rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 25.12.18 16:02
|
|
|
C7 kojamehed külmunud
Ilusaid lumiseid pühi!
Minul esimene talv Audi A6 C7 roolis ja ebameeldivaks üllatuseks on juba väga väikese miinuskraadiga sõites kojamehed pidevalt ära külmunud. Koha peal
tiksudes veel enamvähem sulavad ära aga juba linnakiirusel sõites ei pühi enam midagi. Probleem selles et nullasendis on nad kapoti ääre all nii
peidus et klaasisoojus nendeni ei jõua. Originaal raamita kojamehed küljes, pole küll uued aga plusskraadidega pühivad väga hästi.
Kuidas teistel kogemused ja kas on mingit nippi või soovitust kuidas nägemise talvel paremaks saaks?
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 25.12.18 16:30
|
|
|
Äkki siis ikka liiga väsinud? Mul aasta vanad ja töötavad pretensioonideta
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 25.12.18 18:08
|
|
|
Tulemüüri ja kapoti vaheline tihend vöta ära
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.18 22:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rene162
Probleem selles et nullasendis on nad kapoti ääre all nii peidus et klaasisoojus nendeni ei jõua. Originaal raamita kojamehed küljes, pole küll uued
aga plusskraadidega pühivad väga hästi.
Kuidas teistel kogemused ja kas on mingit nippi või soovitust kuidas nägemise talvel paremaks saaks? |
Klaasi allservas on sellel autol õhukanalid, seega kojamehed istuvad kenasti soojas alas. Mis seaded sul kliimapaneelil on? Minul "Auto" ja ei
kurda.
Üldiselt sajusem ilm, soe esiklaas ja jäätuv vedelik klaasi allosas kojameestel on suhteliselt tavaline pähkel iga autoga.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 26.12.18 08:34
|
|
|
Mul ka kliimaseaded "auto" peal pidevalt aga no täitsa külmuvad klaasi külge kinni.
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Äkki siis ikka liiga väsinud? Mul aasta vanad ja töötavad pretensioonideta |
Peab uued panema igaks juhuks aga samas külmumise vastu see ei saa ju aidata
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 26.12.18 10:53
|
|
|
Mul pole nii uus auto, küll aga samaoodi raamita originaal kojamehed ja eelnevatel talvedel pole probleemi olnud, see talv külmuvad kogu aeg
jääkamakad külge ja jube kalgiks lähevad. Olen alati esindusest originaalid ostnud aga seekord on nad väga kiiresti nagu aeguma hakanud. Grafiidikihti
ka erilist peal enam pole, sest teevad kõva häält vahepeal. See kiht ilmselt ei laseks niipalju külge külmuda veel. Tellisin prooviks teise firma
omad, eks paista, kas muutub paremaks.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 03.01.19 00:23
|
|
|
C7 - uus esiklaas ja raamita kojamehed (originaalid esinduses paigaldatud 2018 sügis):
Kui Webastoga auto enne sõitu soojaks lasta, siis kojamehed sõidu vältel täiesti OK.
Kui aga olen unustanud webasto panna ja/või auto veidi külmem, siis jah pühivad laiguliselt (veidi jääd ikka külmunud kinni kojameestele - ei taha
väga toksida ega väänata ka jääst puhtaks).
EDIT:
Ei aita ka webasto alati. Eile õhtul ja tänased sõidud pühkisid kojamehed ikka laiguliselt (kuigi kojamees ise nagu jääst puhas ja kumm pehme) -
kojameeste lõppasendist tagasi tulles jääb mõlemal kojamehel keskel pühkimata osa.
Kliima on kogu aeg seades "Auto".
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 03.01.19 06:40
|
|
|
Ehk on varred liiga alla serva reguleeritud?
Note
Every 2nd time the wiper motor is switched off, it moves the wiper arms slightly past the end position, which ensures that the lip of the wiper blade
is tipped the other way.
The wiper motor moves the wiper arms down beyond their end position and then back up slightly to do this. Do not adjust the wiper crank while the
wiper arms are in this raised position.
