AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 08.12.18 07:04
|
|
|
A4 b7 2.0 103kw 2006 man.
Tere
Ehk on kuskil selle kohane teema juba olemas, ning ma lihtsalt ei oska otsida.
Igatahes, mure järgmine.
Teist korda järjest kaklen ülevaatusel heitgaasinormiga. Isegi ligilähedane pole Euro4 nõudele, kuskil 2,60 on keskmine, lubatud aga 1,5 ja
tehasepoolne näitab kapoti all 1.
Autol on hiljuti vahetatud vedelikud ja pool aastat tagasi vahetasin ära filtrid.
Ülevaatuspunktis kohapeal laba andes korraks viskab väga õrna pahmaka välja, kuid peale seda on visuaalselt täitsa puhas, ei tossa, kuigi tahmasus
vist ei mängi suurimat rolli?
Olen lasknud teha pihustitele diagnostika, dpf tundub justkui ka küljes veel olevat, kuid kuna ostsin auto umbkaudselt aasta tagasi, ei tea, kas on
äkki varasemalt tühjaks tehtud või midagi.
Kas tõesti on ainus variant saata auto töökotta reaalselt kõike kontrollima, või oskab keegi anda mingeid näpunäiteid või omast kogemusest midagi?
Lisaks veel juurde et kütusekulu on veidi suurem kui ma lootsin, keskmiselt sinna 6-7 kanti. 5/6 käiguga 90ga maantel sõites alla 6,4 ei saa.
Ette tänades
|
|
|
alias
huviline
Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 '07 2.0tdi
|
postitati 08.12.18 11:27
|
|
|
Tuginedes isiklikele kogemustele ja omades sama mootorit, siis
DPF eemaldamine (kui korralikult teostatud) ei tohiks tahmasuse testi mõjutada.
Omal eemaldatud ja välja kodeeritud.
Käesoleva aasta alguses tehtud ülevaatusel hetigaaside kohta null kobinat.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.12.18 17:02
|
|
|
Palju on masinal läbisõitu, kas arvutiga mootori näitusid on keegi piilunud?
Kui vana on hammasrihm ja kas keegi on kunagi ka pihusteid reaalselt reguleerinud?
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 08.12.18 18:54
|
|
|
Tõenäoliselt seal pole mingit tahmafiltrit enam, asja mõte ju ongi kinni püüda need osakesed.
2.0Tdi pihusteid vist stendida ei saa, vähemalt mõnda aega tagasi ei saanud. Kui arvutiga lihtsalt käiguühtlust vaadata, siis see näitab pigem
pihustite omavahelist erinevust. Kui kõik neli ühtemoodi "kusevad", siis võivad näidud ilusad ühtlased olla. Võib ka mingi õhusüsteemi viga olla,
aga see vast annaks ka sõidu ajal tunda.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 09.12.18 07:08
|
|
|
Sain infot, masin on tehasest veerenud 2005 aasta lõpul (seda leidsin VIN koodi järgi internetaariumist, mitte MNT lehelt), vahetult enne EURO4 nõue
jõustumist, kuid esmane regamine on 2006 mistõttu on pandud EURO4.
Tehasest tulnud ilma DPF-ita, eilsest vestlusest kunagise omanikuga, kes auto Eestisse tõi, sain teada et katt on seest tühi.
Läbisõidu kohta ma valetama hetkel peast ei hakka. midagi 300 000 kanti oli ehk. Arvutiga olen ise vaadanud pihusteid ja lasin vaadata ka töökojas.
Pihustite koha pealt, et kunagi on neid kontrollitud ja niiöelda hooldatud (tihendid jms). Hammasrihma vahetuseni on veel aega. Masin ei tahma.
Stendimise koha pealt, või eksida aga lugesin siitsamast foorumist kusagilt et Siemensi omasid ei saa stendida ainult. Õhusüsteemi viga... ma ei tea,
õhu puuduses peaks justkui gaasi andes tomama? Filtrid on vahetatud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.12.18 09:01
|
|
|
Võiksid teha tahmakontrolli mõnes teises ülevaatuspunktis. Võimalik, et enne sind puhus mõni masin aparaadi tuhka täis
Tahmafiltriga 2.0TDI B7 on samuti EURO4 heitmenormiga.
Kas sul on 8V või 16V mootor?
Bosch või Siemens-VDO pihustid? 8V on Bosch, 16V peal on sõltuvalt mootori koodist mõlemat. Stendida saab mõlemaid, Siemensi PD stendi Eestist ei
leia.
Mina pihustitele ei panustaks. Kehv PD ei hakka musta ajama. Pigem valge/sinine suits esmajoones.
Arvutiga tuleks veits ringi sõita. Rõhulekked, turbo seisukord? Äkki leidub mõni kallihinnalise takistiga"Tjuuningbox" kuskil ahelas vms.
Korras 2.0TDI sõidab vabalt 4.7....5.5 kuluga maanteel.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 09.12.18 09:58
|
|
|
Mul punktis seal ikka korduvalt anti laba. Tulemus kord suurem, kord väiksem.Suurim oli 2,80 ja madalaim oli 2,50.
