.
If other modules in the vehicle have Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller fault codes the vehicle has CAN-Databus.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
t4rio
huviline



Registreerunud 22.01.19
Asukoht: Imavere/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.19 08:55 Tsiteeri


Eelpool vastanule- üritasin antud juhendi järgi kodeerida, kuid ei saanud loginistki edasi. Võimalik, et tegu lihtsalt odava kaabliga millega hästi ei õnnestu selliseid asju teha. ELSAwin ja ka välismaa foorumid annavad mõista, et neid 111A pumba küljes olevaid absi mooduleid ei saagi kodeerida ning ongi sisuliselt, et kas hakkab tööle või ei. Kui enda auto peal olnud mooduli remondist asja ei saa, siis otsin ehk vanemaotsa a4 quattro pealt teise, tundub, et neil mingi vahe siiski on. Mul on teooria, et ilma numbriteta kellaga kellaplokki ei lähe k-liin, mille tõttu siis ka veakood tekib. Tänaseks olen tunde kulutanud asjade uurimisele, kuid siiani eriti selgust ei ole saanud. Muidugi kui keegi proovida tahab kodeerimist, siis asun Tallinn-Tartu maantee ääres Paia risti lähedal ja töö saab otseloomulikult tasustatud. Antud hetkel auto ei ole võimeline pikemat sõitu ette võtma ning puudub ÜV.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.01.19 07:37 Tsiteeri


Sellel vanatüübi kellaplokil on K-liin olemas, aga can-i pole. Hiina vcds kloonidega pole mul ühtegi pumpa kodeerida õnnestunud. Delphiga olen saanud enamustel kodeeringut muuta, aga mitte kõigil. Pead vaatama pumba praegust kodeeringut, siis selle järgi arvutama login koodi(ross-tech wiki aitab), ning vastavalt autole arvutama uue kodeeringu(ross-tech wiki ja pagassis/auto manuaalis olev kleebis suureks abiks taaskord).


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
t4rio
huviline



Registreerunud 22.01.19
Asukoht: Imavere/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.19 08:16 Tsiteeri


Jah, aga ELSAwin annab mõista, et antud moodulit ei saagi kodeerida. Lisaks ei saanud eelmise aju pealt lugeda software codingut kuna ei saanud absile üldse ligi. Praeguseks on auto peal olnud moodul remonditud, aga kuna eelnevalt oli seda juba ringi tehtud, siis ei oldud päris kindel, et asi toimima hakkab. Samuti sain sõbralt proovimiseks ka teise kellaploki. Nädalavahetusel saan uuesti proovida. Seniks aga võib vabalt ühendust võtta, kui keegi kodeerida tahab proovida. Ühegi välismaa foorumi pinouti järgi ma kellaploki pistikutest k-liini tuvastada ei suutnud. Sinine pistik on 26 piniga ja analoogkell on ilma numbriteta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 29.01.19 09:51 Tsiteeri


K-liin kollases pistikus pin20, juhe roheline musta triibuga.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
t4rio
huviline



Registreerunud 22.01.19
Asukoht: Imavere/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.19 12:00 Tsiteeri


Nonii, abs korras ja tuli enam ei põle :) Viga oli siiski kellaplokis. Enda aju remonditi ka ära kuid ikka oli sama veakood sees. Sõbral laenatud kellaplokk külge ja vead kadunud ning abs toimib. Lisaks tahaks mainida, et näiteks Delphi absi anduri pistik on väga kohutava kvaliteediga ning ei istunud absoluutselt kokku ning ei andnud ühendust kui just jõuga koos ei hoidnud. Sai võetud originaal absi anduri juhe ja sealt pistik asendatud siis järelturu absi anduri külge. Ehk on ka tulevikus kellelgi sellest teemast kasu. Mingist kodeerimisest 111A lõpuga pumba küljes me rääkida ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.02.19 18:06 Tsiteeri


Ei jõua süveneda praegu, aga osadel nendel vanematel VAG-idel on kaks ABS aju, teine tagaistme all. Arvuti suhtles läbi selle kui õigesti mäletan ja hüdraulikaplokil olid vist ümmargused klemmid siis. Võib-olla see kood on sealt üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]