Minu ustavat ratsut on tabanud kummaline probleem, millele pole suutnud veel lahendust leida. Autoks Audi TT 1.8T 165KW (APX)
Viimased 6-8 kuud on autot kummitanud järgmine anomaalia.
Tühikäigu pöörded kõiguvad kohapeal +-100rpm , ning kui üks järsem kiirendus teha peale mida käik välja tõmmata siis pöörded langevad kusagil 500rpm
juurde ja jääb pendeldama seni kuni jõuab normaal pöörete juurde.
Mainin nii palju ära, et:
- VCDS on korduvalt järgi pandud, veakoode ei anna.
- Suurem osa vaakumvoolikuid kontrollitud/vahetatud silikoon voolikute vastu.
- Mootori tuulutus kontrollitud, vajalikud jubinad vahetatud.
- N75 välja vahetatud.
- Küünlad vahetatud
- Drossel klapp puhastatud
Rõhulekkeid pole suutnud tuvastada, arvuti ei näita midagi tarka, järsku leidub siin mõni tark kes oskaks soovitada, et mida veel kontrollida
võiks..
Ettetänades
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
postitati 16.10.18 14:39
Adaptsioon trosselile.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
postitati 17.10.18 01:54
.........vöi drossel lihtsalt kulunud.
Nuka
huviline
Registreerunud 21.12.14
Kasutaja on eemal
postitati 17.10.18 07:40
Drosselile adaptsioon sooritatud, kasu ei miskit..
Kui küsida tohib siis mis moodi drossel klapp kulub? Saan aru kui ta lihtsalt lakkaks töötamast..
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Kõik mis karterituulutusega seotud, on vahetatud ja tehtud. Vahepeal kahtlustasin süütepoole, aga pole kindel kas need võivad veapõhjustajaks olla.
Hetkel tundub, et peaks voolikusüsteemi veel kord üle kontrollima, kuna on kahtlus et mingi koht on kahe silma vahele jäänud.. muud loogilist seletust
ei oska leida...
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
postitati 17.10.18 13:11
Minul näitas VCDS tänu sellele klapikesele 2,3,4 silindri "missfire" - hea et süütepoole vahetama ei hakanud.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]