Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kvaliteetne summuti keevitus Tartus (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2189)
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.18 08:10 Tsiteeri
Kvaliteetne summuti keevitus Tartus



Soovitage kohta, kus lasta Tartus natuke summutit keevitada.
Õmblus võiks jääda selline, mis roostetab vähem, kui õmbluse kõrval olev materjal. Vähemalt tehase keevitused sellised paistavad olevat.
Eelmises kohas keevitati küll, aga õmbluse koht juba uuesti läbi roostetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.10.18 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hundux
Soovitage kohta, kus lasta Tartus natuke summutit keevitada.
Õmblus võiks jääda selline, mis roostetab vähem, kui õmbluse kõrval olev materjal. Vähemalt tehase keevitused sellised paistavad olevat.
Eelmises kohas keevitati küll, aga õmbluse koht juba uuesti läbi roostetanud.


Äkki siis roostevaba summutit keevitatud musta metalli jaoks mõeldud keevitusega?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.10.18 09:30 Tsiteeri


Ma olen sellistes muredes külastanud alati ühtesid ja samu isikuid, kes on erinevate kettide all nüüdseks toimetanud, aga hetkel leiab nad siit: http://fixautoteenindus.ee/kontakt/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hundux
huviline



Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.18 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X

Äkki siis roostevaba summutit keevitatud musta metalli jaoks mõeldud keevitusega?


Ei, summuti roostevaba ei ole. Aga jääb mulje, nagu tehase keevitused oleksid roostevabad.
Hilisemad keevitused roostetavad ikka korralikult.

Kas see tähendab, et keevitada tuleks roostevaba täitematerjaliga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 08.10.18 12:03 Tsiteeri


Oleneb millest tehtud on.
Kui mingi aftermarket ja raha pole kokku hoitud, siis enamasti roostevaba väljalase + keevitus roostevabalt.

Kui hoitakse raha kokku, siis võib olla "roostevaba" mis roostetab (nö siis pool roostevaba kui nii võib öelda), kuna sisaldab igast murdru, nt alumiiniumi, niklit jms - ühesõnaga ilusa välimusega uuest peast asi, kuid kuna tegu pole puhta roostevabaga, hakkab see roostetama.

Kui tehase asi, siis tegu peaks olema happekindla musta terasplekiga. Alguses ilus ka, aga aeg teeb temaga oma töö. Kuidas meistrimees soovib. Võib teha musta kui ka roostevaba traadiga.

Tavaliselt pannakse musta traadiga seda happekindlat terasplekki, kuid kvaliteetne oleks nii: esmalt tuleb toru puhastada ning vajadusel parandada/töödelda, siis kruntida, siis keevitada, uuesti kruntida ja kaitsekiht peale lasta. Siis kestab. Ennem laguneb auto ümbert ära kui see toru ära mädaneb. Taolist protseduuri väga alla tunni ei tee.

Niipalju kui omal on vaja läinud, siis tavaliselt aetakse auto sisse, Vasja lükkab relakaga mõne nurga maha, kohe keevitab ja valmis ongi. 5-10 minutit ja olemas. Kahjuks see ei kesta kohe üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]