Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: EGR ja palju valget tossu. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 5527)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.10.18 08:15 Tsiteeri
EGR ja palju valget tossu.



2.5tdi 120kw
Jaheda ja niiske ilmaga on autol kohapeal käies väga palju valget tossu taga. Ei kao linnas isegi töötemperatuuri juurde jõudes eriti ära. Maanteesõiduga kaob aga peale vähest seismist hakkab taas. Samal ajal liikluses testel autodel sellist valget pilve taga ei näe, mõni üksik ehk.
Prooviks tõmbasin EGRil vaakumvooliku küljest ja panin voolikule pimeda ette. Pms. hetkega kaob tossamine ja naaseb kohe, kui vooliku tagasi panen. On see normaalne nähtus, või on midagi valesti? Ummikus seistes on veidi piinlik sellise tossutamisega. Muidu arvutiga vaadates on õhukogused ja EGR toimetamine minu arusaama järgi korras. EGR vooliku eemaldan, siis näitab stabiilselt suuremat õhukogust mootorisse tulemas, see tundub sams veidi imelik, sest EGR peaks ju ilma vaakumita suletud asendis olema või olen just valesti aru saanud?
Hetkel autoga muid probleeme ka aga vaevalt omavahel seotud need. Tühikäik on kuumal mootoril ebaühtlaste värinatega ja hommikuti vahel on sinakas pahvakas paariks sekundiks. Need ilmselt pihustitest.

Kuidas jälgida arvutiga ja füüsiliselt EGR õigesti toimetamist? Ehk siis millal peaks ta rakenduma ja millisel temperatuuril? Ei taha kohe töökotta vedada, ehk polegi midagi valesti. Ilmselt peagi võtan ta maha ja proovin puhastada, päris EGR delete ei teeks pigem või peaks?


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.10.18 12:45 Tsiteeri


Arvuti kuvab läbi õhulugeja jooksvat õhukogust ja kui EGR avatakse, siis tekib seal omaette ringlus väljalaskest uuesti sisselaskesse. Kuna see õhk enam õhulugejat ei läbi, siis arvutiga vaadates õhukogus väheneb, sest vähem õhku on vaja läbi õhulugeja imeda silindrite täitmiseks. Tavaliselt on need arvud suurusjärgus 300 ja 500, vastavalt siis ERG sees ja väljas.
Kui diiselmootor hommikusel käivitusel korraks halli pilve viskab, siis selle pärast mina küll ei muretseks, see on normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.10.18 15:02 Tsiteeri


Hommikuti viskab jah vahel. Kui kobedamad pihustid panin vahepeal, siis see kadus aga nüüd tagasi. Ja sellega hetkel pead ei vaevagi.

Mul nüüd veidi juhe koos - kui EGR kinni (ilma vaakumivoolikuta), siis "actual" õhukogus mul suureneb umbes 200 ühikut. See on siis mõõdetud kogus?
EGR-il voolik küljes, siis on MAF "specificated" on umbes 200mg/H ja MAF "actual" on sama. Vaakumi küljest võtan, siis jääb esimene number samaks aga "actual" ronib umbes 400mg/h peale. Ehk siis ükski number ei vähene, vaid suureneb. Sama asja teeb vahepeal soojalt ise ka. Specificated on siis see mida mootor tahab ja actual on see mis on tegelik?
Kui EGR-il vooliku eemaldan, hakkab auto madalamat häält tegema ja turbo geomeetria hoob ka liigub, ma nüüd ei mäleta, kas üles või alla. (Neid näite vaatan Group 003 alt)
Nii on korrektne?
Tänud ette, kui keegi seletada viitsib. Hea kui ise ka asjadest aru saaksin.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.10.18 15:36 Tsiteeri


Aju ise ju lülitab sisse ja välja EGR-i, sõltuvalt sellest on ka "küsitud" näit erinev. Kui aju poolt on EGR parajasti sisse lülitatud, siis peab see näit olema näiteks 200 sinu auto puhul. Kui sa nüüd samal ajal võtad vaakumvooliku küljest, siis aju hoiab magnetklapi abil endiselt vaakumit peal ja loodab näha näitu 200. Aga kuna klapp läheb kinni ilma vaakumita, siis tegelik näit läheb 400 peale, sest kogu silindrite täitmiseks minev õhk hakkab tulema läbi õhulugeja. Põhiline on aru saada sellest, et avatud EGR-i korral hakkab põhimõtteliselt üks ja sama õhk ringlema väiksemat ringi pidi väljalaskest sisselaskesse. Ja sisselaskesse siseneb ta peale õhulugejat, seega ei läbi seda, seetõttu ka õhulugeja näit langeb.
Sama grupi alt peaks näha olema EGR magnetklapi "dudy cycle", sellest oleneb "küsitud" näit. Samuti saab "output test" abil sisse-välja lülitada EGR-i ja näite jälgida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.10.18 16:13 Tsiteeri


Ma vist nüüd sain isegi aru. Tööpõhimõttest olen tal juba varem aru saanud aga näitude lugemine oli hall ala seni. Ainus asi mis nüüd veel segaseks jäi, on see, et mul see küsitud näit on kogu aeg 200 kandis, olenemata sellest, milline on EGR "duty cicle". Kui ta mõnda aega tühikäigul käib, siis lülitab EGR kinni ja näidud lähevad erinevaks. Korra pedaali puutun, siis ühtlustuvad numbrid. Seega see "küsitud" number ise ei muutu, ainult pedaali vajutades, ülejäänud aja on ta 200 peal ja EGR-i töö teda ei huvita. Sellele on ka mingi loogiline seletus? Kui aju sunnib EGR-i kinni, siis peaks ju ka küsitud näit muutuma vastavalt tegelikule.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 28.10.18 12:10 Tsiteeri


Ilmselt on mul siiski mitu viga omavahel seotud. EGR tundub, et toimetab õigesti ja see, et lahtise EGR-iga palju valget tossu tuleb, viitab madalale põlemistemperatuurile. Ehk siis avatud EGR jahutab põlemiskambrit ja sellele lisaks on mul küllaltki madal kompressioon silindritel ning ilmselt kehvas seisus pihustid.
Ebaühtlane tühikäik (nagu jätaks mõni silinder vahele), esmasel käivitusel sinakas tossupilv, jaheda ilmaga avatud EGR-iga palju valget tossu, suurenenud kütusekulu ja tavalisest veidi lärmakam mootor - kõik see annab märku kusevatest ja kehvalt pihustavatest pihustitest.

Võiks vist minu teise teemaga kokku tõsta selle siin. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=179214


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.10.18 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Ilmselt on mul siiski mitu viga omavahel seotud. EGR tundub, et toimetab õigesti ja see, et lahtise EGR-iga palju valget tossu tuleb, viitab madalale põlemistemperatuurile.


Alul ju kirjeldasid, et tühikäigul tossab. ("autol kohapeal käies väga palju valget tossu taga.")

Tühikäigul on EGR kõikidel autodel kinni. (kui siis lahti teha, siis bensukad surevad välja ja traktorid hakkavad hakkima)
Samuti kiirendades on kinni. ERG ei puutu üldse asjasse.

Lahti venitab enda vaid maanteel kindla pöördega (1500-3000) tiksudes.

Mis seis selle EGR-i juhtotsaga on , kas see on korras? Kuskilt ta saab oma vaakumi sisselaskest, siis klapp (mida juhib ilmselt mingi aju, mootoriaju?), edasi uuesti EGRi vaakumots. See ahel.
Kas tal MAP on? see mõõdab ju õhku ilma õhumõõtjata.
Sinakas tossupilv käivitamisel viitab uunikumile, see on normaalne, sest klapisääred, klapipuksid jne on kulunud.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 28.10.18 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Alul ju kirjeldasid, et tühikäigul tossab. ("autol kohapeal käies väga palju valget tossu taga.")

