NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.18 09:47
|
|
|
C6 aku mure
Autoks A6 2005a 30TDI Q
Auto käivitub nii talvel kui suvel ilusti, kui aga süüde sees ning mootor ei käi (VCDS-ga aega veeta) siis u. 10 min ja aku on tühi, kompuutri järgi
samuti ning nii tühi et ei käivitu.
Kompuutri järgi ning sõites laeb u. 20min. aku jälle täis. ning mure taas kadunud, kuni järgmise süüte "kogemata" sisse jätmiseni.
Viimati sai jälle tühjaks, sai ostetud uus aku (korralik 110Ah 920A), aku peale pandud, kuid kompuuter näitas endiselt 20%.
Arvasin et "õpetmiase" viga. Kuna akul aga puudus BEM kood, sai lihtsalt VCDS alt "Battery regulation" koodis ära muudetud 2 viimast numbrit ning
töötava mootoriga akut laetud.
Olukord siiski tundus kahtlane, viisin vana aku testimisee, kiirtest näitas et talub ilusti koormust. Laadisin vana aku täis ning tagasi masina peale.
Uus aku sai tagastatud.
Eile oli taas süüde sees, max 10 min. ja aku tühi.
On kellelgi soovitusi, nõuandeid?
Tänan
-=/ nAUDIn \=-
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.18 10:40
|
|
|
Palju oli aku pärast laadimist ning 24h kontaktivaba seismise järgne EN, CCA vm vastavusele 'healty' % ning laetuse % ?
Kui ei tea vastust ja tahta aku parameetrid selgeks saada siis lasta testida. Ilma selle infota on kõik paljas spekulatsioon.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.10.18 11:09
|
|
|
Kui originaal VAS testrit kasutasin, siis see kisendas kogu aeg, et tarbitakse umbes 20A voolu süüde sees seistes ja vaja laadija taha panna.
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 07.10.18 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kui originaal VAS testrit kasutasin, siis see kisendas kogu aeg, et tarbitakse umbes 20A voolu süüde sees seistes ja vaja laadija taha panna.
|
Esiteks tee aku seisukord selgeks ja teiseks on eelmine postitaja andnud juba vihje. Süüde sees midagi tehes võetakse akust 20-25 amprist voolu.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.10.18 04:02
|
|
|
Et lihsalt kirjutasid ajju kaks suvalist numbrit? Ja autole ütlesid sellega mida? Samas panid vana aku tagasi. Nii need asjad ei käi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.18 12:06
|
|
|
Eiei, sama kood mis oli enne, muutsin 2 viimast numbrit ära.
Kahtlus oli et ka vana aku oli/on õpetamata.
-=/ nAUDIn \=-
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 15.10.18 05:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Eiei, sama kood mis oli enne, muutsin 2 viimast numbrit ära.
Kahtlus oli et ka vana aku oli/on õpetamata. |
Kui Sa juba aku kodeerisid auto ajus uueks ja panid vana aku tagasi, siis auto võtab seda, kui uut akut ja hakkab vastavalt ka laadima, ehk siis Sinu
puhul valesti, kuna pole reaalselt uut akut peal.
|
|
|
|