Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Soojaprobleem (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1909)
jussbar
huviline



Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Allroad

postitati 01.12.18 08:09 Tsiteeri
Soojaprobleem



Sai vahetatud üks jahutusvedeliku voolik ja peale seda enam see voolik soojaks ei lähe jääb jahedaks.
Mõlemat õhutus nipplit korduvalt näppinud õhku ei tule ja sooja tuleb ka nirult.
Seier salongis läheb aeglasemalt 90 peale ja vahel kukub allapoole ka.
Arvan e,t õhk on see aga kuid see kätte võimalik oleks saada?? Maadelnud sellega juba 2 nädalat.
Tegu 3.0dti 171 kw
https://www.upload.ee/image/9251853/jahutud.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 02.12.18 07:38 Tsiteeri


Kas enne seda, kui sa autot hakkasid näppima, siis kõik toimis, soojendus töötas, salong läks soojaks ja temp näitas 90 kogu aeg?
Ja siis laksas lõdviku puruks, mille vahetasid ära ja nüüd enam ei soojene?
Mida sa seal veel näppisd?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jussbar
huviline



Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Allroad

postitati 02.12.18 08:21 Tsiteeri


Ennem kõik oli korras läks ruttu soojaks temp. püsis koguaeg 90, (webastot autol pole) Voolik mille vahetasin oli pildil number 42. Voolik oli lihtsalt väga halvas seisus, õli oli selle ära söönud, esimene kiht katki ja teine punnitas väljapoole. Vahetasin ära kuna lõhki minekut ei soovinud oodata:)
Õhutatud on nii radika vooliku ülemisest punnist mis ei lähe soojaks ja ka kojameeste juures katte all olevast punnist. Mõlemast tuleb aind vedelikku.
Kui ka pildil oleval torul sai punn maha keeratud sealt voolas ka vedelik.
Algul viskas tsirkulatsiooni pumba viga ka sisse aga kui kojameeeste juurest katte alt niplist õhu olin kätte saanud kadus ka see viga.
Õhutasin nii auto käis salongi vent ja temp täis võimusele econ nupp tuluke põles sai vedelikku juurde valatud ja õhutus nippleid näpidud.
Väljatulevat kogust ei tea täpselt kuna osa jooksis maha, sisse mahtus 3,5l.

https://www.upload.ee/image/9255983/toru.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jussbar
huviline



Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Allroad

postitati 08.12.18 10:09 Tsiteeri


Oskab aidata keegi kas see vooli peab soe/kuum olema või mitte äkki on mõni hea inimene katsun enda auto selle vooliku üle kuuma mootoriga :)
Nimelt temp jõuab 90 maanteel aga nagu linnas sõita temp langeb, ise kahtlustan termostaati.
Sooja tuleb ja solong läheb soojaks.

https://www.upload.ee/image/9251853/jahutud.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 08.12.18 12:54 Tsiteeri


See voolik Nr. 1 läheb siis soojaks alles siis, kui termostaat tal otsas (Nr. 22) avaneb. (lihtsalt oletan, et see 22 võiks loogiliselt termostaat olla, pole ise teinud sellist mootorit.)

Kui ei lähe soojaks, siis termostaat ei avanegi ja mootor jahutab end väikese ringiga maha. Diisli värk, need ei toodagi ju erilist kuuma praeguse ilmaga.
Väikese ringi voolikud ju on soojad, sellest salongi jaoks piisab.

Ja termostaat ju voolikuvahetusega pekki ei lähe. Pigem paneb see seieri andur mingil põhjusel segast, kas ei jõua vedelik linnas temani vms.
Kas see voolikumajandus kuidagi segamini ei saanud minna?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.3% - SQL: 76.7%]