Tühikäigul on EGR kõikidel autodel kinni. (kui siis lahti teha, siis bensukad surevad välja ja traktorid hakkavad hakkima)
Samuti kiirendades on kinni. ERG ei puutu üldse asjasse.

Lahti venitab enda vaid maanteel kindla pöördega (1500-3000) tiksudes.

Mis seis selle EGR-i juhtotsaga on , kas see on korras? Kuskilt ta saab oma vaakumi sisselaskest, siis klapp (mida juhib krt teab mis), edasi uuesti EGRi ots. See ahel.
Kas tal MAP on? see mõõdab ju õhku ilma õhumõõtjata.
Sinakas tossupilv käivitamisel viitab uunikumile, see on normaalne, sest klapisääred, klapipuksid jne on kulunud.

.


Tühikäigul on tal päris tugev vaakum peal. Ja näitab ka arvutiga 40-80% "duty cycle". Seda ma kahjuks ei tea, päris hästi, millal ja kui palju ta mõeldud on toimetama ja arvasin et tühikäigul peabki. Igatahes tühikäigul on ta mul toimetamas isegi külma mootoriga. Kui ta aga siis peab kinni olema, siis on küll midagi mul seal ikka valesti.

Juhtklapp on mul mingi ammuse veaotsimise pärast uus varutud kunagi, saan prooviks ära vahetada. Tõenäoliselt seal võiks esimese asjana viga otsida. MAP peaks tal olema küll, minuteada vist oli juhipoolse cooleri otsas.
Aga tänud, hea info eest. Tean nüüd mida vaadata.

See sinakas pilv on selline nii ja naa... Arvasin ka, et klapisääred aga peale kobedamate pihustite panekut kadus see umbes pooleks aastaks täielikult ära. Peaks seistes lekkivad pihustid ka seda sinakat ja jubeda haisuga tossu tegema. Õli ta mul pole küll kunagi juurde soovinud, isegi kummaline veidi, sest LS on üle 400000 ja ei tea sedagi, kui ametlik see on.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 29.10.18 18:49 Tsiteeri


Täna proovisin teist klappi, mis polnud uus ja tundub, et oli vigane, sest üsna pea lõi vea sisse (00560 - exhaust gas recirculation system 08-10 - control limit surpassed) ja ära kustutada ei lasknud. See klapp vist jäi kinni üldse.
Proovisin kahte turbo geomeetria juhtklappi sinna ja nendega oli seis endine - EGR-il pidev vaakum peal ja arvutiga "duty cycle 40-50%. Kui juhtklapil pistiku eemaldan, siis vaakum EGR-il kaob. Üks tähelepanek oli, et kõik kolm proovitud klappi põrisesid veidi aga kuna neil pole pidev signaal peal, vaid pulsseeruv, siis see võiks normaalne olla.
Ei taha nagu eriti uskuda, et kolm juhtklappi kõik ühtemoodi vigased oleks olnud. Tahtsin uut osta, aga see oli üle 100 euro, huupi ära ei ostnud.
Kakkusin ka EGR klapi enda maha aga see oli üsna puhas ja sulgus ilusti.
Edasi oma peaga enam rohkemat teha ei oska.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.18 22:12 Tsiteeri


Turbo ja/või turbojahutus.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 29.10.18 22:45 Tsiteeri


Turbol mingeid anomaaliaid ei näe ise. Lõtku suurt pole, auto õli ei kaota. Ainus asi, et tegelik rõhk on nõutust veidike suurem. Jahutab ta ilmselt ennast õliga?
Ma ei tea enam... kahte välismaist foorumit sirvides jäi silma, et väidetavalt sel mootoril siiski tühikäigul egr on mingil määral avatud ja sulgub ta mingi minutite möödudes ja täpselt nii ta minul ka käitub. Lähiajal saan võrrelda teise samasuguse mootoriga.
Kardan, et alla miinimum normi kompressioon (~23bar.) tekitab neid probleeme mulle.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.10.18 10:22 Tsiteeri


Välismaa foorumid on täpselt samasugused nagu Eesti foorumid.
Et päris profid tavaliselt sõna ei võta, harva targutavad need, kes midagi teavad ja valdav osa lihtsalt targutab.
Ehk siis neid pead lugema samasuguse eelarvamusega.

Kui EGR välja tuli, siis töötas ta küll vaid 100% nii, et tühikäigul kinni, kiirendusel samuti kinni (algul ju erutusid kiirendajad selle blänkimise peale, mida polnuks vaja) ja ainult ühtlasel kiirusel ja koormusel veab end lahti. S.o. põhiliselt maanteel.
(sinu mootori egr-i toimise eest pead ei anna, sest pole tegelenud)

Kunagi, aga tegin oma 2,5TDci Navara mootoriga katseid ja panin ta täiesti kinni. (sel algeslisel Nissani 2005a diislil polnud õhumõõtjat ega MAP-i, seega mingi check tuld vilgutama ei hakanud.)
Küttekulu tln-tartu otsa peal pisut reaalselt langes (mingi 0,5L umbes, täispaagimeetodit ainult kasutasin), kiirendus ei muutunud mitte kuidagi ja maanteel tiksudes tundus, et ragiseb piiisut valjemini. Muud mitte midagi. Paar aastat nii sõitsingi ja enne müüki panin egr-i tööle tagasi, et ostjad mingeid lolle küsimusi ei esitaks.

See kompressioon on nii ja naa. Igasugu laiptrakatseid sõidab ringi, mis külmaga enam iseseisvalt ei käivitu ja ometigi nad ei tossa valget. Küünlaugust mõõtes vblla isegi alla 20-ne.

Sinu puhul, kui küttekulud on normis, käivitub hästi, mootor ei lonka jne kõik muu ok, ma ei viitsiks üldse sellega rohkem tegeleda. Tossaku kui tahab ja tagasõitjad kasutagu kojamehi.
:D
Kui sa võtad neljaliitrise kahe turboga Ardeni poolt tuunitud Range Roveri diisli ja tallad sellega Tartu maantel kõik siibrid lahti, siis on palju hullem - tagasõitjad tõesti jäävad musta suitsupilve.
Sõu uat. Tehaseauto, lõppude lõpuks.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.10.18 10:28 Tsiteeri


Sul võib vabalt õhulugeja aiateibaid näidata ja selle pärast keeratakse EGR-i liiga peale.
Kui on turbo ja kollektori vahel mingisugused õhulekked, siis seda enam.

Ehk siis alustuseks:
1. Rõhulekketest
2. Kui kõik tihe, siis uus õhulugeja


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 30.10.18 11:10 Tsiteeri


Lekketesti võiks teha küll ilmselt jah.
Kui oleks ainult selle tossu jama, siis ma nii hoolega ei tegelekski aga nagu eelpool ja viidatud minu teise teema lingis jutuks on, on mu uunikumil neid väsimuse märke mitu.
Sillastendi tõttu sattusin ühte töökotta, kus nii muuseas küsisin, et kas sel autoll on normaalne nähtus, et egr tühikäigul 45% peal tiksub ja avatud veidi on, siis vastati et jah. Kui see nii ei tohiks olla, sureks ta välja. Niipalju erinevust veidi vanemate samatüübi mootoriga on, et mul egr torustik teise kujuga ja jahutusvedeliku toru käib egr torust risti läbi. Seda vist vanematel mootoritel pole? Mul see viimase otsa variant.
Tagumikudüno ütleb, et pidevalt suletud egriga on nagu mingi vahemikus rahulik kiirendus tuimem.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 30.10.18 13:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
töökotta, kus nii muuseas küsisin, et kas sel autoll on normaalne nähtus, et egr tühikäigul 45% peal tiksub ja avatud veidi on, siis vastati et jah. Kui see nii ei tohiks olla, sureks ta välja.


EGR tehti selleks, et rohelised kisasid oma nox gaaside pärast. Väidetavalt, kui sisselaskesse lasta seda juba korra läbikäinud saasta, siis on põlemistemp. madalam ja nox-e ei teki j olulist võimsusekadu samuti ei teki.

Diisel tiksub tühikäigul mingi hullkõrge tempiga we, et seda alandada on vaja?

Olgu. Las tegelevad siis. Minu uuemad diislid on siiani tühikäigul täiesti maha jahtunud.
Mersu 124 300D, see oli erand, aga sel polnud veel mingeid retsirkulatsioone ka.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.10.18 13:20 Tsiteeri


Muide kontrolli, et jahutusvedeliku kadu ei oleks, kui sul EGR-i jahuti lekib, siis lõbusalt tuleb seda valget lahtise EGR-ga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 30.10.18 13:21 Tsiteeri


Ega ma vastu ei vaidle, et kellel see õigus on. Ma olen nagu kits kahe heinakuhja vahel, ei tea mis on siis õige. Kuumalt ta kohepeal kindlasti mul ei käi, miinuskraadidega talvel oli probleem, et maha jahtub liialt.
Kui ma leiaks Tartus 120kw bdg mootori, millele juhtme saan külge panna, siis ilmselt saaks kindla vastuse.

Jahutusvedeliku tase on suvest saati ilusti min. ja max. vahel püsinud.
See ilmselt pole eriliselt mõttekas info aga kui õhulugeja pistiku eemaldan, kaob samuti toss aga ilmselt seetõttu, et egr sulgub.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.10.18 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Jahutusvedeliku tase on suvest saati ilusti min. ja max. vahel püsinud.
See ilmselt pole eriliselt mõttekas info aga kui õhulugeja pistiku eemaldan, kaob samuti toss aga ilmselt seetõttu, et egr sulgub.


Et jahutusvedelik ei kao, see on väga bro. (kaanetihendid, egr cooler jne on korras)
Kui toss vägisi saab kaduda, sis EGR-i klapp ise võiks töötada. Mida ei saa öelda selle membraani ja vaakumsüstemi kohta.

Aga miks seda klappi seal üldse vaja on? TÜV meil ju noxe ei mõõda...
Ilmaasjata võtab maanteel kütet vaid. Viskas minema ja tegi näo nagu seda poleks olnudki. :D

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.11.18 09:08 Tsiteeri


Klapp ise toimib jah, kontrollisin näpuvahel üle ta. Kinni panemist mõtlesin küll aga mulle ei meeldinud proovides see, et tundus, nagu ühtlasel rahulikul kiirendusel on mingi tühi ala siis, kus mootor nagu on jõuetum.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.11.18 13:18 Tsiteeri


EGR-i kinni panek ei saa diislil mitte midagi mitte kunagi teha "jõuetumaks".


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.11.18 13:39 Tsiteeri


Võimalik jah, et see mulle ainult tundus. Mõtlesin ise, et vb. on õhukogused või vaakum paigast ära, kui lihtsalt vaakum EGRi pealt ära võetud. Ühesõnaga ma ei jaga seda asja niipalju, et teada, mida ja kuipalju ja kuna ta mõjutab. Vea loeb igatahes ilma temata sisse.
Kui pimeda ette panen, kas oleks vaja siis ka arvutiga ära petta? Esialgu ma teda ära küll ei kaota, pigem tahaks õigele veale jälile saada, mitte ära peita.
Eile oli üks tähelepanek - õues oli toss taga aga kui sõitsin kaubanduskeskuse alla parklasse, siis oli hekega kadunud. Ei tea, kas oli seal niipalju soojem või mis talle seal meeldis. Või on tegemist mul auruga, mida lihtsalt pole näha seal. Diisli või õli suits oleks ilmselt kogu aeg näha.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 22.11.18 10:05 Tsiteeri


Tossu video


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]