kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 05.01.19 19:36
|
|
|
A4 B5 2.5tdi kastiprobleem
Tekkis probleem automaatkastiga. Parklast välja sõites ei vahetanud kast üle 2. käigu. Panin manuaalselt 3nda peale, millepeale kast proovis nagu
3ndale vahetada, aga lõi siis pauguga 2. peale tagasi ja läks avariisse. Jätsin auto seisma ja panin uuesti käima. Hakkasin sõitma ja sain kuskil 200m
sõidetud kui kast hakkas jõnksutama, viskas avariisse ja vedu kadus lõpuks. Uuesti seisma ja käima ja sai jälle 200m sõita. Rohkem ei hakanud retsima
kasti. Panin arvuti sappa ja sain järgnevad veakoodid:
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 35-00 - -
17114 - Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-10 - - - Intermittent
17118 - Gear 4: Incorrect Ratio
P0734 - 35-00 - -
17114 - Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-00 - -
Küsimus oleks, kas äkki võib olla midagi lihtsat viga või on kast otsas. Muidu vahetas kast ideaalselt käike ja oli igatpidi sujuv. Kastiõli sai
5000km tagasi vahetatud.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.01.19 05:38
|
|
|
Kui tahad ise tegeleda asjaga, keera põhi alt kastil ja kui leiad sealt metallitükke, on ketaste kopsik puruks. Siis hakka paari sotiga "uut" kasti
otsima, kuna korralik parandamine maksab üle b5 hitleri turuhinna.
https://goo.gl/images/Ea58ed
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 06.01.19 10:12
|
|
|
Kui kastis endas viga siis järgmist kindlasti otsima ei hakka vaid pigem teen manuaaliks. Saab ka sellega kütusekulu normaalsemaks. Kas neid vigu
võiks tekitada ka katkine turbiin ?
Igatahes käisin täna sõitmas. Kast toimib senikaua kui kasti temp 40 juurde jõuab siis viskab avariisse ja 2 viga sisse. Selle turbiini oma ja 4nda
käigu oma.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 06.01.19 11:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaspar424
Saab ka sellega kütusekulu normaalsemaks. |
Ma sellele liiga suuri ootusi ja lootusi ei paneks.
|
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 06.01.19 12:31
|
|
|
No praeguse hetkeni oli maanteel kulu 8-8.5 . Kõik alla selle oleks juba hea.
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 06.01.19 12:53
|
|
|
Auto alla vaadates ei paistnud, et lekiks aga nüüd sai tõstukile ja kogu auto põhja alt õline. Täpset asukohta ei oska öelda kust tulnud, aga
hammasvöö ja sealt ümbert kõige õlisem.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.01.19 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaspar424
No praeguse hetkeni oli maanteel kulu 8-8.5 . Kõik alla selle oleks juba hea. |
132kw B6 Quattro manuaalina võtab näiteks 6.5-7 mnt peal keskmiselt, seega võiks alla saada küll liitri-pooleist. Vaevalt B5 oluliselt kehvema
aerodünaamikaga on, kui B6.
|
|
|
|
|