Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A3 1,8 TFSI ketiprobleem (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5980)
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.18 07:43 Tsiteeri
A3 1,8 TFSI ketiprobleem



Selline kysimus targematele,et auto toimis ilusti kuni seisis paar-kolm päeva. Siis sõitma hakates tundus,et nagu oleks turbo järelt ära ning minek palju nõrgem. Mootorituli põles ja kuna kohe sellele tähelepanu ei pööranud (aegajalt on vilkunud ja näitanud lambdaga miskit,tüüpviga nagu diagnostik väitis) siis mõned päevad sõites linnas läks mootor palju nõrgemaks ja käivitus pikalt ja nüüd veareziimil. Veakood p0016 väntvõlli andur. Diagnostikas aga mootori häält kuulates tundub ,et ketiga midagi,klõbiseb ja väriseb. Kett vahetatud Audis 130000 tagasi. Kas on point vahetatada see andur või kuidas kontrollida ketti. Kas keti eluiga ei peaks olema pikem? Tänud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 31.12.18 08:08 Tsiteeri


Kui on 130000 tagasi vahetatud, siin kohapeal longlife sõidetud, siis isegi pikalt saanud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 31.12.18 08:13 Tsiteeri


Mis on täispikk veakood? Selline või?

Kood:
16400/P0016/000022 - Bank 1: Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.18 08:24 Tsiteeri


Boschi diagnostikas anti paber kus ainult
P0171 bank 1 system too lean
P0016 crankshaft position sensor (bank 1,sensor A) correlation


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 31.12.18 08:27 Tsiteeri


Kirjeldatud mehhaaniliste sümptomite juures viitab korrelatsiooni viga siiski asjaolule, et kett on veninud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.18 08:37 Tsiteeri


Kas võib olla ka lihtsalt sünkroon paigast ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.18 11:03 Tsiteeri


Ongi sünkroon paigast ära kui kett on veninud ja mõned hamba üle visanud. Seda venimist on väga lihtne kontrollida. selle jaoks on otsakaanes kummikork mille taga on ketipinguti. Vaatad palju pinguti on välja tulnud ja saad teada palju kett veninud on. Aga kuna sul on juba viga ka sees siis pole enam mõtet kontrollida ka, kohe lahti võtta ja kett vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 31.12.18 14:52 Tsiteeri


Kuidas kontrollida -> https://www.youtube.com/watch?v=G65J1aEszyc


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.12.18 19:35 Tsiteeri


Kett, pinguti ja tallad kõik vahetusse ja autoga mitte sõita, vastasel juhul hakkad uut mootorit otsima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.19 09:16 Tsiteeri


Pilt selge. Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.19 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kett, pinguti ja tallad kõik vahetusse ja autoga mitte sõita, vastasel juhul hakkad uut mootorit otsima.

Miks uut mootorit vaja on? Klappe annab ju vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 03.01.19 18:30 Tsiteeri


Noh .. on juhtunud kus murrab klapipea varre küljest ära ning on surutud plokikaane sisse millele omakorda kolb senikaua pähe paugutab kuniks keps lahkub tööpostilt.

Absoluutselt kõik on võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.01.19 23:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silverpm
Noh .. on juhtunud kus murrab klapipea varre küljest ära ning on surutud plokikaane sisse millele omakorda kolb senikaua pähe paugutab kuniks keps lahkub tööpostilt.

Absoluutselt kõik on võimalik.

+1

Oleneb mis kiirusel lahkub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.19 18:58 Tsiteeri


Murphy järgi annab alati hullemini minna,kuna auto jäi sõidust mõneks päevaks seisma ja kui oli lepitud aeg viia remonti u. 500m nii enam käima ei läinudki. Puksiir järgi ja hiljem keti vahetamise järel selgus,et kolvidel kriimud ja ka klapid kõverad ehk käivitamisel kett yle kahe hamba. Kett muidugi veninud ka ca.2cm. Nüüd siis kaane remont ees. Mida peaks valmis varuma? Nagu aru saan nii ventiilid (16tk) uued poldid,tihendid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 05.01.19 21:30 Tsiteeri


Nookurid võivad ka puruks olla


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.19 12:45 Tsiteeri


Kolvid mustad ja paksu põlenud õli kõik kohad täis,ime,et yldse liikuski. Omal 2 aastat ja vahetatud õli u.1000km peal. Oleks aimanud oleks varem lahti kakkunud,nüüd 8 ventiili vahetusse,puhastus ja kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.19 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bailando
Kolvid mustad ja paksu põlenud õli kõik kohad täis,ime,et yldse liikuski. Omal 2 aastat ja vahetatud õli u.1000km peal. Oleks aimanud oleks varem lahti kakkunud,nüüd 8 ventiili vahetusse,puhastus ja kokku.


