Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 käigukasti õli lõhn salongis (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3636)
Swedox
huviline



Registreerunud 10.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.18 21:36 Tsiteeri
A6 C7 käigukasti õli lõhn salongis



Tere!

Olen värske A6 C7 3.0 tdi 180 kw omanik.

Ostsin auto 21 detsembril Hamburgist. Transiit numbreid tegema sõites märkasin, et foori taga seistes tuleb salongi spetsiifilist käigukasti õli lõhna ja seda tuleb salongi vent avadest. NB: LÕHN TULEB AINULT SIIS KUI AUTO PAIGAL SEISAB! Autol oli just vahetatud mehhatronika blokk ja müüa ütles et see lõhn kaob umbes 500 km pärast ära. Kuna diilid juba tehtud ja kiire kodumaale, siis vaid muigasin ja lootsin et asi nii ongi.
Sõitsin 2000 km koju ära aga midagi ei muutunud. Tõstsin auto üles, võtsin põhjakatted alt ära, et otsida leket, aga ei midagi, kusagil pole leket. Vastik atf õli ikka salongis kui olen sõitnud ja seisan foori taga või kui olen ummikus, sõidu ajal lõhna pole. Kast toimetab hästi, välja arvatud see, et külmast peast rakendub D peale pannes ilusti, aga kui mootor on soe, siis läheb umbes 2 sekundit liiga kaua ennem kui rakendub käik.
Milles võiks olla probleem?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 29.12.18 23:08 Tsiteeri


Tere.

Pole märgitud kas tegemist quattroga aga mootori järgi ütleks et jah quattro. Tegemist siis DSG kastiga.
Käigu lülitusel viide viitab kulunud hüdraulika(mehhatroonika) ploki osakonnale. Tasuks kindlasti lasta kusagil kontrollida õli olemust.
Tuleks võtta väike proov kontrolliks, kas õli on määrdunud või mis lõhnaga(kindlasti ei tohiks olla mõõdukas ega tugev põlemise hais), kärsanud õli viitab kannatada saanud sidurile see omakorda käigukasti remonti.

Miks käigukasti õli lõhn tuppa tungib, sest k.kasti tuulutus asub väga lähedal salongi ventileerimis taolistel avadel.


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.12.18 05:23 Tsiteeri


180kw ongi ainult Q ja kast on s-tronic. Kui tõesti mehhatroonika vahetati siis ilmselgelt ka õli. Võimalik, et jäeti adaptsioonid tegemata vms. Kas edaspidi või tagurpidi ei jõnksuta kergelt kohalt võttes?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Swedox
huviline



Registreerunud 10.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.18 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Tere.

Pole märgitud kas tegemist quattroga aga mootori järgi ütleks et jah quattro. Tegemist siis DSG kastiga.
Käigu lülitusel viide viitab kulunud hüdraulika(mehhatroonika) ploki osakonnale. Tasuks kindlasti lasta kusagil kontrollida õli olemust.
Tuleks võtta väike proov kontrolliks, kas õli on määrdunud või mis lõhnaga(kindlasti ei tohiks olla mõõdukas ega tugev põlemise hais), kärsanud õli viitab kannatada saanud sidurile see omakorda käigukasti remonti.

Miks käigukasti õli lõhn tuppa tungib, sest k.kasti tuulutus asub väga lähedal salongi ventileerimis taolistel avadel.



Tegemist jah Quattroga ja DSG kastiga. Käike vahetab auto väga sujuvalt, lihtsalt sooja mootoriga lülitub Drive natukese pikalt, ülejäänud käiguosa on sujuv. Mehhatroonika plokk just vahetatud, sellega koos ka kasti õli. Lõhn mis salongi tuleb ei ole kindlasti kärsakas, vaid lihtsalt see spetsiifiline atf lõhn mis sõõrmetesse ronib. Okei, kui see tuulutus seal asub, aga miks sealt see lõhn tuleb?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Swedox
huviline



Registreerunud 10.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.18 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
180kw ongi ainult Q ja kast on s-tronic. Kui tõesti mehhatroonika vahetati siis ilmselgelt ka õli. Võimalik, et jäeti adaptsioonid tegemata vms. Kas edaspidi või tagurpidi ei jõnksuta kergelt kohalt võttes?