Amadeus, mõtlesid pigem et "tahmafiltrita 2.0TDI b7 on samuti EURO4 heitmenormiga"? Ei nori, vaid täpsustuseks küsin.
BLB mootor, peaks olema 16V juba. Pihustite osas jään vastuse võlgu. Musta ei ajagi välja, visuaalselt on suhteliselt puhas kõrgete pöörete ajal.
Paberil samuti kirjas, ei tossa.
Seda tšekki mul enam kahjuks alles pole. Kunagi varasemalt oli olnud PRJchip peal, mis aga on aastaid tagasi originaalsofti vastu välja vahetatud,
muud justkui ei tohiks olla.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.12.18 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresE
Amadeus, mõtlesid pigem et "tahmafiltrita 2.0TDI b7 on samuti EURO4 heitmenormiga"?
BLB mootor, peaks olema 16V juba. Pihustite osas jään vastuse võlgu. |
Euro 4 heitmenormi sünniaeg oli 01.2005. Põhimõtteliselt peaksid kõik peale seda kuupäeva toodetud masinad tagama vähemalt EURO 4 hetmenormi. Minu
endine B7 koos tehase tahmafiltriga oli samuti EURO4 s.t. mõtlesin ikka koos DPF-ga.
BLB on 16V ja peaks olema vana kooli Bosch elektromagnet solenoid pihustitega.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.12.18 11:02
|
|
|
Oli näiteks selline juhus ühe B6 2.0TDI Passatiga, et tahmafilter oli umbes, sai puhtaks põletatud VAS testriga ja järgmine päev oli uuesti umbes. Kui
õigesti mäletan, siis kohe peale põletust hakkas arvutiga vaadates tahmakogus uuesti kiiresti kasvama. Edasi seal midagi ei uuritud, tehti lihtsalt
tühjaks filter. Mingi aeg hiljem lonkas see auto kolme silindriga, üks pihusti oli läbi, ei mäleta palju aega mööda läks. Jutu mõte on lihtsalt see,
et pole võimatu korralik tahmamine, kuigi auto tundub normaalselt toimivat.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 08.01.19 22:58
|
|
|
Kas vigane pihusti tihend võib seda jama tekitada? Samas pole ma suuremat õlikulu märganud.
Külmast peast (ka suvel) viskab pahmaka heledat(sinakamat tüüpi pigem) suitsu välja ja külmadega mootor justkui töötab esimesed 5-10 sekundit
ebaühtlaselt. Soojast peast läheb käima veidi raskemini, kui võiks ja peaks.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 13.01.19 07:30
|
|
|
Lugesin kuskilt ka, et nukkvõlli kulumise võimalus on olemas, ning selle tõttu justkui ka ajastus nihkunud ? On võimaliks seda kuidagi kontrollida ka?
VCDS on olemas, aga nii spetsiifilisi oskusi mitte. Kui keegi hea ja tark oskab aidata, siis võiks mulle puust ja punaselt ja suurelt kirjutada
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.19 10:15
|
|
|
Jõudu
Mul endal b7 2.0dti 16v BRE ja selline asi märgitud(7GN = Emission standard EU4 DPF preparation) ehk siis kui lähed kabotti alla, kõrvalistuja tiiva
all siis seal on märgitud hõbedasele vin-koodi lehele EURO4 või siis EURO4+DPF. Nagu üleval pool mainitud, äkki keegi mingise vidina kuhugi vahele
pannud. Ajastut saad kontrollida engine/measuring block ja vist väli 004 ning neljas tulp(torsen value). Mul pärast rihma vahetust oli see -2,9 ning
ise sättisin selle 0.0 ning masin töötas pehmemalt ning käitus paremin. kuna mul on 2 nukvõlliga siis ma ei mäleta millise nuka pealt ta loeb seda aga
vist oli selle pealt mis on ühendatud kõrgsurve pumba külge. Kahte nuka on raskem keerata kui ühte(mainin igaksjuhuks kui tegema hakkad). Kunagi
keerasime ühte ühenukaga ja automaati ning autoomanik ütles et isegi kast hakkas teistmoodi käituma. Tal oli -9. Samas taskuks puhastada andureid,
äkki mõni andur must ja annab vale näidu või on katki ja ei anna vigast. Võta klapikambri kaan lahti ja viska pilk peale.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.02.19 10:36
|
|
|
16V mootoril seda nuka kulumise probleemi pole, nagu 8V-l. Mingis vanuses kulub muidugi kõik. Korralikult kulunud nukaga 8V mootoril on kuulda
popsuvat heli sisselaskest.
Tsitaat: | Algselt postitas: rsaar
kuna mul on 2 nukvõlliga siis ma ei mäleta millise nuka pealt ta loeb seda aga vist oli selle pealt mis on ühendatud kõrgsurve pumba külge. Kahte nuka
on raskem keerata kui ühte(mainin igaksjuhuks kui tegema hakkad). |
VCDSiga näed sisselaske nuka ajastust. Väljalase on vaja sisselaske järgi paika keerata.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.02.19 12:08
|
|
|
Kõik pidevalt räägivad, et peab nullis olema see torsiooninurk. Mina küll ühtegi ametlikku viidet pole näinud kuskil selle kohta remondijuhendis.