Oled sa kindel, et kolvigrupp ei vaja vahetust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.19 14:23 Tsiteeri


Kui aus olla siis isegi vahetaks aga kõie hullemas seisus pole,vaja veidi kõvemat puhastust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.01.19 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bailando
Murphy järgi annab alati hullemini minna,kuna auto jäi sõidust mõneks päevaks seisma ja kui oli lepitud aeg viia remonti u. 500m nii enam käima ei läinudki. Puksiir järgi ja hiljem keti vahetamise järel selgus,et kolvidel kriimud ja ka klapid kõverad ehk käivitamisel kett yle kahe hamba. Kett muidugi veninud ka ca.2cm. Nüüd siis kaane remont ees. Mida peaks valmis varuma? Nagu aru saan nii ventiilid (16tk) uued poldid,tihendid...


Kui on selline veakood juba mootoris sees, siis ei tohi käivitada ega sõita, sest kett on juba üle hüpanud! Ütlesin ju sulle autoga mitte sõita... A noh, eks rahakott õpetab.

Tsitaat:
Algselt postitas: bailando
Kui aus olla siis isegi vahetaks aga kõie hullemas seisus pole,vaja veidi kõvemat puhastust.

Ei ole vaja mitte puhastust vaid vahetust, sellel mootoril on ju kolbide/rõngaste probleem millest tingitud suur õlikulu.
Kui seda varem pole tehtud, siis on seda nüüd mõistlik teha, kui juba kaan pealt ära on.

Oleneb auto aastast muidugi, soovitan kontrollida VIN-i järgi, kas on õnnetu mootor või mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.19 05:16 Tsiteeri


Ei öeldud diagnostikas,et ei tohi. Öeldi,et suure tõenäösusega on kett veninud ja peaks ketiremondi ette võtma. Järgmine päev sõitsin remonti ja vaadati,kuulati ja leppisime aja. Seejärel auto seisis. Käivitasin mõned päevad hiljem,et viia remonti. Ja enam ei käivitunud. Õliprobleem hakkas 2008,mul 07


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.01.19 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bailando
Ei öeldud diagnostikas,et ei tohi. Öeldi,et suure tõenäösusega on kett veninud ja peaks ketiremondi ette võtma. Järgmine päev sõitsin remonti ja vaadati,kuulati ja leppisime aja. Seejärel auto seisis. Käivitasin mõned päevad hiljem,et viia remonti. Ja enam ei käivitunud. Õliprobleem hakkas 2008,mul 07

Siis ei olnud diagnostika pädev, väga lihtne.
Selle veaga ei tohi enam mootorit käivitada, punkt. Miks näed ju ise ka, sest sul vitsad käes.

Õliprobleem on kõigil kuni 2013-2014 aasta autodel.
Sinu oma kaasa arvatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 09.01.19 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bailando
Selline kysimus targematele,et auto toimis ilusti kuni seisis paar-kolm päeva.

Tsitaat:
Algselt postitas: bailando
Käivitasin mõned päevad hiljem,et viia remonti. Ja enam ei käivitunud.


Pingutid jooksevad pikema seismise peale õlist tühjaks ja käivituse hetkel ei täida oma funktsiooni, mis on eriti ohlik veninud keti puhul ja ei ole hea ka korras keti puhul. Kui on tagasivoolu klapp, siis võibolla tasuks seda ka kontrollida (tean, et osadel mootoritel ei pidavad seda klappi olemagi :o)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.19 17:54 Tsiteeri


Jep,vitsad käes ja nüüd loodan,et kokku pannes taas kõik toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.19 09:52 Tsiteeri


Võin raha vahele panna, et sellel "töökojal" pole ühtki nihikust täpsemat tööriista.
Silma järgi ei ütle, kas kolb on mõõdus või mitte.
Ei maksa ju nii palju see kolvikomplekt, et oleks mõtet 5000km pärast mootorit uuesti lahti võtta kolbide vahetuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.19 09:56 Tsiteeri


Õlikuluga on tegelikult ikka nii et see sai alguse mai kuus 2009 kui hakati tootma uue disainga kolbe. Sinnamaani oli 1,8 tsi mootorid õlisöömisest vabad. 2,0 tsi mootorid sündisid juba õlikuluga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]