Arve peal on kirjas, et justkui tehti adaptsioon. Mul oli autoostul sõber kaasas, kes töötab hõbenooles, temagi sai korduvalt sõita sellega teel tagasi koju ja ütles et käiguosa on ideaalne, ainult et ta ka ei oska seletada õli lõhna salongis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 30.12.18 08:54 Tsiteeri


Tavaline "remondi" järgne viga, käigukasti vedelikku liiga palju sisse surutud esiteks, teiseks, tuulutus valesti-vale kohapeal.


Vagrem Oü - audi-vw-seat-skoda diagnostika, elektritööd, remont ja hooldus 5072289
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Swedox
huviline



Registreerunud 10.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.18 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Tavaline "remondi" järgne viga, käigukasti vedelikku liiga palju sisse surutud esiteks, teiseks, tuulutus valesti-vale kohapeal.


Ma ise arvasin ka et järsku õli liiga palju sees, aga mis sa mõtled selle all, et tuulutus valesti vale kohapeal?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 30.12.18 10:35 Tsiteeri


Okei, et tavaline atf lõhn, mõtlesin et mingi riknenud õli lõhn, kuna see levib paremini. Ka mul on hõbenoole staa˛, ja sealt meenub et nendel kastidel oli hädaks sidur, hüdroplokk või solenoidid. Kui tehti adaptsiooni nullimine siis peaks ka vastav sõit toimuma pärast seda..


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.18 13:05 Tsiteeri


Seda lõhna peaks olema tunda ka kapoti alt.
Sarnane mure käis ka läbi sellest teemast: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=167967&page=6
Pigem tuleks üle vaadata igasugused muud õlilekked mootori poolelt. Kas klapikambrikaaned ja väljalaskekollektorid on pealt kuivad?

Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Miks käigukasti õli lõhn tuppa tungib, sest k.kasti tuulutus asub väga lähedal salongi ventileerimis taolistel avadel.

Salongi õhuvõtt on teisel pool tulemüüri, mis ei ole sugugi väga lähedal.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Swedox
huviline



Registreerunud 10.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.18 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Okei, et tavaline atf lõhn, mõtlesin et mingi riknenud õli lõhn, kuna see levib paremini. Ka mul on hõbenoole staa˛, ja sealt meenub et nendel kastidel oli hädaks sidur, hüdroplokk või solenoidid. Kui tehti adaptsiooni nullimine siis peaks ka vastav sõit toimuma pärast seda..


No eks ma suuna hübenoole poole võtma pean.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Swedox
huviline



Registreerunud 10.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.18 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Seda lõhna peaks olema tunda ka kapoti alt.
Sarnane mure käis ka läbi sellest teemast: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=167967&page=6
Pigem tuleks üle vaadata igasugused muud õlilekked mootori poolelt. Kas klapikambrikaaned ja väljalaskekollektorid on pealt kuivad?

Tsitaat:
Algselt postitas: inksuuuu
Miks käigukasti õli lõhn tuppa tungib, sest k.kasti tuulutus asub väga lähedal salongi ventileerimis taolistel avadel.

Salongi õhuvõtt on teisel pool tulemüüri, mis ei ole sugugi väga lähedal.


Seda lõhna annab tunda ka kapoti all, aga sellega on selline lugu et igakord ei ole seda kui auto foori taga on või kui ma seisma jään. Ma võin näiteks pool tallinnat läbi sõita nii et seda lõhna ei tule ja samas oli täna nii et sõitsin 5 km tööle ja seisma jäädes tuli see hais jälle salongi.
Pigem ei tasuks keskenduda mootori õi leketele, sest siin ei ole tegemist kärsakaga ja ma suudan mootori õli lõhnal ja atf õli lõhnal vahet teha. Peegliga vaatasin kõik kollede ümbert ja sumpsi üle, sealt ei leki midagi kuskilt.
Tänud lingi eest, uurin asja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 30.12.18 18:34 Tsiteeri


Endiselt panustan üle normi kasti määrdele.
Tuulutuse kohapealt, vahel pole ültse tagasi pandud, vahel vales positsioonis...mingitel ajajärkudel oli uuendus ka sellele tuulutuse torule.
Kui sõidujärgselt seisma jäädes haiseb siis 80% keegi kasti remontinud, 15% mõni pihusti leekseib läbi, 5%muu tavaline mootoriõlilekke hais mis neil risudel tüüpviga...


Vagrem Oü - audi-vw-seat-skoda diagnostika, elektritööd, remont ja hooldus 5072289
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.7% - SQL: 77.3%]