Rakistega käivad need rihmad peale ja kogu lugu, tavaliselt jääb siis kergelt miinusesse.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.02.19 12:44
|
|
|
Hammasrihma asenduse juhendis sellest tõesti juttu pole. Praktikas töötab see mootor kõige paremini just 0 ümber. Rakisekomplektiga vahetades satubki
ta umbes sinna auku. Rihm muidugi ajapikku pisut venib, seetõttu ideaalis võiks seda nuka ajastust näiteks poole välba pärast üle timmida.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.19 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
16V mootoril seda nuka kulumise probleemi pole, nagu 8V-l. Mingis vanuses kulub muidugi kõik. Korralikult kulunud nukaga 8V mootoril on kuulda
popsuvat heli sisselaskest.
Tsitaat: | Algselt postitas: rsaar
kuna mul on 2 nukvõlliga siis ma ei mäleta millise nuka pealt ta loeb seda aga vist oli selle pealt mis on ühendatud kõrgsurve pumba külge. Kahte nuka
on raskem keerata kui ühte(mainin igaksjuhuks kui tegema hakkad). |
VCDSiga näed sisselaske nuka ajastust. Väljalase on vaja sisselaske järgi paika keerata. |
Tänud täpsutamise eest . Mäletan jah et ühe nuka järgi keerad teise ka
paika kuna ainult ühte loetakse. Samas olen ma ka kuskil foorumis lugenud, et poole rihmavahetuse välba pealt võiks kontrollida, võib tiba muutuda
rihma venimise pärast. mulle endale tundub, et nende rakistega võib ka kergelt viga sisse tulla.
Teine asi võibolla mida taskuks teha on sisselase ära puhastada koos klapi pealstetega. See võib ka ju tiba mõjutada mootositööd. Ma suvel üritan sama
töö ette võtta.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 03.02.19 12:44
|
|
|
Palun ärge kirjutage mingit jama kui te midagi ei tea, muidu jälle keegi loeb foorumist, et nii peabki olema.. Lähtutakse ikka tehase juhendist ja
ainult nii ongi õige, mingit viga ei tule kuskilt kui õigesti teha. See nurk ei pea nullis olema!
|
|
|
rsaar
huviline
Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.19 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Palun ärge kirjutage mingit jama kui te midagi ei tea, muidu jälle keegi loeb foorumist, et nii peabki olema.. Lähtutakse ikka tehase juhendist ja
ainult nii ongi õige, mingit viga ei tule kuskilt kui õigesti teha. See nurk ei pea nullis olema! |
Võibolla tõesti ei pea null olema aga omast kogemusest 1.9tdi 8v(oli ennem -5 või rohkem) ja 2.0tdi 16v(-2,9) töötasid paremini ning vaiksemini kui
torsen on nullis.
Küsimus teema tegijale. Kuidas edeneb ning mida oled proovinud juba?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 10.02.19 06:18
|
|
|
Eales ei jää see nurk 3 kraadi mööda kui rakistega ÕIGESTI vahetada, ammugi veel 5 kraadi. Aga reaalne elu on jah selline, et enamusel neil on
rihmarattad markeriga täis joonistatud, ju siis pole olemas neid 15EUR rakiseid.
|
|
|
AndresE
huviline
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 10.07.19 03:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rsaar
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Palun ärge kirjutage mingit jama kui te midagi ei tea, muidu jälle keegi loeb foorumist, et nii peabki olema.. Lähtutakse ikka tehase juhendist ja
ainult nii ongi õige, mingit viga ei tule kuskilt kui õigesti teha. See nurk ei pea nullis olema! |
Võibolla tõesti ei pea null olema aga omast kogemusest 1.9tdi 8v(oli ennem -5 või rohkem) ja 2.0tdi 16v(-2,9) töötasid paremini ning vaiksemini kui
torsen on nullis.
Küsimus teema tegijale. Kuidas edeneb ning mida oled proovinud juba? |
Aitäh teema arenduse eest, minu jaoks on nurgad veidi liiga kõrge lennuga teema, veel...
Vahepeal olen tegelenud teise autoga, ning audiga pole väga midagi teinud peale sõitmise.
V157 klapp sai küll (näitas viga)vahetatud, ning nüüd on küttekulu siiski veidi väiksem, samuti sai mõned pisikesed õhulekked tuvastatud ja
kõrvaldatud. Torsion value näitab muidu -0,5.
Lähiajal läheb auto diislikeskusesse pihustite kontrolli. Huvi pärast lihtsalt niisama pihustite hindu vaadates pidin toolilt maha kukkuma. Ei teagi,
kas saab üldse probleemi lahendatud,
kui remont või varuosad auto hinnast kõrgemaks tõusevad.
|
|
|