Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Hooldusvahendite tootja (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4206)
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 02.12.18 17:16 Tsiteeri
Hooldusvahendite tootja



3.0TDI 165kw C6 hooldusaeg taas käes. Mis tootja filtreid kasutada? Õlifiltril hinnad näiteks 5-30€ (ei pea siinkohal oluliseks kõige odavamat kasutada). Kas Bosch tooted korralikult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.18 17:46 Tsiteeri


Kui jälle hooldusaeg käes siis vast samu asju mida eelmine kord kasutasid äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 02.12.18 17:51 Tsiteeri


Bosch / MAHLE / FRAM / MANN-FILTER


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 02.12.18 17:51 Tsiteeri


Ise kasutan enda autodel Mahle, Knecht ja Mann filtreid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 02.12.18 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
3.0TDI 165kw C6 hooldusaeg taas käes. Mis tootja filtreid kasutada? Õlifiltril hinnad näiteks 5-30€ (ei pea siinkohal oluliseks kõige odavamat kasutada). Kas Bosch tooted korralikult?


Kõige lihtsam ja õigem valik on ikka originaal, hind jääb samasse vahemikku ja on garanteeritud, et sobib sellele mudelile ja mootorile, millels leiutada jALGRATAST, KUI TOOTJA ON SELLE JUBA VALMIS TEINUD.

Siin näide V6 TDI filtritest: https://eladu.audi.ee:11443/search/057115561


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 03.12.18 06:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
millels leiutada jALGRATAST, KUI TOOTJA ON SELLE JUBA VALMIS TEINUD.



Sel originaalfiltril (057115561L) on ju kaugele näha ja torkab silma peast välja mahle kood OX196/1...

Kas see Mahle ei olegi tootja? (mida ka mitmed juba pakkunud on)


https://motoroil24.ru/upload/resize_cache/iblock/aab/380_355_1/3101814801_99.jpg

Suuremalt pilt SIIN
"Rõngastega" juppide kohta küll originaalimüüja ütleb, et see tuleb "teiselt liinilt", aga ma nii lihtsa asja puhul nagu filter, kahtlen selles.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 06.12.18 15:37 Tsiteeri


Kiire küsimus veel. Said kõik asjad tellitud ja kätte juba (MANN-FILTER toodangust seekord). Tellisin ka samast kohast õlikorgile tihendi ära. Selle toote:
https://www.autokaubad24.ee/et/auto-varuosad/18420/olivann-ehitusosad-10575/2428615

Nende kataloogi järgi see õige asi. Mälu järgi eelmine kord, kui ostsin esindusest oli märgatavalt kogukam see tihend.

Ehk kas enne kui vana õli välja lasen võtan igaks-juhuks esinudusest ka ikka õige toote või Autokaupadest tellitud varuosa sobib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 06.12.18 17:02 Tsiteeri


Miks on vaja nii lihtne asi nii keeruliseks muuta? Ostke poest autole vastavad varuosad ja enne külge kruttimist veenduge, et jupp on vanaga identne/sobilik. Kui ei oska , siis on aeg viia auto mujale remonti.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 06.12.18 17:26 Tsiteeri


Kui auto on tõstuki peal ja vana õli väljas, siis panen kõrvuti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.18 17:38 Tsiteeri


Mis sinna tõstukile üldse asja on? Meeldib põhjakatet kruvida ja punniga mässata? Kogu teema käib tänapäeval ülevalt, üle 15 min. ei kulu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 06.12.18 17:41 Tsiteeri


Pean ausalt ütlema, et sellisest meetodist pole küll kuulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.18 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis sinna tõstukile üldse asja on? Meeldib põhjakatet kruvida ja punniga mässata? Kogu teema käib tänapäeval ülevalt, üle 15 min. ei kulu.


Kindlasti mitte!

