Lehekülgi: 1 2 |
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 10.06.03 19:22
|
|
|
hädasti vaja elektri või signa meest
kuna signa otsustas lõplikult lolliks minna siis oleks igasugune inf ja eriti füüsiline abi abiks. probleem seisneb selles, et signa ei taha maha
tulla, nii kui süüdet keeran, lülitab starteri välja või hakkab piuksuma.
hädasti aga oleks vaja liikuda...
ette tänades, a90
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 11.06.03 06:13
|
|
|
ikka veel ootan inffi, kõiksugu pakkumistele avatud... vaja oleks masin seniks tööle saada, et uue signa peale saaks ..
abi ei jää tasumata...
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 11.06.03 06:16
|
|
|
Mine laagrisse! kui pöörad sinna sisse üle raudtee siis üx 100m ja tuleb hoovi sisse keerata paremale, seal kohe garaazi uksed paistavad, suur valge
maja! enne paremale pööramist näitab tee ääres veel nooleke et squashi klubi ja vasakule poole jääb laagri tervise keskus!
Loodan, et jutt liiga segane ei saand, kui küsida vaja eks kella üle!
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 11.06.03 06:37
|
|
|
krt läheks igale poole aga ei saa asja käima, uksed möllavad ja signa piuksub, kui süüdet keeran aga käima ei lase. kes teab, kuidas selle maha saaks
võtta, või mingi teise toitega mööda või midagi sellist...
|
|
|
joosu
huviline
Registreerunud 02.10.02
Asukoht: tln/harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.03 06:39
|
|
|
Helista nr.05038022 ja saad kindlasti abi.
Väga norm vend on.(võid öelda,et said numbri Joonaselt )
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 11.06.03 07:13
|
|
|
oled sa kindel et sul aku tühi pole, mul on kunagi selline pull olnud et aku päris kutu ja kui starterit annad siis kaob viimane jõuraas ära ja aku
mahu andur hakkab lõugama
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.06.03 08:34
|
|
|
Tuttava Scorpal oli sama jama -aku oli üleöö kutu.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 11.06.03 11:38
|
|
|
mul oli kunagi mitsuga sama jama. kakkusin kah signa maha ja kõik aga lõpuks tuli välja et yks pistiku klemm oli läbi oksydeerunud ja ei andnud
yhendust enam. selliste asjade peale hakkab kah signa lollusi tegema. see asi hakkas just jamama siis kui ilmad kuivad olid, kui vihma sadas siis
andis ilusti yhendust ja töötas.
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 11.06.03 11:42
|
|
|
sai uuritud ja puuritud ja lõhnab selle järgi et jah, signa on nii nagu on aga jukerdab hoopis süüteluku tagune mingi jurakas. kuidas selle vahetus ka
käib ? kas rool tuleb küljest ära võtta ?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 11.06.03 11:53
|
|
|
rool ikka ära
lylitid kah vist
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 11.06.03 14:42
|
|
|
audi 80 saab süüteluku tagumise klemmplaadi kätte ka ilma rooli maha võtmata. plastikud rooli samba juurest ära ja kui hsti mäletan siis oli mingi
tifti või kruviga kinni, kunagi läks teepeal süütelukk hulluks ja siis sai otse ühendus tehtud. midagi väga keerulist sinna ligi pääseda pole
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.03 15:43
|
|
|
suuremal osal sama aasta audidest on selle taga plaadi viga mina olen selle probleemi enda kahel autol lahendanud nii et olen starteri nupupeale
pannud ja asi vasja
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 12.06.03 07:41
|
|
|
nii sai ragistatud selle kallal kõvasti, midagi hullu tegelt polnud. lihtsalt ei teadnud kust alustada. rooli oleks võind külge jätta jah,
kojamehe/suuna vardad ka , roolilatt tuleb lihtsalt lahti lasta, siis sealt vahelt üks kruvi lahti keerata ja ongi süütetagune plaat käes. uus maksis
forsis 112 eeku. kõik oli tore kuni selle hetkeni mil asja uuesti kokku lappasin ja süüdet andsin. tulemus - muffigi, viga ikka olemas. tundus et
käitub samamoodi. avastasin veel seda, et kui võtme esimesse vahesse pööran, kus peaks armatuuris tuled põlema minema siis kord läheb ja kord mitte,
mõnikord hakkab õli tuli vilkuma ja piiksuma , kusagil 1 sek intervalliga. kas see peaks näitama midagi või mitte ?
kuidas käib süüte otse ühendamine ? millised juhtmed tuleb kokku panna ? siis saaks teada, kaugel viga on .
või on kellegil ideid pakkuda mida kontrollida.
