Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Süüdi on enamasti pikendatud õlivahetusvälp ja suuremad kW võrreldes vanematega. Ja kui veel säästetakse õlivahetuse pealt siis ega see kett kaua kesta. |
Pigem ikka vigane pinguti, mitte kilovatt. Kuna osad ei maksa väga palju ja töö on suur nagunii, pannakse tavaliselt kõik seonduv uus, kui juba
laiali.
Sellest siin foorumis juba väga palju räägitud, pildid, ligikaudsed hinnad jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|