Deprecated: Implicit conversion from float 258269.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - "Dünaamiline õlivahetus"
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: "Dünaamiline õlivahetus" (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 8222)
audi.omanik
huviline



Registreerunud 19.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.19 22:49 Tsiteeri
"Dünaamiline õlivahetus"



Foorumist on palju läbi käinud automaatkäigukasti õlivahetuse arutelusid. On inimesi, kes on tulihingeliselt pakutavate dünaamiliste õlivahetuste pooldajad ja teised, kes on skeptilised selle suhtes ning väidavad, et tegu on õhu müümisega. Kas tegu on siis ikkagi õhu müümisega?

1) Tiptronic - kas valida dünaamiline või tavaline õlivahetus?
2) S-tronic - kas valida dünaamiline või tavaline õlivahetus?
3) Multitronic (kõik generatsioonid) - kas valida dünaamiline või tavaline õlivahetus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 19.01.19 23:13 Tsiteeri


Kui kastitootja soovitab õli vahetada, siis ma lähtuksin sellest, et ta teab asja paremini kui autotootja, kes müüb kliendile võimalikult väikeste ülalpidamiskuludega masina.
Tehases sisse kallatud mootoriõliga ei sõida ju 10a?
Isiklikult olen lasknud ühe 110k sõitnud profülaktilise õlivahetuse hõbenooles teha (cvt), muutust ei täheldanud. Aga endal hea tunne, et 13L värsket õli läbi käis.

Õhku ei müüda, pigem õli ;)

Ja kaks koolkonda on ka kastipesu kohta, hõbenool ei tee, audihooldus teeb.

Üks teema ka, kui pole veel näinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 20.01.19 00:59 Tsiteeri


Kuidas s tronicul tehakse dünaamilist õlivahetust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dream
huviline



Registreerunud 27.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.19 08:58 Tsiteeri


Mu mehaanik ütleb alati et parim on kui kast/mootor ise töötab ja lükkab vana õli välja ja ise lased uue peale imeda - nii e satu igast solk lahti mis muidu võiks probleeme põhjustada kui seisva kasti/mootorile suruda õlivahetus masinaga uus õli sisse.

Ei oska ise muud öelda kui et omanud 4 "klassikalist" automaati kõik poole milkuste läbisõitudega ja ainult 1 on laiali pudenenud siiamaani 2a peale mind. (20a vana auto)

Ka tiptronicutel jms ta samamoodi õli vahetanud ja polevat probleeme :)

Kui kast on juba sõidetud pilbasteks siis ei oma see õlivahetuse "viis" ka enam tähtsust - laiali ta lendab niikuinii. Kaste ja õlivahetajaid on alati kõige lihtsam süüdistada mitte eelmisi omanikke kes õigel ajal ei hooldanud :D:D:D:D

Infoks - praegune poole milku pill sai enne kasti õlilekke elimineerimist cirka 50L kasti õli läbi aetud 6kuuga - vot see on "läbi pesu".
Alles peale sellist õlikogust hakkas õlivärv oma värvust hoidma kastis :o
Esialgne õli mis välja tuli oli tavotilaadne ja magnetid meenutasid merisiilikuid. :(
Ei hoolda automaate keegi - kardetakse kui tuld :/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.01.19 17:08 Tsiteeri


Dünaamilist õlivahetust tuleb teostada sellisses kastis, kus kõik lihtsalt välja ei jookse (turbiiniga näiteks tiptronicul või vanakooli automaadil, millest kogu jama ainult läbi vulistades selle viimase tilga kah kätte saab). Multitronic/DSG jne. millel puudub võimalus kuhugi õli talletada on see dünaamiline selline sisetunde värk, aga üldiselt suhteliselt vähese effektiga. Kõige mõistlikum oleks suhelda odse hõbenoolega, rääkida kasti käitumisest, mis masin on, mille järgi tuvastatakse kast ja seejärel soovitatakse juba parim lahendus antud kasti tübi osas. Foorumis seda diskuteerida on põhimõtteliselt mõttetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 20.01.19 17:58 Tsiteeri


Lisaks eelkirjutatule:

Soovitaks valida sellise õlivahetus meetodi millega saavutatakse suurima koguse õlivahetus. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.01.19 10:59 Tsiteeri