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 12.06.03 08:01
|
|
|
Soovitan siiski osta omale korralik tehniline raamat auto kohta. Rävala pst. 7 (oli vist) on korralik raamatukauplus, kus II korrusel müüakse
venekeelseid raamatuid autode kohta. Kui parajasti pole sinu '85 aasta variandi kohta midagi sees, siis lase tellida endale. Hinnad on kuskil
150-200 krooni vahel. Endale ma tellisin ja kui raamat saabus, siis nad helistasid mulle.
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 12.06.03 08:56
|
|
|
selline küsimus, et kui võtit keerata esimesse nõksu (starterit veel ei anna, küll aga tuled lähevad põlema armatuuris) mis siis tegelikult toimub,
kas midagi käivitatakse või võetakse otse vool akult ?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.03 09:30
|
|
|
otse akult ei tule kindlalt midagi ,bena pumbale läheb sealt särakas kõigepealt
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 12.06.03 09:34
|
|
|
pensupump säriseb küll, aga mitte alati. kui selle süüte taguse ära vahetasin siis see pool võiks ju korras olla. tundub et erinevast keeramisest või
võtme asendist asi ei olene. seega, vool pumbani jõuab aga kui edasi keeran (starterit anda) siis mutt...
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.03 09:46
|
|
|
pump ei tohigi koguaeg lüia lööb matsu üles ja jääb vait
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 12.06.03 10:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
pump ei tohigi koguaeg lüia lööb matsu üles ja jääb vait |
ja jah, säriseb nii nagu peab, korra ja siis jääb vait. kummaline on see õli tuluke mis hakkab piipitades vilkuma. kas kui esimesse asendisse võtme
keeran tehakse juba starteri, jagaja, jne mingite jubinatega ka midagi.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.06.03 10:17
|
|
|
Matsilikum variant-kruvikaga starteri klemmid kokku,kas võtab järgi?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.06.03 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Matsilikum variant-kruvikaga starteri klemmid kokku,kas võtab järgi? | mis asi see piipitab?Õlisurve tuli peab põlema kui mootor ei
tööta
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 12.06.03 10:24
|
|
|
just see see kummaline asi ongi, räägin uuesti kuidas on.
keeran võtit, kõik tuled ilusti armatuuris põlema, pump siristab korralikult, keeran edasi klõps klõps.
keeran võtme tagasi
katse 2. keeran uuesti, armatuuris tulesid ei sütti. pump siristab korralikult, keeran edasi, midagi, vaikus.
keeran tagasi
katse3. keeran ikka võtit, armatuuris süttib õrnalt õli ja jahutuse tuli + aku tuli. keeran edasi hakkab õli tuli vilkuma ja samal ajal piipitab.
... löön pauguga auto ukse kinni ja lähen minema
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 12.06.03 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
just see see kummaline asi ongi, räägin uuesti kuidas on.
keeran võtit, kõik tuled ilusti armatuuris põlema, pump siristab korralikult, keeran edasi klõps klõps.
keeran võtme tagasi
katse 2. keeran uuesti, armatuuris tulesid ei sütti. pump siristab korralikult, keeran edasi, midagi, vaikus.
keeran tagasi
katse3. keeran ikka võtit, armatuuris süttib õrnalt õli ja jahutuse tuli + aku tuli. keeran edasi hakkab õli tuli vilkuma ja samal ajal piipitab.
... löön pauguga auto ukse kinni ja lähen minema |
IRW
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 12.06.03 11:08
|
|
|
millised juhtmed süüteluku taga ühendada tuleb , et ilma võtmeta ja selle tagumise junnita asja proovida ?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.06.03 12:02
|
|
|
Kokku peaks ühendama kaks juhet nii,et süüde oleks sees.Ja sinna juurde üks juhe,mis ühendab starteri järgi.Kui auto läheb käima,võtad strteri juhtme
tagant ära.Nii ta peaks töötama.Aga eelnevat lugeda on tõesti mingi kala sees.Elekter mulle eriti ei meeldi,oleks asi lähemal.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |