Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi a6 c6 2.4 v6 130kw 2008 (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1245)
juhani25
huviline



Registreerunud 25.10.18
Asukoht: Mikitamäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6 2.4 v6 130kw 10.2008

postitati 28.10.18 12:39 Tsiteeri
audi a6 c6 2.4 v6 130kw 2008



Tere foorumlased!
Jutt siis selline, kui sõites seni kuni mootor on soe ja tuleb pidurdada ning uuesti gaasi vajutada siis auto turtsub ning tagant viskab korraliku sahmaka tossupilve üles. See ei ole õlikärsakas vaid bensu lõhnaline suits. Sõitses seda probleemi pole, vaid siis kui korra pidurdada kiirust väiksemaks ja siis uuesti kiirust lisada turtsub ja tagant suitseb.
Äkki saab siit abi ja nõu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rixvilll
huviline



Registreerunud 05.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.18 19:37 Tsiteeri


Puusalt pakkudes, siis mida on ühist vabalthingaval bensumootoril ja pidurisüsteemil? Vaakum. Mis toimub, kui vajutame pidurit? Mootori poolt tekitatud hõrenduse tõttu tekib pidurivõimendis ühel pool membraani vaakum, membraan liigutab seejärel peasilindrit. Valge "suits" summutist, bensulõhnaline, lähemal vaatlusel selgub, et suits on pigem hallikas ja tugeva iseloomuliku kirbe haisuga? Ehk mootor jääb õhupuudusesse ning osa pihustatud kütusest ei sütti ning suundub põlemata kujul atomiseeritult summutisse. Piduri vajutamisega me tekitame olukorra, kus "hoolsa" omaniku kaasabil suunatakse osa tekkinud vaakumist pidurdusjõu suurendamiseks, aga mis saab järele jäänud vaakumist? Sellega imetakse uus värske hapnikurikas õhk silindritesse. Ehk pidurdades väheneb hõrendus ning mootor ei jaksa läbi ummistunud õhufiltri, blokeeritud sisselasketorustiku, vigase suretusklapi, MAFi või muu sisselaskes oleva piirava teguri tõttu piisavat kogust võrsket peale imeda ning kütus ei põle sel momendil täielikult, kaob hetkeks jõud, tekib kakkuv tunne sõites ning tekib ka halli tooniga jääkprodukt väljalaskest. Aga miks soojalt probleemi pole? On ikka kuid vähem märgatav, kuna töösoojuse saavutamisel muudab auto juhtaju pihustatava kütuse hulka väiksemaks ning enam ei saa hapnik otsa enne, kui kogu pihustatud kütus on ära põlenud. Alusta õhufiltrist. Seejärel, kui vahetus ei aita, liigu mööda sisselaskesüsteemi ja torustiku edasi, kuni leiad üles põhjuse, mis piirab sisseimatava õhu kogust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.9% - SQL: 77.1%]