Jutu point on, et S-tronicust saab niisama kogu õli kätte.
"Dünaamiline" on lihtsalt õhu müümine. Südametunnistuse asi, aga eks siinmail kahjuks enamus kohti opereerivad põhimõttel "lollidelt tulebki raha ära võtta".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 21.01.19 11:53 Tsiteeri


Kas keegi mootorile ei paku dünaamilist vahetust veel? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 21.01.19 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Jutu point on, et S-tronicust saab niisama kogu õli kätte.
"Dünaamiline" on lihtsalt õhu müümine. Südametunnistuse asi, aga eks siinmail kahjuks enamus kohti opereerivad põhimõttel "lollidelt tulebki raha ära võtta".


Olen prj täielikult nõus.
Kurb või mitte, aga tänaseks hetkeks võin natuke sellel teemal ohkida küll. Olen vanu 4k kasti osandanud ja remontinud ning tiptronicuid ka. S-tronicuid ma laiali võtnud õnneks pole ja ei kavatse ka endale seda pommi osta. Siiski knowhowd tean ja õlivahetus on sellel lihtne.
Mul oli siin üks tiptronicu probleem paar aastat tagasi, misjärel ma igasuguses dünaamilise vajaduses muutsin arvamust. Peale dünaamilist hakkas kast imelike asju tegema.
Ma ei lasku enam detailidesse ja tegijatesse, aga tegin enda kasti ise korda peale laiali võtmist. 500 eur eest oleksin naisele midagi ostnud hoopis. Aga elu õpetab. Tehti sitasti! On fakt.
Peale mõningast sita ventikasse viskamist sattus mu jutule 2 inimest, kes tulid sama veaga samast kohast. Andsin soovitused, mida teha, ning nende kastid sõidavad siiani. Minu omal 68k juurde kruttinud peale Dünaamikute töö ületegemist. kevadel plaanis uuesti lahti võtta ja hooldus teha.
2 mainitud kodaniku kuulsin said ka peale nõuannet korda, kuid täpsemalt ei tea öelda hetkel.

Selle saaga jätkuks soovitasin sarnaste probleemidega auto omanikele katsetatud lahendusi UK ja saksa foorumisse. Kah käidi Dünaamikute juures hooldust tegemas. Mainisin õli, mida kasutada kindla peale. 3 kuu jooksul sain kaks tagasisidet, kus see sama tegevus kasti tegi korda ja katseperiood on juba olnud 20000km. Sõidab nagu vanasti.

Kokkuvõtvalt tahan öelda: Kõvad kastiremontijad ja dünaamilise mehed, vaadake, mida k.u.r.a.t te klientidele kasti valate ja kes teil selle töö läbi viib. Teostage kontrolli oma tehtud töö üle. Võimas masin võib teie töö nullida, kui ei tehta mõistusega.
Tehke tööd nii nagu tegema peab, mitte suvaliste temperatuuridega ja suvaliste õlidega.

Pole tingimata vaja mingit kallist dünaamilist, mis aitab remondimehel siva asjaga ühele poole saada ja tegijal taskud täis.
Tsirkuleerite tavalise meetodiga rohkem ÕIGET õli läbi ja saab kast samamoodi hooldatud. Puhastate kasti ja magnetid korrektselt alt ära. Põhja polte ei keera suvaliselt üle ja filtri paigaldusel jälgida korralikult asendit. Taset kontrollid nii külmalt, kui soojalt. Küll klient aru saab, et peab kontrollima külmalt ka ja auto hommikuni jätma.

Teatud kastidega on need tööd küll natuke erinevad või osad etapid puudu, kuid saab kõik tehtud niisama, kui tegijal on mõistust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.01.19 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Olen vanu 4k kasti osandanud ja remontinud


Ehk siis sinna panid pärast 60% vana õli tagasi ja 40% uut õli?
Või mida sa öelda tahad?

Kas seda, et kui 9L ämbrisse on 1L juurde kusetud ja vahetada 50% ämbri sisust välja, siis oled valmis sealt vabalt jooma?
Või nõuab tänapäeva automaatkasti tehnika mingit vana ja pekkis õli, et jätkusuutlikult töötada...?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 21.01.19 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Olen vanu 4k kasti osandanud ja remontinud


Ehk siis sinna panid pärast 60% vana õli tagasi ja 40% uut õli?
Või mida sa öelda tahad?

Kas seda, et kui 9L ämbrisse on 1L juurde kusetud ja vahetada 50% ämbri sisust välja, siis oled valmis sealt vabalt jooma?
Või nõuab tänapäeva automaatkasti tehnika mingit vana ja pekkis õli, et jätkusuutlikult töötada...?

.


Kuule puhka jalga, tegelt ka. Sa jorised alatasa teemades nagu elus pettunud kommunist.
Teed mootorile ka dünaamilist iga kord? Jääb äki veel 100ml vana õli sisse ja tänapäeva tehnika ei talu grammigi vana õli? Siis ei saa seda kust ju juua enam. Mõtle natuke kaugemale sellest, et lased vana kuse ärmbrisse ja keerad alt punni kinni. Ülevalt valad piima peale ja saad on 40% ja 60% limonaadi.


Võin öelda, et see vana 1999 aasta autol istuv (üldiselt pigem probleemne/kulunud turbiini või friktsioonketastega ja libisev) 4k kast, on peale tookordset õlivahetust ja hooldust 240 000 pealt jõudnud 350 000 peale(3,5a). Ja tead mis, see kast sai tegelikult soojusvahetist 240k peal tosooli ka ja veesärki jagas lahkelt õli. Korralik emulsioon oli. Ja tead mis, ei teinud dünaamilist. Kõik sai ilusti vahetatud ja testsõidule järgneval hommikul tuli mõõtepunnist külmkontrolli käigus kena värskevärviline õli, mitte must segu.
Olen tavaks võtnud lahtivõetud kastil uue õli taset kontrollida nii spetsi järgse temperatuuriga (auto looditud pinnal), kui ka järgmisel hommikul täiesti külmalt(auto looditud pinnal). Lõplike kontrollmõõtmisi ma ei ole tahtnud tõstukil teha. Kipub teinekord siia või sinna nina vähe rohkem rippuma. Ikka valgustatud kanalis ja auto sõiduasendis täielikult.
Jah, nõuab aega ja natukene rohkem ilmselt ka jebimist, kuid saab kindlasti õige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.01.19 18:23 Tsiteeri


Nagu näha, siis on aeg ka selles teemas edasi läinud.

Teeme nüüd ühe asja selgeks, need kes siin oma p*rses vanakooli turbiini jõul edasi liikuvate kastidega läksid ja lootsid, et täielik läbipesu, ehk siis nn. "dünaamiline" aitab teie kasti korda teha - think again before wining!
Teine tore kontingent on tegijad, kes ei tea, mida kasti üldse valadagi ja on nõus teflon based õli asemele tavalist ATFi kasvõi toppima ja sobivaks nimetama - ka selliseid nähtud.

Prj võiks näiteks laias laastus aasta öelda, millest alates toodetud masinatega poleks nagu mõistlik "dünaamilise" jutt enam üldse suhu võtta, sest kahjuks see nüüdisaegsem kontingent ei tee millelgi väga vahet enam, mis nende autot edasi liigutab ja mis tehnoloogia siis käike vahetab :(. Ehk vast seda teatakse, mis aasta neil auto tootmise näol tehnilises passis on :D. Mina pole põhimõtteliselt enam viitsinud sellistes teemades diskuteerida, kus algusest peale lõhnab selle järgi, kus omanik sõidab ringi c6ga, millel r6 naha vahel, sest nii oli kuulutuses kirjas autot ostes :(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 21.01.19 22:28 Tsiteeri


Keegi teab, palju niisama välja lastes multitronicul vana õli kätte saab? Ja palju manuali järgi kastis olev kogus olema peaks?


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi.omanik
huviline



Registreerunud 19.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.19 13:54 Tsiteeri
Õlikogus



Pole küll kunagi ise õlivahetuse juures seisnud ega täpselt õlikogust mõõtnud, aga ma tean seda, et Forsis Multitronicu õli vahetades (A4 B8 2.0TDI) oli arve peal 6.6L eest käigukastiõli. Ehk ta mingi 6L kati võiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.01.19 15:43 Tsiteeri


Multitronicul saab ka valdava enamuse kätte. Ei näe mingit mõtet seal midagi läbi pesta.
Multitronicule mingite dünaamikate tegemine on pmst. sama nagu mootorit iga kord läbipesuõliga igaks juhuks läbi pesta õlivahetusel, et äkki jäi kuskile midagi sisse.
See % on lihtsalt kogu hulgast piisavalt väike, et see ei mõjuta mitte midagi.

Läbipesuga õlivahetusest on mõtet rääkida ainult 5HP/6HP/8HP puhul ja kui kastil on õli normaalselt vahetatud iga 60k tagant, siis ei ole sealgi seda mitte mingit mõtet teha.
Recro näiteks üldse keelab sellise tegevuse ja ütlevad, et kui kastil on mingisugune suurem viga küljes juba, siis on see nagunii maha visatud raha, kui tase vähegi normis on ja emulsiooni sees pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 22.01.19 16:39 Tsiteeri


+1 arvamus.
Mul on filtrivahetusest vs óli läbipesu hetk, kasti póhja magnetitest ja pôhja pingutamisest ka oma arvamus, aga ma ei hakka seda teemat raamist välja viima rohkem. Mu arvamus ei pruugi kôikide elementide juures ka lôputult óige olla.

Teemaalgatajale ka vastan. Vii oma auto töökotta, kus mehed teevad südamega tööd ja lase see óli manuaalse protsessiga vanakooli moodi vahetada. Üle lastud välba korral tuleks kord veel välja lasta ja siis uue filtriga kokku panna.

Huvitav oleks tegelikult siia saada populaarsete kastiremontijate ja dünaamilise ólivahetuse pakkujate kommentaarid ka kórvale. Ma tean, et te siin olete ja loete.
Et mida siis välismaa messidel ja koolitustel raha eest ópetatakse ja millist arvamust peale seda omatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.19 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
+1 arvamus.
Mul on filtrivahetusest vs óli läbipesu hetk, kasti póhja magnetitest ja pôhja pingutamisest ka oma arvamus, aga ma ei hakka seda teemat raamist välja viima rohkem. Mu arvamus ei pruugi kôikide elementide juures ka lôputult óige olla.

Teemaalgatajale ka vastan. Vii oma auto töökotta, kus mehed teevad südamega tööd ja lase see óli manuaalse protsessiga vanakooli moodi vahetada. Üle lastud välba korral tuleks kord veel välja lasta ja siis uue filtriga kokku panna.

Huvitav oleks tegelikult siia saada populaarsete kastiremontijate ja dünaamilise ólivahetuse pakkujate kommentaarid ka kórvale. Ma tean, et te siin olete ja loete.
Et mida siis välismaa messidel ja koolitustel raha eest ópetatakse ja millist arvamust peale seda omatakse?


Selgita foorumi lugejatele täpsemalt, et kas sinu probleem oli just dünaamilises vahetuses või mingi asutuse teostatud kehv töö?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.19 19:56 Tsiteeri


Head lugemist:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177208&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.01.19 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Head lugemist:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177208&page=1


Näedsa, mis selgub - raske uskuda, et masuurik, sa ise ise pole elus pettunud kommunist. Ja topid oma si...tta kogemust (Hõbenoolega) igasse teemasse, kus kähegi sõna "automaatkast" sisaldub. (ühest korrast jäi väheks?)

Ja jätad mulje, nagu pärast kastiremonti neil 4käigulistel kasutasid vana õli edasi. (või, mida sa seal üldse remontisid?)

.....

Aga teemasse ka - kas keegi sai aru teemaalgataja küsimusest nii, et kui kast on pekkis, siis kas täielik õlivahetus aitab teda korda teha???

Mina ei saanud. (sest loomulikult ei aita, aga see ju ei puutu ju praegu teemasse?)

Kastid on mõeldud töötama korraliku õliga ja selge see, et ajaga õli omadused halvenevad.
KUI kastiga veel collateral damaget pole juhtunud, siis miks ma ei või kogu seda õli ära vahetada?
Ma olen seda oma autodel teinud juba siis, kui see "dünaamiline" Eestis veel moeski ei olnud ja polnud vendadel ka vastavaid aparaate. (mina tegin vanakooli meetodil, lehtri, ämbri ja läbipaistva voolikuga, see oli vast 15a tagasi)

Kuna täna see dünaamiline õlivahetus on mingi moesõna, siis kas peaksin seda kooris teiste "tegijatega" seda sõimama?
Ei.