Instead, carry out adjustment or checks only after the wiper motor has moved the wiper arms directly to their normal park position (not raised); if
necessary let wipers carry out another “touch wipe”.
– Switch off ignition.
– Fit wiper arm with wiper blade attached to wiper shaft.
– Align tips of wiper blades -2- with cowl panel trim -3- at bottom edge of windscreen -1-:
l Dimension right blade -a- = 25 + 10 mm
l Dimension left blade -b- = 15 + 10 mm
Toomas
|
|
|
|
rene162
klubiliige
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7
|
postitati 04.01.19 09:03
|
|
|
Silma järgi liiga all ei ole, võrdsel joonel istuvad nullasendis ja kõige ülemises asendis on ilusti paralleelselt akna äärega. Ei tahaks seda asendit
ära muuta. Uusi luudasid pole veel jõudnud hankida/proovida.
Mul sama et kui geroga enne sõitmist salong soojaks lasta siis on klaas puhas ja kojamehed ka sulanud ning pühivad puhtalt, sõidu ajal külmuvad ära.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.01.19 11:00
|
|
|
Miinuskraadidega sõites ja märga klaasi pühkides külmuvad ära kõik kojamehed. Isegi vene ajal külmusid, edaspidi külmuvad ka. Kõige paremini aitab
selle vastu soojale maale kolimine.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 04.01.19 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wtf_
EDIT:
Ei aita ka webasto alati. Eile õhtul ja tänased sõidud pühkisid kojamehed ikka laiguliselt (kuigi kojamees ise nagu jääst puhas ja kumm pehme) -
kojameeste lõppasendist tagasi tulles jääb mõlemal kojamehel keskel pühkimata osa.
Kliima on kogu aeg seades "Auto". |
Keskel pühkimata osa tekib siis, kui liigend varre ja harja vahel ära jäätub.
Ostsin just Denso harjad ja need ei kõlba küll kuhugi. Meeletult valjult põristavad klaasipidi, kui veidikenegi miinus kraad on. Jäätumist tundub
vähem olevat aga lahti sellest ilmselt ei saagi jah.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 29.01.19 16:28
|
|
|
Lasin esinduses originaalid ära vahetada, sest kõrvalistujapoolne ülemine äär ei pühkinud enam hästi.
Kohe jäätusid kojamehed ära... Ei tea kas esinduses siis ei pannda tehaseoriginaale?
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.19 19:31
|
|
|
Kas tehaseoriginaalidega lubatakse, et ei külmu?
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.19 19:36
|
|
|
Kas poes füüsikat ei müüda enam?
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 29.01.19 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Miinuskraadidega sõites ja märga klaasi pühkides külmuvad ära kõik kojamehed. Isegi vene ajal külmusid, edaspidi külmuvad ka. Kõige paremini aitab
selle vastu soojale maale kolimine. |
+1
samas
"MägiAivar" määris kojamehed silikooniga kokku, et vesi vahele ei läheks. Toimib, olen ise ka sama lahendust kasutanud.
Muidugi kui oled käpard siis on esiklaas silikooni täis ja nähtavus null. Määrite siis hoolikalt ikka.
Samas kasutan -36*C aknapesuvedelikku mitte seda suvist.
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 30.01.19 06:58
|
|
|
5+ aastat tagasi ma nülisin raamita kojamehi, kuna need jäätusid -5 ja lumesaju korral alati ära.
Nüüd millegi pärast kasutan kõikidel enda autodel raamita kojamehi ja pole probleeme, mis ei laseks öösel magada. Eks ikka vahest tuleb kojamehi vastu
klaasi puhtaks klopsida aga see on nagu eelnevalt mainitud postitustes füüsika.
Ise kasutan Bosch AeroTwin luudasid.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 30.01.19 11:45
|
|
|
Ohhh ma elan ikka maal . Alles nüüd jõuab minuni info, et on olemas ka
sellised kojamehed - lume
kojamehed..
Äkki need siis ei külmu miinus kraadidega?
|
|
|
|