AmadeusBerlin1
huviline
Registreerunud 31.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,6 96a ; Bmw e39m 530 99a
|
postitati 28.12.18 16:08
|
|
|
96a a4b5 avant 2,8 142kw manuaal bensiin esivedu
Mure suur! Nimelt otsustas siis meie seni truu tõld kuskilt poolt otsad anda ja enda rähna teadmistega on minu pakkumised suht huupi kuid räägitakse
et siin grupeeringus pidavat üsna teravad pliiatsid olema - seega ehk Audijumalad on armulised ja viivad mind tarkadega kokku...
Ühesõnaga selline audi nautimine käis,et genekas lõpetas kõigepealt töölepingu ja siis suvatses tööd teha täitsa juhuslikult nii nagu talle
sobib..viimasel korral siis oli vist poolkaine peaga tööl,sest kord töötas ja siis jälle puhkas. Kui söidu ajal pöörded piirajasse ajasid siis ärkas
ka genekas üles. Kuid päeva lõpuks oli mingile osale sellest masinavärgist see tuuritamine ebasoodsalt ilmselt mõjunud,sest auto läheb ilusti
käima,käigudki lülituvad normaalselt aga vot vedu ei ole ei ette ega taha. Gaasi andes on pöörded normaalsed ja tahhokas näitab sama pilti nagu siia
kui auto päriselt liikus kah.
Ehk kellegil on ideid? Kas on siis krdi sidur või käigukast või mis krdima kepp on? Sai ka kõige sõber Googelmoogeliga nõu peetud aga sealt võid küll
tuumapommi valmistamise juhendid leida kuid Audi on seal tundmatu element,ainult krdi bemmi ja opeli eksperdid oskavad targutada stiilis a'la et äkki
bensiinipaagikork on umbes tra.
Vabandan siinkohal oma negatiivsuse ja frustratsiooni avaliku ja mõtlematu väljendamise eest aga kuivõrd kõikide eelduste kohaselt peaksin
mõttekaaslaste juures olema,siis suhtleme vabalt. Audimehed mõistavad üksteist,ma.usun.
Enivei,jään ootama teie nõuandeid,soovitusi,arvamusi ja kasvõi kriitikat!
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 28.12.18 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AmadeusBerlin1
Mure suur! Nimelt otsustas siis meie seni truu tõld kuskilt poolt otsad anda ja enda rähna teadmistega on minu pakkumised suht huupi kuid räägitakse
et siin grupeeringus pidavat üsna teravad pliiatsid olema - seega ehk Audijumalad on armulised ja viivad mind tarkadega kokku...
Ühesõnaga selline audi nautimine käis,et genekas lõpetas kõigepealt töölepingu ja siis suvatses tööd teha täitsa juhuslikult nii nagu talle
sobib..viimasel korral siis oli vist poolkaine peaga tööl,sest kord töötas ja siis jälle puhkas. Kui söidu ajal pöörded piirajasse ajasid siis ärkas
ka genekas üles. Kuid päeva lõpuks oli mingile osale sellest masinavärgist see tuuritamine ebasoodsalt ilmselt mõjunud,sest auto läheb ilusti
käima,käigudki lülituvad normaalselt aga vot vedu ei ole ei ette ega taha. Gaasi andes on pöörded normaalsed ja tahhokas näitab sama pilti nagu siia
kui auto päriselt liikus kah.
Ehk kellegil on ideid? Kas on siis krdi sidur või käigukast või mis krdima kepp on? Sai ka kõige sõber Googelmoogeliga nõu peetud aga sealt võid küll
tuumapommi valmistamise juhendid leida kuid Audi on seal tundmatu element,ainult krdi bemmi ja opeli eksperdid oskavad targutada stiilis a'la et äkki
bensiinipaagikork on umbes tra.
Vabandan siinkohal oma negatiivsuse ja frustratsiooni avaliku ja mõtlematu väljendamise eest aga kuivõrd kõikide eelduste kohaselt peaksin
mõttekaaslaste juures olema,siis suhtleme vabalt. Audimehed mõistavad üksteist,ma.usun.
Enivei,jään ootama teie nõuandeid,soovitusi,arvamusi ja kasvõi kriitikat! |
Kas käigu sisse panemisel ja siduri üles tõstmisel kostub mingeid hääli kusagilt ja kust? Kas kumbki veovõll pöörleb? Kui mootori käima paned ja käike
lülitada üritad, kas on mingit erinevust sellest, kui vajutad siduri alla ja kui ei vajuta?