Moesõnad on Eestis lisaks dünaamilisele ka "coiloverid" (halloo - soola sees sõitval igapäevapereautol???), "tagasihoidlikud 1 bar" (turbo kohta), "viskasin värvi selga" jne jne, sõu uat, las igaüks teeb oma autoga, mis tahab, mind see üsna vähe segab.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 26.01.19 13:20 Tsiteeri


Ma vaagisin mõned kuud, kas teha dünaamiline või mitte. Külmade ilmadega hakkas külma kastiga enne seismajäämist jõnksu tegema ja turbiini lukustumise hetkel käis kerge kumin. Lõpuks võtsin julguse kokku ja panin Hõbenoolde aja. Jäi jutt, et teevad diagnostika ja pärast seda saan otsustada, kas teeme õlivahetuse või mitte. Kuna diagnost oli edukas, siis otsustasin asjaga lõpuni minna. Hõbenool ütles, et võib ja ei või paremaks minna, seda teadsin ise juba ette ka.

Minu puhul selgus, et liiter õli oli puudu (tõenäoliselt keti- ja/või plokikaante vahetusest). Vana õli värvi kohta polnud meeles küsida, aga vaevalt seda hiljuti vahetatud oli. Juba Hõbenoolest ära sõites oli kast sujuvam. Külmaga ei kumise ja jõnks on ka vist kadunud.

Ma arvan, et kui mõistusega asjale läheneda, pole sellel dünaamilisel häda midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.19 13:40 Tsiteeri


Amatöörid. Õlitaset on vaja hooldustegevuste käigus kontrollida ca 30 000 tagant ja õli max vanus 8 aastat / 80-120000km ZF osas. Kõige olulisem on filter. Sisse jääv õli on pusside jorin. Kõik. See nõks "kadus", sest õlitase viidi normi (kui viidi!) ja adaptsioonid võeti maha. Nagu öeldi: lollidelt on vaja raha ära võtta. Lähete juuksurisse siis laske dünaamiline soeng teha. :D


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 26.01.19 13:47 Tsiteeri


Nóus.

Kui 1. korda vahetus tehtud, siis edasine välp ilmselt on okei sättida 60k. Eks aastaid ka on móistlik jälgida, kui auto tóesti vähe sôidab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 26.01.19 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Amatöörid. Õlitaset on vaja hooldustegevuste käigus kontrollida ca 30 000 tagant ja õli max vanus 8 aastat / 80-120000km. Kõige olulisem on filter. Sisse jääv õli on pusside jorin. Kõik. See nõks "kadus", sest õlitase viidi normi (kui viidi!) ja adaptsioonid võeti maha. Nagu öeldi: lollidelt on vaja raha ära võtta. Lähete juuksurisse siis laske dünaamiline soeng teha. :D


Mis kuradi vahet seal on, kas ma vahetan "tavaliselt" mitu korda, et värv normaalseks muutuks või teen seda "dünaamiliselt" ühe korra? Järjekordselt suurepärane argumentatsioon "Sisse jääv õli on pusside jorin. Kõik." tl470487, oleks tore, kui sa vaevuksid oma sarkasmist nõretavaid väiteid põhjendama. Praegu tundub järjekordne vaimuhaige sonimine.

Kuna mul auto ajalugu puudub, siis tegin eelduse, et kastiõli pole mitte kunagi vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.19 13:54 Tsiteeri


Korduvalt, korduvalt, korduvalt on selgitatud ja arutatud ning põhjendatud miks on selline õli vahetamise metoodika vaenulik. Mõnuga tarbin sarkasmi nende peal, kes ise on justkui vaimuhaiged ja ignoreerivad reaalset maailma. :D:D:D


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 26.01.19 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Korduvalt, korduvalt, korduvalt on selgitatud ja arutatud ning põhjendatud miks on selline õli vahetamise metoodika vaenulik. Mõnuga tarbin sarkasmi nende peal, kes ise on justkui vaimuhaiged ja ignoreerivad reaalset maailma. :D:D:D


Aga ole mees ja pane mõni link, et oleks siis lõplikult selge. Ole ükskord kasulik ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]