Paljudel Audi/VW hoolduslehel on kirjas: "Drain, Don't extract!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.18 17:57 Tsiteeri


Mootor kuumaks. Lühidalt, filtri kaas maha, vana filter välja, uus asemele, kaas peale. Õlivarras välja, pumba juhtmed kapoti all olevatele klemmidele, imivoolik august sisse, teine ots kanistrisse (2 klaasipesu oma näit. varu või ms). U. 5 minutiga on vana õli kanistris. Uus õli sisse ja valmis.
Pumba näide: https://www.amazon.com/Oil-Extractor-Pump-Transfer-Scavenge/dp/B0721B6QPL Saadaval autokauplustes. Töökodades on muidugi suuremad ja koos tünniga. Ja ärge palun tulge rääkima, et kõike ei saa kätte..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.18 17:57 Tsiteeri


Kuna M.Jaaska pole konkreetsetes juhustes süüdi, muutsin posti ära.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.12.18 17:58 Tsiteeri


See võiks toimida kui auto on selleks spetsiaalselt projekteeritud, näiteks vastav süvend karteripõhjas ja imemisvoolik suunatakse täpselt sinna. Muidu jääb küll päris palju vana õli sisse, see on kindel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.18 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See võiks toimida kui auto on selleks spetsiaalselt projekteeritud, näiteks vastav süvend karteripõhjas ja imemisvoolik suunatakse täpselt sinna. Muidu jääb küll päris palju vana õli sisse, see on kindel.


Oled proovinud? Mina olen. U. pool teeklaasi niriseb veel välja, kui punn ära keerata. Aga kui nüüd mõelda, siis ettenähtud 30K välba asemel 10K välpa kasutades pole väga vahet ka mitukümmend ml vana sisse jääb. Ja midagi jääb mõlemal juhul alati sisse, see on fakt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 06.12.18 18:03 Tsiteeri


Selle saab ka ise kindlaks teha kui panna sama kogus õli sisse ning vaadata palju tuleb alt välja lastes ning palju tõmmates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 06.12.18 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Kui auto on tõstuki peal ja vana õli väljas, siis panen kõrvuti?


Pead ilmtingimata vale jupi poest ostma? Ilus tava on enne uue varuosa paigaldust neid võrrelda.
Ise ostan kõik varuosad normaalsest varuosade poest ja ei ole selliseid probleeme. Vaja, siis teavitatakse, et mitu varianti ning uuritakse välja milline olema peab.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.12.18 18:09 Tsiteeri


Vana õli jääb niikuinii kõvasti sisse alati, õlipumbad, jahutid jne., selles mõttes väga vahet pole tõesti.
Mul on olemas see ratastel tünn. Imemisvoolikute otsad on 45 kraadi all, vist sellepärast, et vastu karteripõhja kinni ei imeks ennast. Aga samas ei saa nii kogu õli kätte, sest ennem hakkab ju vahele õhku imema. Ma ise seda ei kasuta, sest lihtsalt ei usalda:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.12.18 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Vana õli jääb niikuinii kõvasti sisse alati, õlipumbad, jahutid jne., selles mõttes väga vahet pole tõesti.
Mul on olemas see ratastel tünn. Imemisvoolikute otsad on 45 kraadi all, vist sellepärast, et vastu karteripõhja kinni ei imeks ennast. Aga samas ei saa nii kogu õli kätte, sest ennem hakkab ju vahele õhku imema. Ma ise seda ei kasuta, sest lihtsalt ei usalda:D


Nojah, eks igal omad meetodid. Aga proovi järgi ja edaspidi elu lihtsam, ei pea lekkivate õlipunnide, logisevate põhjakattekinnituste ja Mc Aivarite kipsikruvidega mässama, mida juhtub pidevalt.
Kui imeda kanistrisse, näeb boonusena täpselt, palju pihustid on vahepeal õli juurde "tootnud".


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.12.18 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis sinna tõstukile üldse asja on? Meeldib põhjakatet kruvida ja punniga mässata? Kogu teema käib tänapäeval ülevalt, üle 15 min. ei kulu.


Ma sain aru, et teemaalgataja rääkis HOOLDUSEST, mitte õlivahetusest. Seega pole vahet, kaua see õli seal sisiseb.

Aga õlivahetus on hooldusest vast 5-10% ainult.
Ja veermiku, sumpsi, lekete, pooltelgede, piduriklotside ja -voolikute kontrolliks peaks ikka ju tõstukile minema. Pidurivedelikku kah maas väga ei vaheta.