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 28.12.18 18:39
|
|
|
Jou kui mootor käib aga ei liigu siis on viga ju veosüsteemis. Auto tõstukile ja uurima. Endal läks a6el 2.8Q tagumine veovõll lahti ja ei liikunud ta
kuhugi. quattro vot.
Endal pole ühtegi poolevedust Audit olnud seega täpselt ei tea mis viga võib olla. Forss saab kindlasti diagnostikaga aidata.
Anna siis teada mis viga oli. Loodetavasti on lihtsam remont.
|
|
|
|
AmadeusBerlin1
huviline
Registreerunud 31.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,6 96a ; Bmw e39m 530 99a
|
postitati 29.12.18 01:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: AmadeusBerlin1
Mure suur! Nimelt otsustas siis meie seni truu tõld kuskilt poolt otsad anda ja enda rähna teadmistega on minu pakkumised suht huupi kuid räägitakse
et siin grupeeringus pidavat üsna teravad pliiatsid olema - seega ehk Audijumalad on armulised ja viivad mind tarkadega kokku...
Ühesõnaga selline audi nautimine käis,et genekas lõpetas kõigepealt töölepingu ja siis suvatses tööd teha täitsa juhuslikult nii nagu talle
sobib..viimasel korral siis oli vist poolkaine peaga tööl,sest kord töötas ja siis jälle puhkas. Kui söidu ajal pöörded piirajasse ajasid siis ärkas
ka genekas üles. Kuid päeva lõpuks oli mingile osale sellest masinavärgist see tuuritamine ebasoodsalt ilmselt mõjunud,sest auto läheb ilusti
käima,käigudki lülituvad normaalselt aga vot vedu ei ole ei ette ega taha. Gaasi andes on pöörded normaalsed ja tahhokas näitab sama pilti nagu siia
kui auto päriselt liikus kah.
Ehk kellegil on ideid? Kas on siis krdi sidur või käigukast või mis krdima kepp on? Sai ka kõige sõber Googelmoogeliga nõu peetud aga sealt võid küll
tuumapommi valmistamise juhendid leida kuid Audi on seal tundmatu element,ainult krdi bemmi ja opeli eksperdid oskavad targutada stiilis a'la et äkki
bensiinipaagikork on umbes tra.
Vabandan siinkohal oma negatiivsuse ja frustratsiooni avaliku ja mõtlematu väljendamise eest aga kuivõrd kõikide eelduste kohaselt peaksin
mõttekaaslaste juures olema,siis suhtleme vabalt. Audimehed mõistavad üksteist,ma.usun.
Enivei,jään ootama teie nõuandeid,soovitusi,arvamusi ja kasvõi kriitikat! |
Kas käigu sisse panemisel ja siduri üles tõstmisel kostub mingeid hääli kusagilt ja kust? Kas kumbki veovõll pöörleb? Kui mootori käima paned ja käike
lülitada üritad, kas on mingit erinevust sellest, kui vajutad siduri alla ja kui ei vajuta? |
Kusjuures ei ole mingit hääli,krõbinaid ega kolinaid ja mootor käib ühtlaselt nii käikudega kui ilma. Veovõlli pöörlemise kohta ei oska hetkel
öelda,ple vaadanud. Auto juurde saan siis vaatan üle.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.12.18 09:22
|
|
|
Kas vea teada saamisel lähed ise auto alla ja teed käed õliseks ning auto korda või läheb kusagile remondikohta?
|
|
|
AmadeusBerlin1
huviline
Registreerunud 31.01.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,6 96a ; Bmw e39m 530 99a
|
postitati 29.12.18 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas vea teada saamisel lähed ise auto alla ja teed käed õliseks ning auto korda või läheb kusagile remondikohta? |
Lähtun ikka põhimõttest - ise tehtud,hästi tehtud. Olgugi et teadmisi napib olen piisava uurimistööga siiamaani kõik tehtud saanud. Jama on muidugi
see,et ilma piisava kogemusteta kulub mul umbes kaks korda rohkem aega tööde tegemisega kui neil meestel kes asja jagavad 
Isetegemisel on vähemalt seegi südamerahu,et tead mis on hästi tehtud ja mis natuke sitasti
|
|
|
|