Jah, ok, ukse- ja luukide lukud/hinged, kat luugi määrid maapeal ära, rõhud, pirnid värgid, geneka rihma jne ehk ka.

Või, oli jutt ikkagi pelgalt õlivahetusdest, mida sa hoolduseks nimetad, Mattisson?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 06.12.18 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
"Rõngastega" juppide kohta küll originaalimüüja ütleb, et see tuleb "teiselt liinilt", aga ma nii lihtsa asja puhul nagu filter, kahtlen selles.

.


Ka filtrite puhul on see nii, filtri paber ja mõõdud vastavad originaali nõuetete ehk siis on just õige läbilaskvuse ja filtratsiooniga sellele mootorile. Plekkkorpuses filtritel lisaks veel on väga oluline filtris olev möödavoolu klapp ja selle vedru surve. Sama teema ka teise filtritega. Nt. Originaalis on salongifiltreid võimalik paljudele mudelitele saada lisaks aktiivsöele ka antiallergeense kaitsega. Üldjuhul on tootja järelturul pakutav filter nn teise koodiga, mõnel juhul võib et saada originaalfiltri järelturult, aga see peab siis olema täpselt sama tootja ja kood, siis on ka hind samaväärne. Vastasel juhul pole ta sama. Kokkuvõttes mootorile kasuks tuleb see õlivahetuse peale 10 eur rohkem kulutada


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 17.12.18 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pumba näide: https://www.amazon.com/Oil-Extractor-Pump-Transfer-Scavenge/dp/B0721B6QPL Saadaval autokauplustes. Töökodades on muidugi suuremad ja koos tünniga. Ja ärge palun tulge rääkima, et kõike ei saa kätte..


Ise tellisin motonetist SELLISE
Tundub esijalgu isegi adekvaatne. Eks näis mitu õlivahetust jõuab ära teha enne kui otsad annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.12.18 06:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Ka filtrite puhul on see nii, filtri paber ja mõõdud vastavad originaali nõuetete ehk siis on just õige läbilaskvuse ja filtratsiooniga sellele mootorile. Plekkkorpuses filtritel lisaks veel on väga oluline filtris olev möödavoolu klapp ja selle vedru surve.


On ta nüüd Boschi, Filtroni, Manni või mõne muu tootja oma, polegi vast nii oluline, vaid pigem on oluline see, et tegu poleks lausa võltsinguga.
Ammu on teada, et meist pisut ida pool villitakse tuntud õlitootjate (Castrol, Mobil jne) pakenditesse suvalist sigulliõli.

Nüüd on seal hakanud liikuma ka koopiafiltrid. (ei teagi, kes ja kus neid täpselt toodab)

Näituseks Manni W 712/94, kõikide VAG autode 1,2 ja 1,4 TSI mootorite väga levinud filter.
Originaalil on:
- plekkosa valtsi lähedal korrapäraste mõlkidega
- Kui katki saagida, siis näeb, et filtreeriv element on tugev mingi sünteetika (võltsingul kollane kuivatuspaber)
- mõlema klapi vedrud on tugevamad kui võltsingul
- Ja põhiline: kumeral teisel otsal on trükitud kuupäev, tehase mingid liini numbrid, kuupäev jne, mis on nähtavad ainult UV lambiga, tavavalguse käes pole midagi näha.
Võltsingul on numbrid tavalise värviga peale trükitud. (jutt käib saksas tehtud filtritest; Jaapanis tehtud Corollade filtritega on pisut teisiti.

Kes järgmine kord Manni plekkfiltrit kasutab, vaadake järgi.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 18.12.18 22:06 Tsiteeri


Pigem ei ole oluline mis kas Bosch vs Mann vaid hooldusvälp mida millest kinni pidada või isegi varemgi teostada kui tehas määranud.
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
... hakanud liikuma ka koopiafiltrid. (ei teagi, kes ja kus neid täpselt toodab)

Näituseks Manni W 712/94, kõikide VAG autode 1,2 ja 1,4 TSI mootorite väga levinud filter.


Kus neid koopiaid "saada" võib? K.a. automaailm, fixus, forss? Nimetutest veebipoodidest, nurgatagustest saab alati koopiaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]